Candidatul Ideal
Cerintele postului:
- Studii superioare
- Experienta financiar- contabila
- Cursuri si cunostinte de contabilitate, legislatie financiara, operare PC si softuri contabile, gestiune
- Corectitudine si seriozitate maxima
- Ordonat, gandire logica, memorie dezvoltata;
- Abilitati in comunicare;
- Fara cazier.
- Salariul porneste de la 2500 net, depinde de experienta, pregatire profesionala, cu posibilitate de crestere in functie de implicare si dedicare.
Descrierea jobului
- Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile angajate de societate
- Gestionarea programului NEXUS
- Efectueaza operatiuni de incasari si plati in numerar catre persoanele fizice (casa de marcat) si persoane juridice cu respectarea prevederilor legale privind casieria si respectarea normelor privind disciplina financiara referitor la operatiunile de incasari si plati in numerar.
- Job pe perioada nedeterminata;
- Pachet salarial motivant in functie de performante;
- Bonificatii, stimulente, diurne;
- Alte facilitati.
Descrierea companiei
Inca de la inceputul anilor `90 Expert Moldova Trading s-a impus pe piata din Romania, oferind clientilor sai unelte si scule, utilaje si echipamente profesionale moderne, proiectate si fabricate dupa cele mai inalte standarde ale calitatii.
Intelegand nevoia utilizarii echipamentelor profesionale de catre cei care vor sa exceleze in domeniul lor de activitate, am devenit astfel importator si distribuitor autorizat al unor produse de marca cunoscute si apreciate in peste 20 de tari, dezvoltand in timp parteneriate cu distribuitori dn toata Romania. Aceasta dezvoltare a fost posibila atat datorita calitatii produselor, cat si activitatii de consultanta tehnica si de service realizate de echipa EMT.