Candidatul Ideal
Ce căutăm la tine?
🔹 Atenție la detalii și abilități bune de organizare
🔹 Experiență anterioară într-un rol similar (avantaj)
🔹 Cunoștințe de bază în operarea unui sistem ERP/CRM/XConnector (avantaj)
🔹 Abilități bune de comunicare și lucru în echipă
🔹 Atenție la detalii și abilități bune de organizare
🔹 Experiență anterioară într-un rol similar (avantaj)
🔹 Cunoștințe de bază în operarea unui sistem ERP/CRM/XConnector (avantaj)
🔹 Abilități bune de comunicare și lucru în echipă
Descrierea jobului
Responsabilitățile tale vor include:
Ce oferim?
Locația se află în Str. Prelungirea Gării Catelu, Nr.35, Cernica, Ilfov
- Preluarea și procesarea comenzilor în sistemul intern
- Facturarea comenzilor și emiterea avizelor de însoțire a mărfii
- Generarea AWB-urilor în funcție de tipul de curier selectat de client
- Verificarea corectitudinii informațiilor și transmiterea acestora către depozit
- Urmărirea statusului comenzilor și menținerea unei comunicări eficiente cu echipa și clienții
- Gestionarea eventualelor modificări sau probleme legate de livrări
Ce oferim?
- Bonusuri de performanță
- Mediu de lucru stabil și dinamic
- Oportunități de dezvoltare profesională
- Program de lucru flexibil (09:00-17:30- L-V)
Locația se află în Str. Prelungirea Gării Catelu, Nr.35, Cernica, Ilfov
Descrierea companiei
Cu experienta a peste 200000 de clienti fericiti, echipa Tenq vine in intampinarea noilor vizitatori cu o gama variata de produse inovative menite sa iti usureze activitatea sau sa iti imbunatateasca stilul de viata.
Filosofia Tenq se bazeaza pe relatia de incredere dintre vanzator si cumparator, incercand cu fiecare client sa devenim un partener de nadejde si un loc in care revii de fiecare data cu siguranta unei cumparaturi reusite.
Joburi similare