Candidatul Ideal
Atlas Corporation își extinde echipa și suntem în căutarea unui Asistent Manager organizat și proactiv, care să ofere suport administrativ și operațional.
Cerințe:
Cerințe:
- Experiență într-un rol similar (constituie un avantaj);
- Abilități excelente de organizare și comunicare;
- Cunoștințe avansate de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a prioritiza eficient;
- Atenție la detalii și spirit de inițiativă.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Oferim:
- Oferirea de suport administrativ pentru manageri și echipă;
- Gestionarea agendei și organizarea întâlnirilor;
- Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare;
- Menținerea unei comunicări eficiente cu partenerii și colegii;
- Gestionarea corespondenței și a sarcinilor zilnice de birou.
Oferim:
- Un mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Pachet salarial motivant.
Descrierea companiei
Cu o experiență de peste 25 de ani în piață, Atlas Corporation este partenerul de care ai nevoie pentru eficientizarea proceselor tehnologice din cadrul companiei tale prin integrare de soluții create întotdeauna în funcție de nevoile companiei tale. Combinând expertiza cu o gamă variată de produse, proiectăm soluții complete și optimizate, de ultimă generație. Această formulă a permis implementarea a peste 1.000 de proiecte, pentru companii de toate dimensiunile, din multiple sectoare de activitate.