Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unui om pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în industria turismului și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu plăcut și relaxant, aceasta este o oportunitate pe care nu o puteți rata.
Veți fi responsabil de gestionarea eficientă a tuturor aspectelor operaționale ale locatiei nostre( penzoine si restaurant). Veți avea ocazia să interacționați cu oaspeții noștri și să le oferiți o experiență memorabilă, asigurându-vă că toate nevoile lor sunt îndeplinite. De asemenea, veți coordona și superviza personalul, asigurându-vă că toți angajații sunt bine pregătiți și că respectă standardele noastre.
Plusuri in alegerea candidatului ideal:
Cunoasterea pietei de servicii hoteliere /restaurante
Abilitati manageriale si de comunicare excelente
Atestat profesional Manager in activitatea de Turism-Experienta:
Minim 3-5 ani experienta pe un post similar, recomandare de la locul de munca anterior
Veți fi responsabil de gestionarea eficientă a tuturor aspectelor operaționale ale locatiei nostre( penzoine si restaurant). Veți avea ocazia să interacționați cu oaspeții noștri și să le oferiți o experiență memorabilă, asigurându-vă că toate nevoile lor sunt îndeplinite. De asemenea, veți coordona și superviza personalul, asigurându-vă că toți angajații sunt bine pregătiți și că respectă standardele noastre.
Plusuri in alegerea candidatului ideal:
Cunoasterea pietei de servicii hoteliere /restaurante
Abilitati manageriale si de comunicare excelente
Atestat profesional Manager in activitatea de Turism-Experienta:
Minim 3-5 ani experienta pe un post similar, recomandare de la locul de munca anterior
Descrierea jobului
Responsabilitățile dvs. vor include, dar nu se vor limita la:
- Supraveghea și gestionarea activitatii pentru intreaga locatie HORECA;
- Primirea și asistarea oaspeților în locatie;
- Planificarea inventarului și a necesităților de stoc;
- Organizarea evenimentelor interne ;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing;
- Îmbunătățirea productivității și a strategiilor de vânzări;
- Pregătirea și comunicarea rapoartelor necesare;
- Recrutarea și pregătirea personalului necesar pentru toate pozițiile de exploatare locatie;
- Evaluarea performanței personalului.
- Planificarea și monitorizarea programelor de lucru pentru personalul de servire, barmani,ospatari, receptioneri etc.
- Menținerea unei comunicări active cu celelalte departamente ale hotelului: bucătărie, recepție, contabilitate, întreținere.
- Monitorizarea și respectarea standardelor de siguranță și securitate;
Pentru a fi considerat potrivit pentru acest rol, trebuie să ai:
Experiență anterioară în industria ospitalității sau într-un rol similar;
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Cunoașterea limbilor română și engleză( orice alta limba cunoscuta e un plus);
Orientare către detalii și atenție la nevoile oaspeților;
Abilități de organizare și gestionare la nivel real ;
Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;
Cunoștințe avansate în utilizarea computerului și a sistemelor de rezervări online, a softurilor de gestiune si/sau contabilitate;
Cunostinte avansate de legislatie aplicabila in HORECA si de management hotelier/restaurant.
Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru ospitalitate și doriți să faceți parte dintr-o echipă de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră.
Beneficii:
-salariu negociabil in functie de experienta
-bonusuri de performanta
-bonusuri de weekend
- Supraveghea și gestionarea activitatii pentru intreaga locatie HORECA;
- Primirea și asistarea oaspeților în locatie;
- Planificarea inventarului și a necesităților de stoc;
- Organizarea evenimentelor interne ;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing;
- Îmbunătățirea productivității și a strategiilor de vânzări;
- Pregătirea și comunicarea rapoartelor necesare;
- Recrutarea și pregătirea personalului necesar pentru toate pozițiile de exploatare locatie;
- Evaluarea performanței personalului.
- Planificarea și monitorizarea programelor de lucru pentru personalul de servire, barmani,ospatari, receptioneri etc.
- Menținerea unei comunicări active cu celelalte departamente ale hotelului: bucătărie, recepție, contabilitate, întreținere.
- Monitorizarea și respectarea standardelor de siguranță și securitate;
Pentru a fi considerat potrivit pentru acest rol, trebuie să ai:
Experiență anterioară în industria ospitalității sau într-un rol similar;
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Cunoașterea limbilor română și engleză( orice alta limba cunoscuta e un plus);
Orientare către detalii și atenție la nevoile oaspeților;
Abilități de organizare și gestionare la nivel real ;
Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;
Cunoștințe avansate în utilizarea computerului și a sistemelor de rezervări online, a softurilor de gestiune si/sau contabilitate;
Cunostinte avansate de legislatie aplicabila in HORECA si de management hotelier/restaurant.
Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru ospitalitate și doriți să faceți parte dintr-o echipă de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră.
Beneficii:
-salariu negociabil in functie de experienta
-bonusuri de performanta
-bonusuri de weekend
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare