Candidatul Ideal
Compania noastra este in cautarea unui Expert Achizitii publice in domeniul medical, experimentat si motivat pentru a se alatura echipei noastre.Candidatul trebuie sa aiba experienta in domeniul achizitiilor publice - SEAP. Candidatul trebuie sa fi lucrat anterior intr-o pozitie care implica achizitii publice, avand cunostinte despre legislatia specifica, procedurile si documentatia necesara. Candidatul trebuie sa fie familiarizat cu utilizarea platformei SEAP, inclusiv cu publicarea anunturilor, gestionarea ofertelor, completarea si depunerea documentatiei in SEAP, respectarea termenelor legale. Familiarizarea cu legislatia nationala si europeana in domeniul achizitiilor publice. Capacitatea de a coordona si gestiona intregul proces de achizitie publica, de la planificare pana la finalizarea documentelor. Importanta respectarii procedurilor si documentatiei specifice, evitarea erorilor ce pot duce la descalificare.
Cerinte:
-Sa aplice doar candidatii EXPERT ACHIZITII PUBLICE si care au experienta cu platforma SEAP!
- Studii: Diploma de licenta in economie, business, management, sau un domeniu similar. Certificari profesionale in achizitii (ex. CPP, CPSM) constituie un avantaj.
- Experienta: Minimum 3-5 ani de experienta in achizitii, preferabil in industrie medicala
- Competente Tehnice: Cunoasterea avansata a MS Office, in special Excel, si a sistemelor ERP (ex. SAP, Oracle).
- Cunostinte: Intelegerea profunda a pietelor de achizitii, contractelor si managementului furnizorilor.
- Abilitati Personale: Abilitati excelente de negociere si comunicare, capacitate de analiza si solutionare a problemelor, abilitati de organizare si planificare.
- Alte Cerinte: Abilitatea de a lucra independent si in echipa, capacitate de a gestiona multiple proiecte simultan, orientare catre rezultate.
Cerinte:
-Sa aplice doar candidatii EXPERT ACHIZITII PUBLICE si care au experienta cu platforma SEAP!
- Studii: Diploma de licenta in economie, business, management, sau un domeniu similar. Certificari profesionale in achizitii (ex. CPP, CPSM) constituie un avantaj.
- Experienta: Minimum 3-5 ani de experienta in achizitii, preferabil in industrie medicala
- Competente Tehnice: Cunoasterea avansata a MS Office, in special Excel, si a sistemelor ERP (ex. SAP, Oracle).
- Cunostinte: Intelegerea profunda a pietelor de achizitii, contractelor si managementului furnizorilor.
- Abilitati Personale: Abilitati excelente de negociere si comunicare, capacitate de analiza si solutionare a problemelor, abilitati de organizare si planificare.
- Alte Cerinte: Abilitatea de a lucra independent si in echipa, capacitate de a gestiona multiple proiecte simultan, orientare catre rezultate.
Descrierea jobului
- Dezvoltarea si implementarea strategiilor de achizitii pentru a asigura costuri competitive si calitatea produselor/serviciilor.
- Negocierea contractelor si acordurilor cu furnizorii pentru a obtine cele mai bune conditii de pret, livrare si termeni.
- Monitorizarea performantei furnizorilor si gestionarea relatiilor cu acestia pentru a asigura conformitatea cu cerintele companiei.
- Realizarea si actualizarea bazelor de date cu furnizorii si evaluarea acestora periodic.
- Identificarea oportunitatilor de reducere a costurilor si optimizarea proceselor de achizitii.
- Pregatirea rapoartelor si analizelor privind activitatea de achizitii si prezentarea acestora managementului.
- Colaborarea cu departamentele interne pentru a intelege si a satisface necesitatile de aprovizionare.
- Gestionarea riscurilor asociate cu lantul de aprovizionare si asigurarea continuitatii acestuia.
Beneficii
- Salariu 10.000-15.000 RON net
- Dezvoltare Profesionala: Oportunitati de formare continua si dezvoltare profesionala.
- Mediu de Lucru: Mediu de lucru dinamic si colegial intr-o companie de prestigiu.
- Flexibilitate: Program de lucru flexibil
- Beneficii Suplimentare: Autoturism serviciu cutie automata 2024/2025, sau mai nou, abonament clinica medicala, telefon serviciu Iphone sau similar, laptop serviciu
- Negocierea contractelor si acordurilor cu furnizorii pentru a obtine cele mai bune conditii de pret, livrare si termeni.
- Monitorizarea performantei furnizorilor si gestionarea relatiilor cu acestia pentru a asigura conformitatea cu cerintele companiei.
- Realizarea si actualizarea bazelor de date cu furnizorii si evaluarea acestora periodic.
- Identificarea oportunitatilor de reducere a costurilor si optimizarea proceselor de achizitii.
- Pregatirea rapoartelor si analizelor privind activitatea de achizitii si prezentarea acestora managementului.
- Colaborarea cu departamentele interne pentru a intelege si a satisface necesitatile de aprovizionare.
- Gestionarea riscurilor asociate cu lantul de aprovizionare si asigurarea continuitatii acestuia.
Beneficii
- Salariu 10.000-15.000 RON net
- Dezvoltare Profesionala: Oportunitati de formare continua si dezvoltare profesionala.
- Mediu de Lucru: Mediu de lucru dinamic si colegial intr-o companie de prestigiu.
- Flexibilitate: Program de lucru flexibil
- Beneficii Suplimentare: Autoturism serviciu cutie automata 2024/2025, sau mai nou, abonament clinica medicala, telefon serviciu Iphone sau similar, laptop serviciu
Joburi similare
- 26 Mar. 2025
Specialist achizitii publice
NEO GROUP INDUSTRY S.R.L.
Cluj-Napoca, Targu-Mures4000 - 8000 RON net / lună