Candidatul Ideal
· Experiență într-o pozitie similară 3-5 ani, în firme de project management sau amenajări interioare de spații de birouri;
· Capacitate de a respecta termenele si orientare către rezultat;
· Atenție la detalii și capacitatea de a găsi rapid soluții la probleme;
· Abilități de comunicare și negociere;
· Integritate și etică profesională;
· Limba Engleză - nivel avansat;
· Bune cunoștințe de MS Office, AutoCAD si MS Project
· Studii superioare tehnice (Construcții Civile, Instalații).
· Capacitate de a respecta termenele si orientare către rezultat;
· Atenție la detalii și capacitatea de a găsi rapid soluții la probleme;
· Abilități de comunicare și negociere;
· Integritate și etică profesională;
· Limba Engleză - nivel avansat;
· Bune cunoștințe de MS Office, AutoCAD si MS Project
· Studii superioare tehnice (Construcții Civile, Instalații).
Descrierea jobului
· Identificarea celor mai buni furnizori de servicii, coordonarea procesului de licitații pentru proiectele aflate în sarcina sa, elaborarea, negocierea și monitorizarea contractelor cu furnizori în numele clienților, verificarea finalizării serviciilor și aprobarea facturilor furnizorilor;
· Planificarea tuturor etapelor și fazelor intermediare ale proiectului pentru a se asigura că termenele vor fi respectate;
· Participarea la pregatirea bugetului proiectului;
· Coordonarea împreună cu arhitecții desemnați la obținerea autorizațiilor necesare de la autoritățile locale, supravegherea întocmirii cărții construcției conform cerințelor legale pentru lucrările efectuate și predarea către client a tuturor documentelor relevante la finalizarea proiectului;
· Gestionarea aspectelor legate de garanție și reprezintarea clientului în vederea soluționării oricăror eventuale pretenții, atât după semnarea proceselor verbale de predare primire, cât și în timpul execuției lucrărilor
· Monitorizarea costurilor și calitatii serviciilor furnizate de către antreprenorul general, arhitecți si inginerii externi.
· Prezentarea ofertelor și negocierea contractelor cu clienții;
· Raportarea stadiului lucrărilor efectuate către client și către managementul companiei și propunerea de soluții de îmbunătățire sau de recuperare a termenelor proiectului.
· Planificarea tuturor etapelor și fazelor intermediare ale proiectului pentru a se asigura că termenele vor fi respectate;
· Participarea la pregatirea bugetului proiectului;
· Coordonarea împreună cu arhitecții desemnați la obținerea autorizațiilor necesare de la autoritățile locale, supravegherea întocmirii cărții construcției conform cerințelor legale pentru lucrările efectuate și predarea către client a tuturor documentelor relevante la finalizarea proiectului;
· Gestionarea aspectelor legate de garanție și reprezintarea clientului în vederea soluționării oricăror eventuale pretenții, atât după semnarea proceselor verbale de predare primire, cât și în timpul execuției lucrărilor
· Monitorizarea costurilor și calitatii serviciilor furnizate de către antreprenorul general, arhitecți si inginerii externi.
· Prezentarea ofertelor și negocierea contractelor cu clienții;
· Raportarea stadiului lucrărilor efectuate către client și către managementul companiei și propunerea de soluții de îmbunătățire sau de recuperare a termenelor proiectului.
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare