Candidatul Ideal
Ai coordonat proiecte finanțate din fonduri europene (POCU, PEO)
Te pasionează educația, formarea profesională și vrei să faci parte dintr-o echipă cu impact real în comunitate?
Hai în echipa noastră și contribuie la dezvoltarea de proiecte!
Ce căutăm?
Experiență de minim 5 ani în managementul proiectelor europene dedicate zonei de formare profesionala (POCU, PEO)
Experienta in executarea activităților de management de proiect și a livrabilelor asociate în
conformitate cu contractele de finanțare semnate și în conformitate cu standardele de management de proiect
Expert in gestionarea sistemului MySmis
Cunoștințe solide despre legislația și regulamentele de implementare
Abilități excelente de coordonare, comunicare și lucru în echipă
Studii superioare (educație, științe sociale, economie, administrație publică etc.)
Te pasionează educația, formarea profesională și vrei să faci parte dintr-o echipă cu impact real în comunitate?
Hai în echipa noastră și contribuie la dezvoltarea de proiecte!
Ce căutăm?
Experiență de minim 5 ani în managementul proiectelor europene dedicate zonei de formare profesionala (POCU, PEO)
Experienta in executarea activităților de management de proiect și a livrabilelor asociate în
conformitate cu contractele de finanțare semnate și în conformitate cu standardele de management de proiect
Expert in gestionarea sistemului MySmis
Cunoștințe solide despre legislația și regulamentele de implementare
Abilități excelente de coordonare, comunicare și lucru în echipă
Studii superioare (educație, științe sociale, economie, administrație publică etc.)
Descrierea jobului
Ce îți oferim?
Proiecte relevante, cu impact real în formare profesională
Mediu de lucru profesionist, cald și colaborativ
Birou modern, într-un spațiu plăcut și bine echipat
Instrumente de lucru performante (laptop, telefon, softuri de management proiecte, acces la platforme online etc.)
Program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra în regim hibrid
Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și rezultatele tale
Alte beneficii adaptate nevoilor tale
Oportunități reale de dezvoltare profesională continuă
Ce vei face?
Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite, rezultatelor și indicatorilor, la cele mai înalte standarde de calitate, cu asigurarea respectării prevederilor contractuale ale proiectului;
Monitorizarea implementării proiectelor finanțate din fonduri structurale cu asigurarea respectării condițiilor specifice, în conformitate cu regulamentele comunitare aplicabile și cu legislația națională în vigoare;
Pregătirea, verificarea și monitorizarea bugetelor de proiect;
Elaborarea livrabilelor specifice fazelor proiectului, în conformitate cu prevederile contractuale și metodologia internă aplicabilă și aprobarea acestora cu reprezentanții clientului;
Asigurarea bunei derulări a contractelor (client, subcontractori, parteneri, furnizori, etc.) asociate proiectului;
Monitorizarea, urmărirea, revizuirea și identificarea riscurilor și problemelor noi prin raportarea la scopul și obiectivele proiectului;
Elaborarea rapoartelor de progres și a cererilor de rambursare din cadrul proiectului;
Introducerea de date în sistemul MySmis
Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite, rezultatelor și indicatorilor, la cele mai înalte standarde de calitate, cu asigurarea respectării prevederilor contractuale ale proiectului;
Asigurarea interfeței între Beneficiar și Autoritatea de Management;
Urmărirea respectării bugetului proiectului, precum și eligibilitatea cheltuielilor din cadrul proiectului;
Elaborarea rapoartelor de progres și a cererilor de rambursare din cadrul proiectului.
Întocmirea tuturor notificărilor și actelor adiționale la contractul de finanțare
Întocmirea tuturor cererilor de rambursare conform contractului de finanțare;
Participare la toate vizitele de monitorizare sau control realizate de Autoritatea de Management
Proiecte relevante, cu impact real în formare profesională
Mediu de lucru profesionist, cald și colaborativ
Birou modern, într-un spațiu plăcut și bine echipat
Instrumente de lucru performante (laptop, telefon, softuri de management proiecte, acces la platforme online etc.)
Program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra în regim hibrid
Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și rezultatele tale
Alte beneficii adaptate nevoilor tale
Oportunități reale de dezvoltare profesională continuă
Ce vei face?
Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite, rezultatelor și indicatorilor, la cele mai înalte standarde de calitate, cu asigurarea respectării prevederilor contractuale ale proiectului;
Monitorizarea implementării proiectelor finanțate din fonduri structurale cu asigurarea respectării condițiilor specifice, în conformitate cu regulamentele comunitare aplicabile și cu legislația națională în vigoare;
Pregătirea, verificarea și monitorizarea bugetelor de proiect;
Elaborarea livrabilelor specifice fazelor proiectului, în conformitate cu prevederile contractuale și metodologia internă aplicabilă și aprobarea acestora cu reprezentanții clientului;
Asigurarea bunei derulări a contractelor (client, subcontractori, parteneri, furnizori, etc.) asociate proiectului;
Monitorizarea, urmărirea, revizuirea și identificarea riscurilor și problemelor noi prin raportarea la scopul și obiectivele proiectului;
Elaborarea rapoartelor de progres și a cererilor de rambursare din cadrul proiectului;
Introducerea de date în sistemul MySmis
Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite, rezultatelor și indicatorilor, la cele mai înalte standarde de calitate, cu asigurarea respectării prevederilor contractuale ale proiectului;
Asigurarea interfeței între Beneficiar și Autoritatea de Management;
Urmărirea respectării bugetului proiectului, precum și eligibilitatea cheltuielilor din cadrul proiectului;
Elaborarea rapoartelor de progres și a cererilor de rambursare din cadrul proiectului.
Întocmirea tuturor notificărilor și actelor adiționale la contractul de finanțare
Întocmirea tuturor cererilor de rambursare conform contractului de finanțare;
Participare la toate vizitele de monitorizare sau control realizate de Autoritatea de Management
Descrierea companiei
Suntem o echipă multidisciplinară și dinamică, specializată în crearea și livrarea de programe de training și cursuri de formare, organizarea de evenimente corporate și servicii de graphic design end-to-end. Credem în orientare către client, promptitudine, profesionalism, calitate și flexibilitate. Programele de training și formare sunt nucleul de bază al activității noastre. Le implementăm în urma unui proces de adaptare la cultura companiei client și la nevoile profesionale ale participanților la training
Joburi similare