Candidatul Ideal
Cautam un Asistent Executiv / Secretar General cu experienta in BPO / Corporate, care sa ofere suport direct Directorului General si sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor operationale si administrative.
Cerințe:
Limba engleza si franceza – nivel C1 (scris si vorbit);
Disponibilitate pentru deplasari interne si internationale de pana la 2 saptamani pe luna, in anumite perioade;
Experienta relevanta in medii corporate / BPO;
Abilitati avansate de utilizare a PowerPoint pentru crearea si sustinerea de prezentari;
Capacitate de organizare si coordonare, inclusiv follow-up cu echipele si centralizarea informatiilor esentiale;
Participare activa la sedintele Directorului General, asigurand implementarea deciziilor;
Excelente abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizationale;
Discretie si confidentialitate in gestionarea informatiilor sensibile;
Capacitate de a gestiona simultan mai multe sarcini si de a respecta termenele limita;
Atentie la detalii si orientare catre rezultate;
Abilitati solide de redactare a documentelor si corespondentei oficiale.
Cerințe:
Limba engleza si franceza – nivel C1 (scris si vorbit);
Disponibilitate pentru deplasari interne si internationale de pana la 2 saptamani pe luna, in anumite perioade;
Experienta relevanta in medii corporate / BPO;
Abilitati avansate de utilizare a PowerPoint pentru crearea si sustinerea de prezentari;
Capacitate de organizare si coordonare, inclusiv follow-up cu echipele si centralizarea informatiilor esentiale;
Participare activa la sedintele Directorului General, asigurand implementarea deciziilor;
Excelente abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizationale;
Discretie si confidentialitate in gestionarea informatiilor sensibile;
Capacitate de a gestiona simultan mai multe sarcini si de a respecta termenele limita;
Atentie la detalii si orientare catre rezultate;
Abilitati solide de redactare a documentelor si corespondentei oficiale.
Descrierea jobului
Detalii pozitie:
Program de lucru: Luni - Vineri, 10:00 - 18:30 (pauza de masa de 30 min inclusa);
Responsabilitati principale:
gestionarea agendei, pregatirea si sustinerea prezentarilor, comunicare si coordonare intre departamente, urmarirea implementarii actiunilor stabilite.
Responsabilitati suplimentare:
Redactarea minutelor de sedinta si asigurarea distribuirii acestora catre partile implicate;
Gestionarea corespondentei si a documentelor oficiale ale Directorului General;
Supravegherea si coordonarea anumitor proiecte speciale sau initiative strategice;
Gestionarea relatiilor cu partenerii companiei;Suport in activitati de protocol si organizarea de evenimente interne si externe.
Program de lucru: Luni - Vineri, 10:00 - 18:30 (pauza de masa de 30 min inclusa);
Responsabilitati principale:
gestionarea agendei, pregatirea si sustinerea prezentarilor, comunicare si coordonare intre departamente, urmarirea implementarii actiunilor stabilite.
Responsabilitati suplimentare:
Redactarea minutelor de sedinta si asigurarea distribuirii acestora catre partile implicate;
Gestionarea corespondentei si a documentelor oficiale ale Directorului General;
Supravegherea si coordonarea anumitor proiecte speciale sau initiative strategice;
Gestionarea relatiilor cu partenerii companiei;Suport in activitati de protocol si organizarea de evenimente interne si externe.
Descrierea companiei
Despre noi
Global Remote Services, GRS, este primul contact center independent din Romania, si a reusit pe parcursul celor 21 ani de activitate sa se situeze in topul furnizorilor de servicii externalizate. Fondata in Ianuarie 2004, in Bucuresti, GRS ofera o gama larga de servicii de contact center tip multilingvistic si pluri-canal precum si servicii de tip back-office catre organizatii din Europa.
Global Remote Services are 2 birouri in Romania, din care 1 in Bucuresti, si un altul de peste 10 ani in Piatra Neamt.
In prezent compania are peste 500 de angajati si continue sa se dezvolte.