Candidatul Ideal
- Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
- Experienţă în contabilitate de minim 5 ani;
- Excelente cunoştinţe de specialitate şi abilitate de interpretare şi aplicare a acestora: legislaţia financiar-contabilă, gestiunea firmei, fiscalitate;
- Cunostinţe avansate de Microsoft Office, în special Excel;
- Abilitatea de lucru în programe de contabilitate.
➡️Competenţe personale:
- Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză, atenție sporită la detalii;
- Capacitate rezolutivă superioară, gândire strategică;
- Adaptabilitate la situaţii noi, flexibilitate;
- Orientare spre rezultate, proactivitate;
- Planificare, organizare managementul timpului, realizarea obiectivelor, prioritizarea sarcinilor;
- Lucrul în echipă;
- Conştiinciozitate şi integritate, comportament profesional la locul muncă. ︌︈︈︅︍︁︉︅
Descrierea jobului
- Asigură întocmirea corectă a documentelor justificative privind operaţiunile contabile;
- Înregistrarea corectă și la zi în programul informatic utilizat a documentelor contabile: facturi de achiziție materii prime şi materiale, facturi de cheltuieli, înregistrarea încasărilor și plăților prin orice instrumente de încasare / plată, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, cheltuieli/venituri în avans, provizioane, estimări, etc.;
- Ține evidența mișcărilor și soldurilor de disponibilități ale companiei, întocmirea zilnică a registrului de bancă
- Verificarea documentelor contabile și a documentelor justificative aferente, efectuarea înregistrărilor contabile în conformitate cu legislația contabilă și fiscală în vigoare, pe centrele de cost aferente, conform sistemului intern de raportare;
-Ținerea la zi a evidențelor pe furnizori şi efectuarea propunerilor de plată conform scadențelor, efectuarea punctajelor și a confirmărilor de solduri;
- Colaborare cu echipa de audit şi furnizarea cât mai repede posibil a informațiilor și documentelor solicitate;
- Participare la inventarierea patrimoniului - reconciliere solduri terți, inventarierea conturilor.
🔸️Oferta noastră:
- Condiții de lucru într-un mediu tânăr, plăcut și creativ;
- Colegi cu experiență, dedicați;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională prin traininguri cu specialişti;
- Pachet salarial motivant și bonusuri în funcţie de experienţă și performanţă;
- Seriozitate și recunoștință;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
• Dacă consideri că te încadrezi în cerințele de mai sus, așteptăm C.V. - ul tău. După ce-l primim, revenim să stabilim și o întâlnire, să ne cunoaştem!
Descrierea companiei
Compania Amicii Building a fost inființată in anul 2008 de trei asociați: Givan Nicolaie, Givan Ionut și Givan Adrian, având ca domeniu principal de activitate lucrări de construcție rezidențiale și nerezidențiale. In anul 2010 reușeşte să obțină certificările ISO 9001; ISO 14001; iar în anul 2023 ajunge să aibă peste 120 de angajați.
Cu o experiență de peste 16 ani în execuție și proiectare, avem la activ peste 1 milion de metri pătrați construiți în diverse domenii: rezidențial, industrial, comercial, infrastructură rutieră și restaurări, inclusiv clădiri monument.
Compania Amicii Building SRL este intr-o continuă dezvoltare si de aceea este activă pe piața de recrutări de personal calificat şi necalificat.