Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate sau în curs (de preferat în domeniile: juridic sau stiinte sociale, logistică, administrație, economie)
Experiență anterioară în logistică, achiziții sau operațiuni – constituie un avantaj
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office – Excel, Word)
Capacitate de organizare și atenție la detalii
Abilități de comunicare și lucru în echipă
Disponibilitate pentru un mediu de lucru dinamic
Experiență anterioară în logistică, achiziții sau operațiuni – constituie un avantaj
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office – Excel, Word)
Capacitate de organizare și atenție la detalii
Abilități de comunicare și lucru în echipă
Disponibilitate pentru un mediu de lucru dinamic
Descrierea jobului
Oferirea de suport administrativ și operațional în cadrul departamentului
Gestionarea documentației specifice logisticii, achizițiilor și operațiunilor
Pregătirea și urmărirea comenzilor și contractelor cu furnizorii
Menținerea unei bune comunicări cu partenerii și colaboratorii
Actualizarea și organizarea bazelor de date și a arhivei documentelor
Elaborarea de rapoarte și centralizatoare pentru activitățile departamentului
Gestionarea documentației specifice logisticii, achizițiilor și operațiunilor
Pregătirea și urmărirea comenzilor și contractelor cu furnizorii
Menținerea unei bune comunicări cu partenerii și colaboratorii
Actualizarea și organizarea bazelor de date și a arhivei documentelor
Elaborarea de rapoarte și centralizatoare pentru activitățile departamentului