Candidatul Ideal
- Calitati excelente de comunicare si abilitati interpersonale necesare pentru lucrul cu pacientii noi si cei existenti.
- Responsabilitate si punctualitate.
- Persoana flexibila orientata catre pacienti si nevoile acestora.
- Persoana proactiva, dinamica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta, atentie distributiva.
- Capacitate de organizare, coordonare, planificare si de asumare a responsabilitatilor.
- Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj
- Cunostinte de operare PC - Office/Excel/Word
Esti potrivit/a pentru noi daca :
- Ai abilitati excelente de organizare si atentie la detalii.
- Comunici usor si ai o atitudine pozitiva.
- Crezi in integritate,respect,educatie si binele pacientului.
- Experientaa in vanzari sau domeniul medical reprezinta un avantaj!
Descrierea jobului
Suntem in cautarea unui coordonator de pacienti dedicat
Ce vei face?
Ce iti oferim?
Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite CV-ul tau .
Abia asteptam sa ne cunoastem!
Ce vei face?
- Intampinarea pacientilor in clinica
- Administreaza eficient si dezvolta portofoliul de pacienti,consiliaza pacientii atat la clinica, cat si telefonic sau pe email.
- Se asigura ca pacientii primesc un diagnostic si un plan de tratament din partea medicului curant.
- Asistarea medicului in timpul prezentarii planului de tratament.
- Monitorizeaza calitatea serviciilor oferite prin evaluarea satisfactiei pacientilor si solutionarea reclamatiilor acestora.
- Asistarea pacientilor cu explicatii si planificarea programarilor.
- Intocmirea de rapoarte legate de pacienti
- Apelarea pacientilor pentru recall si programari
Ce iti oferim?
- Un mediu de lucru profesionist, unde vei contribui la bine pacientilor si vei creste profesional alaturi de o echipa unita si motivata.
Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite CV-ul tau .
Abia asteptam sa ne cunoastem!
Descrierea companiei
Clinica stomatologica deschisa acum opt ani ce ofera pacientilor toata gama de servicii stomatologice. Am crescut prin seriozitate si dedicare fata de nevoile pacientilor.