Candidatul Ideal
•Primirea și gestionarea chat-urilor, apelurilor telefonice și a e-mailurilor.
•Înregistrarea interacțiunii cu clientul în sistemele existente (Salesforce).
•Identificarea celei mai bune și mai rapide modalități de rezolvare.
•Realizarea obiectivelor stabilite.
Engleza avansat
Training
•Durata: 2 săptămâni (aproximativ, poate varia în funcție de cele trasmise de formator)
•+ 2 saptamani de Nesting ( in care vor exista si 3 certificari din partea clientului)
Descrierea jobului
Descrierea companiei
Despre noi
Global Remote Services, GRS, este primul contact center independent din Romania, si a reusit pe parcursul celor 21 ani de activitate sa se situeze in topul furnizorilor de servicii externalizate. Fondata in Ianuarie 2004, in Bucuresti, GRS ofera o gama larga de servicii de contact center tip multilingvistic si pluri-canal precum si servicii de tip back-office catre organizatii din Europa.
Global Remote Services are 2 birouri in Romania, din care 1 in Bucuresti si unul in Piatra Neamt.
In prezent compania are peste 500 de angajati si continue sa se dezvolte.
Daca esti interesat sa lucrezi intr-o industrie in continua dezvoltare ne-ar face placere sa ni te alaturi!
- 24 Apr. 2025
Customer service-relatii clienti
SC UNIVERSAL GRUP SRL
Constanta, Medgidia, Navodari și alte 2 orașe3000 - 5000 RON net / lună