Candidatul Ideal
Candidatul ideal are:
• Abilități excelente de comunicare;
• Atitudine pozitivă, inițiativă, conștiinciozitate, dinamism și un spirit antreprenorial;
• Abilități excelente de networking, prioritizare a sarcinilor, gândire analitică;
• Capacitatea de a respecta termene limită;
• Capacitatea de a lucra în echipă;
• Capacitatea de a găsi soluții rapide și eficiente;
• Experiența profesională în domeniul asigurărilor/serviciilor financiare reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
Rol
Consultantul nostru are misiunea de a ajuta clienții să-și protejeze familia, veniturile, bunurile sau afacerea, să economisească sau să investească, asigurându-le o resursă financiară suplimentară pentru orice situatie sau eveniment neprevazut.
Responsabilități
• Stabilirea obiectivelor de vânzări pentru dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienți;
• Prospectarea și abordarea clienților potențiali;
• Identificarea și analizarea nevoilor financiare ale clienților;
• Construirea de soluții personalizate și colaborarea cu clienții pentru a stabili variantele optime;
• Monitorizarea și finalizarea contractelor;
• Administrarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.
Beneficii
• Dezvoltarea unui portofoliu si generarea unui venit din administrarea acestuia;
• Venituri peste mediedirect proportionale cu efortul și performanțele tale;
• Dezvoltare personala prin desfasurarea unei activitati independente intr-un mediu sigur, alaturi de un mentor dedicat;
• Program felxibil, adaptat nevoilor tale personale;
• Training constant, personalizat pentru dezvoltarea ta profesională;
• Parteneriat cu peste 20 de asiguratori, pentru a găsi cele mai bune soluții pentru clienții tăi;
• Soluții IT inovative, pentru un suport real în activitatea ta.
Consultantul nostru are misiunea de a ajuta clienții să-și protejeze familia, veniturile, bunurile sau afacerea, să economisească sau să investească, asigurându-le o resursă financiară suplimentară pentru orice situatie sau eveniment neprevazut.
Responsabilități
• Stabilirea obiectivelor de vânzări pentru dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienți;
• Prospectarea și abordarea clienților potențiali;
• Identificarea și analizarea nevoilor financiare ale clienților;
• Construirea de soluții personalizate și colaborarea cu clienții pentru a stabili variantele optime;
• Monitorizarea și finalizarea contractelor;
• Administrarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.
Beneficii
• Dezvoltarea unui portofoliu si generarea unui venit din administrarea acestuia;
• Venituri peste mediedirect proportionale cu efortul și performanțele tale;
• Dezvoltare personala prin desfasurarea unei activitati independente intr-un mediu sigur, alaturi de un mentor dedicat;
• Program felxibil, adaptat nevoilor tale personale;
• Training constant, personalizat pentru dezvoltarea ta profesională;
• Parteneriat cu peste 20 de asiguratori, pentru a găsi cele mai bune soluții pentru clienții tăi;
• Soluții IT inovative, pentru un suport real în activitatea ta.
Descrierea companiei
Kunden Broker un jucător de top în domeniul intermedierii de asigurări și servicii financiare integrate, cu o prezență de peste 19 ani în România și un portofoliu impresionant de clienți. Integritatea, performanța și spiritul de echipă sunt valorile care ne ghidează și criteriile după care selectăm membrii echipei noastre. Căutăm persoane determinate, cu o atitudine pozitivă și deschisă, care se bucură să lucreze cu oamenii și dau dovadă de empatie. Dacă te regăsești în aceste valori, te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Joburi similare
- 12 Apr. 2025
Consultant financiar: asigurări, turism, credite, imobiliare
DINAMIC ADVERTISING PRODUCTION S.R.L.
Remote (de acasă)500 - 7800 RON net / lună