Candidatul Ideal
- Studii superioare;︆
- Experienta de minim 2 ani in management si in operatiuni de achizitii - vanzari;
- Cunostinte operare calculator -Microsoft Office, etc.
- Obiective clar stabilite;
- Capacitatea de a planifica si delega sarcini subordonatilor sai;
- Gandire proactiva, persoana ordonata, responsabil, simt organizatoric, adaptabil lucrului in echipa;
- Integritate si loialitate;
- Permis auto categoria B
Descrierea jobului
- Prospecteaza piata in vederea indentificarii noilor furnizori si clienti, in conditii de maxima eficienta si profitabilitate;
- Participa efectiv pe teren la activitatea de colectare a materialelor specifice societatii.
- Incheie si semneaza contracte de achizitionare materii prime si auxiliare;
- Supravegheaza si controleaza gestiunea existenta, precum si activitatea gestionarilor, in vederea respectarii legalitatii si preintampinarii crearii de prejudicii angajatorului;
- Este preocupat de indeplinirea cantitativa si calitativa a planului lunar de achizitie si livrare;
- Face propuneri de plan lunar;
- Raspunde de punerea in practica a actiunilor corective si preventive, rezultate in urma analizelor efectuate la punctul de lucru;
- Negocierea conditiilor contractuale si urmarirea derularii contractelor incheiate;
Publicat 4 Apr. 2025Reactualizat 2 Mai 2025Expiră 4 Mai 2025