Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Area Sales Manager

CESS Plus Solutions S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Agent vanzari
- Studii superioare finalizate;
- Persoană organizată, cu spirit de inițiativă, proactivă, care știe să prioritizeze;
- Autocontrol, stăpanire de sine, inteligență emoțională ridicată, rezistentă la stres;
- Experiența în vânzarea echipamentelor de protecție individuală (EIP) și de lucru constituie avantaj;
- Experiență în atragerea și retenția de clienți noi.

- Cunoștințe aprofundate de tehnica vânzării, negocierii, ofertării, achiziționării, promovării și de marketing;
- Cunostințe avansate de limba engleză;
- Operare calculator (MS Office) nivel avansat (Excel, Word, PowerPoint);
- Permis de conducere, cat. B;
- Constituie avantaj: cursuri de vanzări, negociere;
- Disponibil pentru deplasări interne în interes de serviciu;

Descrierea jobului

Responsabilități:
- Prezintă, promovează și vinde produsele/serviciile firmei și identifică oportunitățile de creștere a volumului de vânzări și a portofoliului de clienți.
- Creează un portofoliu de clienți (de la zero), pe o piață nouă, prin contactarea/atragerea/retenția clienților de pe această piață.
- Cunoaște în detaliu caracteristicile produselor și serviciile pe care le oferă clienților.
- Îndeplinește planul de vânzări, calitativ și cantitativ pe grupele de clienți din aria de responsabilitate.
- Stabilește întâlniri în vederea prezentării detaliate a ofertei firmei.
- Elaborează planul lunar de vizite la clienți și întocmește raportul de deplasare.
- Gestionează situația comenzilor în derulare și a plăților.
- Acordă asistență pre și post vânzare clienților (ofertare și negociere/renegociere tarife, contractare, monitorizează derularea contractelor și a comenzilor, urmarește plățile, evaluează gradul de satisfacție, gestionează reclamațiile).
- Dezvoltă și actualizează baza de date de furnizori.
- Identifică noi furnizori, negociază condițiile comerciale și semnează contractele de distribuție/agent cu aceștia, sub directa coordonare și supraveghere a directorului de vânzări.
- Completează raportul săptamanal de activitate (urmărește bugetul de vânzări, încasări, indicatorii de performanță) și planul de activitate pentru săptamana urmatoare.

Beneficii:
- Loc de muncă stabil;
- Mașină de serviciu, telefon, laptop;
- Salariu atractiv și bonusuri de performanță;
- Mediu de lucru plăcut, modern și dinamic.

Descrierea companiei

Compania CESS Plus Solutions a fost fondată în iulie 2013, cu scopul de a dezvolta piața echipamentelor de protecție individuală și colectivă și de a aduce cele mai noi tehnologii la nivel local. Activitatea este axată pe comercializarea de echipamente militare și industriale, de protecţie personală, de scufundare şi optice; oferă consultanţă tehnică şi soluţii ingineresti; instalare, punere în funcţiune şi instruire în domeniu.

Colaborarea cu lideri internationali pe piața echipamentelor industriale a consolidat și a crescut garanția unei oferte complete de produse competitive, bazate pe cele mai avansate tehnologii.

Viziunea companiei

Ne dorim să devenim un partener preferat, loial și strategic al acelor producători/furnizori și distribuitori care își doresc o să fie prezenți, și să le fie reprezentate interesele pe piața din România și totodată, pentru acei clienti care vor să obţină produse de calitate înaltă, relaţii durabile, abordare individuală și soluții integrate.

Oferind cele mai bune produse clienților noștri, îmbunatățim vânzările, favorizăm creșterea lor, ne facem cunoscuți pe piață, fidelizam clienții și satisfacem nevoile acestora.

Misiunea companiei

Să ne afirmăm ca un partener loial şi furnizor competitiv, capabil să satisfacă nevoile specifice ale clienţilor prin produse de înaltă calitate şi oferirea de solutii integrate de ultima generatie si performante, ajutand astfel clientii noștri în luarea decizilor inovaţionale prin flexibilitatea abordarii noastre.

Valorile companiei

Calitate

Oferim produse, servicii și soluții de cea mai înaltă calitate, cu valoare pentru clienții noștri, fiind în același timp prezenți, ori de câte ori au nevoie de noi.

Găsim cele mai bune soluții și cele mai rentabile mijloace pentru a vă atinge obiectivele.

Acționăm cu integritate și respect, iar oamenii noștri și-au asumat din start un angajament personal și profesional de a oferi clienților și partenerilor companiei produse și servicii de calitate.

Factorul uman

Suntem entuziaști și pasionați de ceea ce facem.

În interiorul companiei regula este respectul reciproc și construirea relațiilor pe bază de încredere, resposabilitate și integritate.

Ne asumăm resposabilitatea, inițiativa și nu ne temem de luarea oricăror decizii.

Stimulăm colaborarea între toți membrii companiei și ne mândrim cu contribuții individuale semnificative, ce provin din diversitatea persoanelor și ideilor.

Excelență

Facem diferența prin transformarea ideilor în realitate și prin faptul că acționăm rapid, înaintea celorlalți competitori.

Nu încetăm niciodată să ne instruim. Ne străduim să cultivăm învățarea ca bază a progresului, aplicând întotdeauna cunoștințele și experiența, care ne definesc, în scopul oferirii clienților de produse și servicii de cea mai inaltă calitate.

Avem o abordare pozitivă a oricărei probleme cu care ne confruntăm și cultivăm deschiderea, creativitatea și lucrul în echipă.

Suntem orientați spre rezultate, facem tot ce putem și chiar mai mult decat atât.

Publicat 2 Apr. 2025Reactualizat 23 Apr. 2025Expiră 2 Mai 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.