Candidatul Ideal
- cunostinte aprofundate in domeniul financiar-contabil;
- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- cunoasterea si aplicarea unor programe de contabilitate;
- cunostinte de operare calculator;
- sa probeze o buna cunoastere a contabilitatii computerizate;
-cunostine SAGA.
- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- cunoasterea si aplicarea unor programe de contabilitate;
- cunostinte de operare calculator;
- sa probeze o buna cunoastere a contabilitatii computerizate;
-cunostine SAGA.
Descrierea jobului
- Participarea la elaborarea si procedurilor de lucru privind organizarea serviciului financiar-contabil ;
- Imbunatatirea permanenta in functie de spetele intalnite si modificarile legislative in vigoare a procedurilor de lucru privind organizarea serviciului financiar-contabil ;
- Respectarea organizarii activitatii serviciului financiar-contabil;Primirea, verificarea, gruparea, contabilizarea si arhivarea documentelor de evidenta primara
- Inregistreaza documentele de intrare in programul WIND urmarind ca fiecare factura de achizitie sa fie aprobata de conducerea societatii;
-Participa sub indrumarea directorului economic la pregatirea documentelor si a diverselor situatii solicitate de societate;
-Orice alte sarcini de serviciu solicitate de catre Directorul Economic
- Imbunatatirea permanenta in functie de spetele intalnite si modificarile legislative in vigoare a procedurilor de lucru privind organizarea serviciului financiar-contabil ;
- Respectarea organizarii activitatii serviciului financiar-contabil;Primirea, verificarea, gruparea, contabilizarea si arhivarea documentelor de evidenta primara
- Inregistreaza documentele de intrare in programul WIND urmarind ca fiecare factura de achizitie sa fie aprobata de conducerea societatii;
-Participa sub indrumarea directorului economic la pregatirea documentelor si a diverselor situatii solicitate de societate;
-Orice alte sarcini de serviciu solicitate de catre Directorul Economic
Descrierea companiei
Compania noastra investeste in oameni si in formarea lor profesionala. Avem un parc auto de peste 130 de camioane si facem transport atat pe plan local cat si in Comunitate.
Suntem de 22 ani in piata transportului iar lozinca noastra "we move our parteners business" ne-a ghidat pe toata durata activitatii.
Te asteptam sa faci parte din echipa noastra tanara, abila, joviala!
Suntem de 22 ani in piata transportului iar lozinca noastra "we move our parteners business" ne-a ghidat pe toata durata activitatii.
Te asteptam sa faci parte din echipa noastra tanara, abila, joviala!