Candidatul Ideal
A N U N Ţ privind selecția candidaților pentru ocuparea unor poziții de membru în consiliul de administrație al Societății PARCUL INDUSTRIAL AGNITA SRL
Consiliul local al orașului AGNITA , județul SIBIU, în calitate de autoritate publică tutelară, anunță declanșarea procedurii de selecție a candidaților în vederea numirii acestora pentru 3 (trei) poziții de membru în consiliul de administrație al Societății PARCUL INDUSTRIAL AGNITA SRL în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și H.G.
nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011.
I. ETAPELE DE DESFĂŞURARE A SELECŢIEI:
1. Depunerea dosarelor de candidatură cel putin 30 zile de la data publicarii anuntului de recrutare, Termen limita - până cel târziu în data de 7 MAI 2025, ora 16.00
2. Analiza documentelor din dosarele candidaților și întocmirea listei lungi.
3. Evaluarea candidaturilor și întocmirea listei scurte.
4. Depunerea declarațiilor de intenție de către candidații înscriși în lista scurtă;
5. Interviul candidaţilor selectaţi, care se va face pe baza planului de interviu și a bibliografiei următoare:
a) Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) O.U.G. nr 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
c) H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din
OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
d) Legea nr. 186/2013 privind constituirea și funcționarea parcurilor industriale.
Selecția se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal și transparenței, asumării răspunderii și cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate desfășurat de către Societatea PARC INDUSTRIAL AGNITA SRL. Toate etapele menționte mai sus sunt eliminatorii. Candidații vor fi informați în timp util și transparent, telefonic și pe e-mail, cu privire la eventualele modificări ale etapelor de desfășurare ale selecției candidaților, precum și cu rezultatele obținute după fiecare etapă.
II. CONDIŢII GENERALE ŞI SPECIFICE DE PARTICIPARE:
Procesul de recrutare şi selecţie se face cu respectarea prevederilor OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, precum și în baza H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011.
II.1. Condiţii generale ce trebuie întrunite de candidați:
1. Să aibă cetățenie română sau cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul în România;
2. Cunosc foarte bine limba română (scris și vorbit);
3. Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al parcurilor industriale şi experienţă în domeniile menționate mai sus de cel puțin 7 ani;
4. Să nu fi fost destituit(ă) dintr-o funcție din cadrul unor instituții publice sau al unor întreprinderi cu capital majoritar de stat sau să nu fi avut încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
5. Să nu fi fost revocat/ă din funcția de administrator în ultimii 5 ani;
6. Să fie apt(ă) din punct de vedere medical (atestată pe bază de documente medicale);
7. Să nu facă parte concomitent din mai mult de 2 (două) consilii de administrație ale întreprinderilor publice (regii autonome sau societăți comerciale);
8. să nu fi fost condamnat definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unor infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică infăptuirea justiției, infracțiuni de fals, infracțiuni contra patrimoniului, infracțiuni prevăzute în Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, cu modificările și completările ulterioare, sau infracțiuni prevăzute
de Legea nr. 85/2014 prvind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare.
9. Să nu fie incompatibil porivit Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare;
10. Să nu fi făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege;
11. Să nu se afle în conflict de interese;
12. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar.
II.2. Condiţii specifice:
- Constituie avantaj experiența în domeniile experiența în guvernanță corporativă
- cunoaşterea legislaţiei specifice domeniului de activitate al parcurilor industriale și, implicit, societăților comerciale, stipulată în bibliografie.
- Se vor aplica criteriile pentru respectarea obligațiilor privind componența comitetului de audit din cadrul Consiliului de Administrație.
”Cel puţin un membru al comitetului de audit trebuie să aibă competenţe în domeniul contabilităţii
şi auditului statutar.”.[Art.65 alin.(3) din Legea nr.162/2017, cu modificările și completările ulterioare]
Cel puțin un post de administrator trebuie să fie ocupat de către o persoană cu competenţe în
domeniul contabilităţii şi auditului statutar atestate cu documente justificative, potrivit cărora :
- este autorizat ca auditor financiar şi înregistrat în Registrul public electronic de către
autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spaţiul Economic European sau din
Elveţia ori:
- deține experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public dovedită cu documente justificative.
III. CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile obligatorii care trebuie folosite în cadrul procedurii de selecție sunt diferențiate pe grupe și subgrupe după cum urmează:
Competențe: Competențe specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice, competențe de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, Competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice.
Trăsături: reputație personală și profesională; integritate; independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală.
Alte criterii: rezultate economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen.
Modalitatea de evaluare: observarea și analiza reacțiilor și a răspunsurilor candidaților prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alinierea cu Scrisoarea de așteptări.
Consiliul local al orașului AGNITA , județul SIBIU, în calitate de autoritate publică tutelară, anunță declanșarea procedurii de selecție a candidaților în vederea numirii acestora pentru 3 (trei) poziții de membru în consiliul de administrație al Societății PARCUL INDUSTRIAL AGNITA SRL în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și H.G.
nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011.
I. ETAPELE DE DESFĂŞURARE A SELECŢIEI:
1. Depunerea dosarelor de candidatură cel putin 30 zile de la data publicarii anuntului de recrutare, Termen limita - până cel târziu în data de 7 MAI 2025, ora 16.00
2. Analiza documentelor din dosarele candidaților și întocmirea listei lungi.
3. Evaluarea candidaturilor și întocmirea listei scurte.
4. Depunerea declarațiilor de intenție de către candidații înscriși în lista scurtă;
5. Interviul candidaţilor selectaţi, care se va face pe baza planului de interviu și a bibliografiei următoare:
a) Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) O.U.G. nr 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
c) H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din
OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
d) Legea nr. 186/2013 privind constituirea și funcționarea parcurilor industriale.
Selecția se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal și transparenței, asumării răspunderii și cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate desfășurat de către Societatea PARC INDUSTRIAL AGNITA SRL. Toate etapele menționte mai sus sunt eliminatorii. Candidații vor fi informați în timp util și transparent, telefonic și pe e-mail, cu privire la eventualele modificări ale etapelor de desfășurare ale selecției candidaților, precum și cu rezultatele obținute după fiecare etapă.
II. CONDIŢII GENERALE ŞI SPECIFICE DE PARTICIPARE:
Procesul de recrutare şi selecţie se face cu respectarea prevederilor OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, precum și în baza H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011.
II.1. Condiţii generale ce trebuie întrunite de candidați:
1. Să aibă cetățenie română sau cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul în România;
2. Cunosc foarte bine limba română (scris și vorbit);
3. Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al parcurilor industriale şi experienţă în domeniile menționate mai sus de cel puțin 7 ani;
4. Să nu fi fost destituit(ă) dintr-o funcție din cadrul unor instituții publice sau al unor întreprinderi cu capital majoritar de stat sau să nu fi avut încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
5. Să nu fi fost revocat/ă din funcția de administrator în ultimii 5 ani;
6. Să fie apt(ă) din punct de vedere medical (atestată pe bază de documente medicale);
7. Să nu facă parte concomitent din mai mult de 2 (două) consilii de administrație ale întreprinderilor publice (regii autonome sau societăți comerciale);
8. să nu fi fost condamnat definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unor infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică infăptuirea justiției, infracțiuni de fals, infracțiuni contra patrimoniului, infracțiuni prevăzute în Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, cu modificările și completările ulterioare, sau infracțiuni prevăzute
de Legea nr. 85/2014 prvind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare.
9. Să nu fie incompatibil porivit Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare;
10. Să nu fi făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege;
11. Să nu se afle în conflict de interese;
12. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar.
II.2. Condiţii specifice:
- Constituie avantaj experiența în domeniile experiența în guvernanță corporativă
- cunoaşterea legislaţiei specifice domeniului de activitate al parcurilor industriale și, implicit, societăților comerciale, stipulată în bibliografie.
- Se vor aplica criteriile pentru respectarea obligațiilor privind componența comitetului de audit din cadrul Consiliului de Administrație.
”Cel puţin un membru al comitetului de audit trebuie să aibă competenţe în domeniul contabilităţii
şi auditului statutar.”.[Art.65 alin.(3) din Legea nr.162/2017, cu modificările și completările ulterioare]
Cel puțin un post de administrator trebuie să fie ocupat de către o persoană cu competenţe în
domeniul contabilităţii şi auditului statutar atestate cu documente justificative, potrivit cărora :
- este autorizat ca auditor financiar şi înregistrat în Registrul public electronic de către
autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spaţiul Economic European sau din
Elveţia ori:
- deține experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public dovedită cu documente justificative.
III. CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile obligatorii care trebuie folosite în cadrul procedurii de selecție sunt diferențiate pe grupe și subgrupe după cum urmează:
Competențe: Competențe specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice, competențe de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, Competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice.
Trăsături: reputație personală și profesională; integritate; independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală.
Alte criterii: rezultate economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen.
Modalitatea de evaluare: observarea și analiza reacțiilor și a răspunsurilor candidaților prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alinierea cu Scrisoarea de așteptări.
Descrierea jobului
IV. DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:
1. Cererea de înscriere
2. Curriculum vitae în format Europass conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
3. Cazier judiciar și cazier fiscal;
4. Copii legalizate după acte de studii (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este
necesară dovada echivalării studiilor eliberată de Ministerul Educaţiei – Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor);
5. Copie act identitate, respectiv, alte acte de stare civilă în cazul schimbării numelui;
6. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională, respectiv, vechimea în specialitatea studiilor (Copie carnet de muncă, adeverințe, alte documente doveditoare);
7. Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
8. Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află în situaţia prevăzută la art. 7 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/2016;
9. Recomandare/Recomandări care să ateste experiența profesională și probitatea morală;
10. Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor;
11. Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal;
12. Declarații pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor generale, conformitatea documentelor şi informațiilor prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese şi a situațiilor de incompatibilitate, etc.;
13. Cel putin un candidat trebuie sa depuna document justificativ din care sa rezulte autorizarea ca auditor financiar înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spaţiul Economic European sau din Elveţia ori document din care sa rezulte experienta de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public.
Documentele din dosar vor fi numerotate și opisate.
Formularele necesare depunerii candidaturii se regăsesc pe site–ul Primăriei orașului AGNITA, secțiunea Guvernanță corporativă” și pe site-ul societății PARCUL INDUSTRIAL AGNITA SRL
Toate documentele menționate mai sus sunt obligatorii, lipsa cel putin a unuia dintre acestea duce la respingerea candidaturii.
Originalele documentelor din dosarul candidatului vor fi prezentate ulterior pentru a putea fi cerficate de către secretarul comisiei de selecție.
V. CANDIDATURILE:
Candidaturile și documentele solicitate se vor depune în termen de cel putin 30 zile de la data publicării anunţului, până cel târziu în data de 7 MAI 2025, ora 16.00, astfel:
- în format letric la sediul Primăriei orașului Agnita, Piata Repulicii nr.19, jd Sibiu
Compartiment Registratură, în plic închis şi sigilat. Candidaţii vor primi un număr de înregistrare şi data depunerii candidaturii.
Pe plic se va menționa numele, prenumele și domiciliul candidatului, precum și
“Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii PARCUL
INDUSTRIAL AGNITA SRL
- în format electronic la adresa de e-mail office@primaria-agnita.ro
Reguli obligatorii petru transmiterea dosarului în format electronic:
- Mesajele e-mail de depunere a candidaturilor în format electronic vor avea ca subiect
“Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii PARCUL
INDUSTRIAL AGNITA SRL”- numele şi prenumele candidatului.
- Formularele completate vor fi transmise în format pdf.
- Copiile documentelor solicitate vor fi scanate și salvate ca documente separate, având în
titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului.
- Dosarele electronice NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere. În cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate.
Rezultatul analizei dosarelor va fi comunicat fiecărui candidat în termenul prevăzut de lege.
Candidaţii selectați în lista scurtă au obligația de a depune la autoritatea publică tutelară declarația de intenție în termen de 15 zile de la data cominicarii rezultatului selecției, urmând a fi evaluaţi în cadrul unui interviu.
Data, ora şi locul desfăşurării interviului vor fi comunicate ulterior fiecărui candidat.
VI. ALTE INFORMAȚII
a. Comunicarea cu candidaţii:
Pe întreg parcursul acestui proces de selecţie, comunicarea cu candidaţii se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă şi propunerile de nominalizare au caracter confidenţial şi nu vor fi publicate; rezultatele obţinute de candidaţi pe fiecare din etapele procesului de selecţie le vor fi comunicate acestora individual în modalitaţile descrise mai sus. Nu vom transmite candidaților punctajele obținute, deoarece acestea sunt relevante în ansamblu și nu individual, în
schimb îi vom informa despre deciziile luate referitor la candidatura lor pe fiecare etapă a procesului de rerutare.
b. Protecția datelor personale:
Acest proces de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform
Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Persona de contact: BOROS EMANUELA MARIA
Informații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei orașului AGNITA, jd SIBIU , str. Piata Republicii nr.19 la numărul de telefon 0269510465 sau pe adresa de e-mail
Presedinte Comisia de selecție:
Murgoci Mihaela
1. Cererea de înscriere
2. Curriculum vitae în format Europass conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
3. Cazier judiciar și cazier fiscal;
4. Copii legalizate după acte de studii (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este
necesară dovada echivalării studiilor eliberată de Ministerul Educaţiei – Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor);
5. Copie act identitate, respectiv, alte acte de stare civilă în cazul schimbării numelui;
6. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională, respectiv, vechimea în specialitatea studiilor (Copie carnet de muncă, adeverințe, alte documente doveditoare);
7. Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
8. Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află în situaţia prevăzută la art. 7 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/2016;
9. Recomandare/Recomandări care să ateste experiența profesională și probitatea morală;
10. Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor;
11. Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal;
12. Declarații pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor generale, conformitatea documentelor şi informațiilor prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese şi a situațiilor de incompatibilitate, etc.;
13. Cel putin un candidat trebuie sa depuna document justificativ din care sa rezulte autorizarea ca auditor financiar înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spaţiul Economic European sau din Elveţia ori document din care sa rezulte experienta de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public.
Documentele din dosar vor fi numerotate și opisate.
Formularele necesare depunerii candidaturii se regăsesc pe site–ul Primăriei orașului AGNITA, secțiunea Guvernanță corporativă” și pe site-ul societății PARCUL INDUSTRIAL AGNITA SRL
Toate documentele menționate mai sus sunt obligatorii, lipsa cel putin a unuia dintre acestea duce la respingerea candidaturii.
Originalele documentelor din dosarul candidatului vor fi prezentate ulterior pentru a putea fi cerficate de către secretarul comisiei de selecție.
V. CANDIDATURILE:
Candidaturile și documentele solicitate se vor depune în termen de cel putin 30 zile de la data publicării anunţului, până cel târziu în data de 7 MAI 2025, ora 16.00, astfel:
- în format letric la sediul Primăriei orașului Agnita, Piata Repulicii nr.19, jd Sibiu
Compartiment Registratură, în plic închis şi sigilat. Candidaţii vor primi un număr de înregistrare şi data depunerii candidaturii.
Pe plic se va menționa numele, prenumele și domiciliul candidatului, precum și
“Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii PARCUL
INDUSTRIAL AGNITA SRL
- în format electronic la adresa de e-mail office@primaria-agnita.ro
Reguli obligatorii petru transmiterea dosarului în format electronic:
- Mesajele e-mail de depunere a candidaturilor în format electronic vor avea ca subiect
“Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii PARCUL
INDUSTRIAL AGNITA SRL”- numele şi prenumele candidatului.
- Formularele completate vor fi transmise în format pdf.
- Copiile documentelor solicitate vor fi scanate și salvate ca documente separate, având în
titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului.
- Dosarele electronice NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere. În cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate.
Rezultatul analizei dosarelor va fi comunicat fiecărui candidat în termenul prevăzut de lege.
Candidaţii selectați în lista scurtă au obligația de a depune la autoritatea publică tutelară declarația de intenție în termen de 15 zile de la data cominicarii rezultatului selecției, urmând a fi evaluaţi în cadrul unui interviu.
Data, ora şi locul desfăşurării interviului vor fi comunicate ulterior fiecărui candidat.
VI. ALTE INFORMAȚII
a. Comunicarea cu candidaţii:
Pe întreg parcursul acestui proces de selecţie, comunicarea cu candidaţii se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă şi propunerile de nominalizare au caracter confidenţial şi nu vor fi publicate; rezultatele obţinute de candidaţi pe fiecare din etapele procesului de selecţie le vor fi comunicate acestora individual în modalitaţile descrise mai sus. Nu vom transmite candidaților punctajele obținute, deoarece acestea sunt relevante în ansamblu și nu individual, în
schimb îi vom informa despre deciziile luate referitor la candidatura lor pe fiecare etapă a procesului de rerutare.
b. Protecția datelor personale:
Acest proces de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform
Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Persona de contact: BOROS EMANUELA MARIA
Informații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei orașului AGNITA, jd SIBIU , str. Piata Republicii nr.19 la numărul de telefon 0269510465 sau pe adresa de e-mail
Presedinte Comisia de selecție:
Murgoci Mihaela
Joburi similare