Candidatul Ideal
Programul de lucru: L-V (09:00-17:30)
Esti persoana potrivita pentru rol daca:
- Ai studii superioare finalizate sau in curs;
- Deti calificare de inginer chimie alimentara / medic veterinar - reprezinta avantaj;
- Te descurci sa lucrezi cu pachetul MS Office (Excel, Word, Outlook);
- Iti place sa lucrezi atat in echipa, cat si in mod individual;
- Lucrezi/ai lucrat pe un rol asemanator (reprezinta avantaj).
Alte lucruri necesare pentru o compatibilitate cu activitatea rolului:
- Excelente abilitati de comunicare;
- Atentie la detalii;
- Disponibilitate de a invata;
- Respectarea termenelor limita;
- Orientare catre client;
- Stabilirea prioritatilor.
Descrierea jobului
- primeste cereri de oferta pe fax/mail;
- preia apelurile telefonice de la clienti si potentialii clienti;
- furnizeaza informatii generale si solicita cereri de oferta scrise;
- trasmite catre Food Coordinator / Business Manager cererile de oferta;
- intocmeste si transmite cotatiile catre clienti si catre Food Coordinator / Business Manager;
- primeste si transmite confirmarile ordinelor de inspectie de la clienti catre Food Coordinator / Business Manager;
- deschide dosare pentru ordinele de inspectie confirmate;
- mentine actualizate ordinele de inspectie confirmate;
- stabileste contacte cu persoanele indicate de clienti in vederea programarii inspectiilor;
- verifica disponibilitatea inspectorilor, instruieste inspectorii cu privire la activitate, programeaza inspectiile si informeaza clientii cu privire la data si ora desfasurarii;
- transmite instructiunile de lucru catre inspectorii din teritoriu;
- mentine permanent legatura cu inspectorii aflati in teritoriu;
- primeste rapoartele de inspectie de la inspectori;
- transmite catre laborator mostrele in vederea examinarii si intocmeste documentatia de expediere;
- transmite catre laborator comanda si standardele cerute de client;
- intocmeste si transmite rapoartele zilnice actualizate cu situatia ordinelor de lucru in desfasurare catre clienti;
- preia rezultele analizelor, raporteaza catre clienti rezultatele dupa validarea acestora;
- intocmeste rapoartele de inspectie in baza raportarilor facute de inspectori si le transmite catre clienti;
- intocmeste factura proforma si o transmite catre client;
- intocmeste factura fiscala;
- expediaza rapoartele originale si facturile fiscale catre clientul platitor;
- tine evidenta facturilor emite si intocmeste situatia facturilor neincasate raportand-o catre superiorii ierarhici.
Descrierea companiei
SGS este liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate. Cu peste 89 000 de angajaţi, coordonăm o reţea de peste 2600 de birouri şi laboratoare în toată lumea.
Serviciile noastre de bază pot fi împărţite în patru categorii:
- Inspecţie: gama noastră cuprinzătoare de servicii de prim rang de inspecţie şi verificare, cum ar fi controlarea stării şi a greutăţii mărfurilor comercializate la transbordare, vă ajută să controlaţi cantitatea şi calitatea şi să respectaţi toate cerinţele normative relevante din diferite regiuni şi pieţe; - Testare: reţeaua noastră globală de unităţi de testare, dotate cu personal informat şi experimentat, vă permite să reduceţi riscurile, să scurtaţi timpul de lansare pe piaţă şi să testaţi calitatea şi performanța produselor dumneavoastră conform standardelor de reglementare relevante privind sănătatea şi siguranţa; - Certificare: prin certificare, vă oferim posibilitatea să demonstraţi că produsele, procesele, sistemele sau serviciile dumneavoastră se conformează fie standardelor şi reglementărilor naţionale sau internaţionale, fie standardelor stabilite de client; - Verificare: garantăm că produsele şi serviciile se conformează standardelor globale şi reglementărilor locale. Combinând acoperirea globală şi cunoştinţele locale, experienţa inegalabilă şi expertiza în fiecare sector de activitate, SGS acoperă întregul lanţ de aprovizionare, de la materiile prime până la consumul final.