Candidatul Ideal
- Experiență de minim 3 ani in domeniu, pe o poziție similară;
- Carnet de conducere: categoria B;
- Cunoștinte operare PC;
- Aptitudini de leader, cu capacitate de asimilare a cunoștințelor noi, motivat de munca bine făcută;
- Putere de decizie și asumarea responsabilității;
- Corectitudine, flexibilitate;
- Capacitate înaltă de coordonare și organizare a atelierului;
- Capacitate de comunicare, negociere si consiliere;
- Responsabilitate, seriozitate;
- Spirit de observație, ordine si disciplina;
- Experiența în relațiile cu clienții și furnizorii, abilitatea de a stabili și menține relații bune cu aceștia.
- Carnet de conducere: categoria B;
- Cunoștinte operare PC;
- Aptitudini de leader, cu capacitate de asimilare a cunoștințelor noi, motivat de munca bine făcută;
- Putere de decizie și asumarea responsabilității;
- Corectitudine, flexibilitate;
- Capacitate înaltă de coordonare și organizare a atelierului;
- Capacitate de comunicare, negociere si consiliere;
- Responsabilitate, seriozitate;
- Spirit de observație, ordine si disciplina;
- Experiența în relațiile cu clienții și furnizorii, abilitatea de a stabili și menține relații bune cu aceștia.
Descrierea jobului
RESPONSABILITĂȚI
- Organizarea și coordonarea întregului proces de elaborare și aplicare a celor mai bune soluții tehnice si economice pentru lucrările de reparații auto efectuate în cadrul atelierului;
- Organizarea activității de întreținere și reparare a utilajelor și instalațiilor din dotarea atelierului;
- Coordonarea și asigurarea întregului proces de prestări servicii în conformitate cu programul și standardele de calitate ale firmei;
- Urmărește devizele până în faza finală a facturării (piese, manopera etc.);
- Menține legătura cu clienții service-ului;
- Organizează lucrările și răspunde de realizarea acestora la termen și la un nivel de calitate corespunzător;
- Supervizează activitățile din atelierul de mecanică și normează munca pentru fiecare subordonat în parte, în funcție de lucrări și de termenele de predare;
- Asigură desfășurarea activității în conformitate cu prevederile legale;
- Propune spre angajare, motivează și evaluează activitatea echipei;
- Este implicat în managementul oamenilor;
- Este implicat în formare și în chestiuni de disciplină;
- Participă la pregătirea planului de întreținere. Urmărește și raportează orice problemă critică;
- Administrează și rentabilizează activitatea atelierului de mecanică;
- Respectă și aplică procedurile de lucru și regulamentul intern;
- Coordonează activitatea departamentului recepție clienți;
- Efectuează controlul final al reparațiilor;
- Întocmește raportări, analize ale activității atelierului și propune soluții de optimizare a activității.
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv, fix + variabil;
Tichete de masă;
Condiții de lucru la standarde ridicate;
Un mediu de lucru placut si dinamic;
Posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă.
Daca ai citit acest anunt, daca te potrivesti cu descrierea si te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi, trimite-ne un CV si o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: office@autoclass.ro.
P.S: Doar persoanele selectate, vor fi contactate pentru interviu.
- Organizarea și coordonarea întregului proces de elaborare și aplicare a celor mai bune soluții tehnice si economice pentru lucrările de reparații auto efectuate în cadrul atelierului;
- Organizarea activității de întreținere și reparare a utilajelor și instalațiilor din dotarea atelierului;
- Coordonarea și asigurarea întregului proces de prestări servicii în conformitate cu programul și standardele de calitate ale firmei;
- Urmărește devizele până în faza finală a facturării (piese, manopera etc.);
- Menține legătura cu clienții service-ului;
- Organizează lucrările și răspunde de realizarea acestora la termen și la un nivel de calitate corespunzător;
- Supervizează activitățile din atelierul de mecanică și normează munca pentru fiecare subordonat în parte, în funcție de lucrări și de termenele de predare;
- Asigură desfășurarea activității în conformitate cu prevederile legale;
- Propune spre angajare, motivează și evaluează activitatea echipei;
- Este implicat în managementul oamenilor;
- Este implicat în formare și în chestiuni de disciplină;
- Participă la pregătirea planului de întreținere. Urmărește și raportează orice problemă critică;
- Administrează și rentabilizează activitatea atelierului de mecanică;
- Respectă și aplică procedurile de lucru și regulamentul intern;
- Coordonează activitatea departamentului recepție clienți;
- Efectuează controlul final al reparațiilor;
- Întocmește raportări, analize ale activității atelierului și propune soluții de optimizare a activității.
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv, fix + variabil;
Tichete de masă;
Condiții de lucru la standarde ridicate;
Un mediu de lucru placut si dinamic;
Posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă.
Daca ai citit acest anunt, daca te potrivesti cu descrierea si te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi, trimite-ne un CV si o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: office@autoclass.ro.
P.S: Doar persoanele selectate, vor fi contactate pentru interviu.
Descrierea companiei
Reprezentanța Dacia - Satu Mare