Candidatul Ideal
- Curs inspector resurse umane/referent resurse umane;
- Experienta profesionala in domeniul resurselor umane, legislatiei muncii minim 3 ani;
- Cunostinte solide de operare PC (MS Office, e-mail, internet);
- Cunostinte foarte bune de legislatia muncii/aptitudinea de a interpreta un text din punct de vedere juridic;
- Persoana organizata, riguroasa, calma, autonoma, spirit de initiativa si de echipa, echilibru emotional si cu simtul confidentialitatii (intern si extern);
- Bune abilitati de analiza a informatiilor, de sistematizare si atentie la detaliu;
- Persoana flexibila, responsabila si dedicata;
- Foarte bune abilitati de planificare, de comunicare si relationare cu salariatii, capacitate de adaptare si consecventa.
Descrierea jobului
- Intocmeste numarul mediu al salariatilor si castigurilor salariale;
- Efectueaza incadrari in munca pe baza actelor originale solicitate;
- Intocmeste decizii si acte aditionale la contractul individual de munca, de orice tip;
- Intocmeste adeverinte de vechime si opereaza in acestea toate modificarile intervenite;
- Intocmeste si alte adeverinte solicitate de catre salariatii societatii (medicale, banca etc.);
- Intocmeste documentatia pentru incetarile contractelor individuale de munca;
- Pe baza referatelor aprobate de conducere, intocmeste dispozitii de sanctionare, schimbarea locurilor de munca, detasari si delegari;
- Intocmeste dosare de somaj pentru personalul disponibilizat;
- Intocmeste si/sau reactualizeaza fisele de post pentru locurile de munca existente in cadrul societatii, impreuna cu sefii de departament;
- Completeaza si transmite in termenul legal Registrul electronic de evidenta a salariatilor si raspunde de corectitudinea datelor introduse;
- Indosariaza documentele de personal ale salariatilor, arhiveaza dosarele de personal;
- Raspunde de pastrarea in deplina securitate a tuturor documentelor;
- Administreaza baza de date a angajatilor;
- Realizeaza raportarile interne si externe specifice departamentului de Resurse Umane ;
- Urmarirea legislatiei in domeniu;
- Pastreaza legatura in permanenta cu sediul central din Constanta.
BENEFICII:
- Salariu motivant;
- Asigurare medicala privata;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul companiei.
Descrierea companiei
Compania POLARIS M. HOLDING este una dintre cele mai mari companii de prestare servicii de salubrizare de pe piata de profil romaneasca. Astazi ne putem lauda cu o experienta in domeniu de peste 20 ani. Imbunatatirea continua a serviciilor, gradul ridicat de competenta profesionala al angajatilor nostri, devotamentul pentru satisfacerea celor mai exigente nevoi ale cetatenilor sunt principii de baza pe care se axeaza activitatea Polaris M. Holding. Astfel, compania Polaris detine capital 100% romanesc, deserveste peste 1 milion locuitori si a creat pana in prezent peste 1.500 locuri de munca.