Candidatul Ideal
- Absolvent de studii superioare (Facultatea de Științe Economice);
- Cunoștințe operare program de contabilitate SAGA;
- Cunoașterea solidă a legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația financiară, economică și fiscală;
- Cunoasterea si utilizarea la nivel avansat engleza si germana.
- Cunostinte de operare calculator MS Office;
- Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;
- Înregistrare precisă a datelor: Menținerea unor înregistrări precise și actualizate în registrul general, asigurându-se că toate tranzacțiile financiare sunt contabilizate corect.
- Suport pentru raportarea financiară: Asistarea în pregătirea situațiilor financiare și a rapoartelor, contribuind la procesul general de raportare financiară.
- Analiza variațiilor: Analizarea variațiilor dintre rezultatele financiare reale și bugete/prognoze, explicând diferențele semnificative.
- Deținerea calității de membru activ CECCAR și drept de semnătură.
Descrierea jobului
- Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori naționali și internaționali;
- Contabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestora;
- Pregătește și verifică registrele contabile (registrul de casă, jurnalele de achiziții și vânzări, jurnalul bancar);
- Responsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc);
- Înregistrare note contabile;
- Verificare și înregistrare deconturi;
- Verificare fișe de cont;
- Verificare furnizorii cu TVA la încasare;
- Realizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companiei;
- Transmitere notificări de plată către clienții companiei;
- Elaboreaza situatii la solicitarea managementului, in baza informatiilor din evidenta contabila;
- Evidență stoc materiale consumabile;
- Asigură efectuarea la timp a înregistrărilor contabile și respectă termenele lunare de închidere din contabilitate;
- Efectuează verificări preliminare închiderilor de lună;
- Raportarea financiar-contabilă către conducerea societății;
- Asistență audit intern;
- Arhivarea documentelor financiar-contabile
Beneficii
- Contract individual de munca pe durata nedeterminata;
- Suport pentru dezvoltarea profesionala;
- Mediu de lucru placut, echipa tanara si dinamica.
Descrierea companiei
Societatea PRODUCTION SERVICES SIBIU 360 SRL a fost infiintata in anul 2022, avand domeniul principal de activitate Fabricarea altor piese si accesorii pentru autovehicule si pentru motoare de autovehicule.
Joburi similare