Candidatul Ideal
- cunoştinţe foarte bune de utilizare PC (Windows, E-mail, Microsoft Word şi Excel)
- cunoştinţe de secretariat;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
- capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limită;
- atenţie către detalii, foarte bună capacitatea de organizare a sarcinilor primite;
- persoană sociabilă, cu abilităţi de bună comunicare şi relaţionare
- flexibilitate- cunoştinţe de contabilitate primară – constituie un avantaj
- cunoştinţe de secretariat;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
- capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limită;
- atenţie către detalii, foarte bună capacitatea de organizare a sarcinilor primite;
- persoană sociabilă, cu abilităţi de bună comunicare şi relaţionare
- flexibilitate- cunoştinţe de contabilitate primară – constituie un avantaj
Descrierea jobului
Asistent manager, Cluj-Napoca, 3500 - 3700 RON
Descrierea companiei
- Oferirea suportului administrativ pentru managementul companiei
- Suport in redactarea documentelor de HR: contracte de munca, fisa de post, adeverinte, informari si declaratii, tabele, adrese necesare in cadrul companiei.
- Arhivarea documentelor contabile
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Colaboreaza cu toate departamentele societati.
Alte informaţii:
Program lucru: Luni – Vineri (orarul se va stabili de comun acord)
Salariul se va discuta la interviu.
Descrierea companiei
Suntem un grup de firme cu mai multe domenii de activitate in horeca
- Suport in redactarea documentelor de HR: contracte de munca, fisa de post, adeverinte, informari si declaratii, tabele, adrese necesare in cadrul companiei.
- Arhivarea documentelor contabile
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Colaboreaza cu toate departamentele societati.
Alte informaţii:
Program lucru: Luni – Vineri (orarul se va stabili de comun acord)
Salariul se va discuta la interviu.
Descrierea companiei
Suntem un grup de firme cu mai multe domenii de activitate in horeca
Joburi similare