Candidatul Ideal
Afrodite Aesthetic Clinic este în căutarea unei persoane, cu experienta in domeniu, cu inițiativă, organizata, pasionată de activitatea sa și dornică să se dezvolte profesional, într-un mediu de lucru dinamic și prietenos.
Clinica medicala de Estetica din Bulevardul Decebal angajeaza operator call center cu experienta.
Clinica medicala de Estetica din Bulevardul Decebal angajeaza operator call center cu experienta.
Descrierea jobului
Program - 8h pe zi de luni pana vineri. . Salariu atractiv + Bonusuri.
Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare profesionala in domeniul de beauty.
- Abilitati de comunicare si relationare cu orice tipologie de client/pacient;
- Pasionat de noutatile din domeniul de beauty;
- Abilitati de convingere si persuasiune;
Responsabilitati Beauty Consultant :
- Să răspunzi la apelurile clienților sau la sms-uri
- Să rezolvi solicitările clienților, telefonic
- Să oferi asistență în acord cu condițiile și procedura companiei
- Să cauți informațiile necesare în funcție de fiecare situație folosind resursele puse la dispoziție de companie
- Să rezolvi reclamațiile clienților;
- Să oferi suport tehnic
- Fidelizarea pacientilor in urma interactiunii cu acestia
- Updatarea continua a cunostintelor despre servici, interventi, trenduri noi;
- Urmarirea realizarii targetelor.
Beneficii:
- Salariul atractiv;
- Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica;
- Management dedicat, orientat spre atingerea obiectivelor;
- Traininguri periodice;
- Posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala in domeniu.
Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare profesionala in domeniul de beauty.
- Abilitati de comunicare si relationare cu orice tipologie de client/pacient;
- Pasionat de noutatile din domeniul de beauty;
- Abilitati de convingere si persuasiune;
Responsabilitati Beauty Consultant :
- Să răspunzi la apelurile clienților sau la sms-uri
- Să rezolvi solicitările clienților, telefonic
- Să oferi asistență în acord cu condițiile și procedura companiei
- Să cauți informațiile necesare în funcție de fiecare situație folosind resursele puse la dispoziție de companie
- Să rezolvi reclamațiile clienților;
- Să oferi suport tehnic
- Fidelizarea pacientilor in urma interactiunii cu acestia
- Updatarea continua a cunostintelor despre servici, interventi, trenduri noi;
- Urmarirea realizarii targetelor.
Beneficii:
- Salariul atractiv;
- Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica;
- Management dedicat, orientat spre atingerea obiectivelor;
- Traininguri periodice;
- Posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala in domeniu.