Candidatul Ideal
POZIȚIA Full-time
ÎNCEPERE as of now
COMPANIA Peek & Cloppenburg SRL
PERSOANA DE CONTACT Adina Raicu
LOCAȚIA Palas Mall, Iași
CALITĂȚILE TALE
* Calificare in domeniul administrativ, de preferat absolvirea uneifacultaţi de profil
* Puternică orientare către clienţi şi servicii
* Bună capacitate de gestionare a informaţiilor de natură numerică şi cunoştinţe de operare a casei de marcat şi a plăţilor
* Pregătirea anterioară în comerţ sau servicii constituie un avantaj
* Angajament, capacitate de lucru în echipă şi atitudine pozitivă
* Cunoştinţe de limba engleză si/sau germană
ÎNCEPERE as of now
COMPANIA Peek & Cloppenburg SRL
PERSOANA DE CONTACT Adina Raicu
LOCAȚIA Palas Mall, Iași
CALITĂȚILE TALE
* Calificare in domeniul administrativ, de preferat absolvirea uneifacultaţi de profil
* Puternică orientare către clienţi şi servicii
* Bună capacitate de gestionare a informaţiilor de natură numerică şi cunoştinţe de operare a casei de marcat şi a plăţilor
* Pregătirea anterioară în comerţ sau servicii constituie un avantaj
* Angajament, capacitate de lucru în echipă şi atitudine pozitivă
* Cunoştinţe de limba engleză si/sau germană
Descrierea jobului
RESPONSABILITĂȚILE TALE
* Conducerea eficientă a echipei împreuna cu managerul de departament
* Gestionarea corectă a încasărilor si implementarea procedurilor zilnice
* Suport administrativ pentru echipa de management
* Verificarea bonurilor emise de casa de marcat şi suport la predarea mărfii
* Prelucrarea rezervărilor, retururilor şi a reclamaţiilor
* Colaborarea cu echipa de vânzări
* Oferirea serviciilor noastre către clienţi
CEEA CE OFERIM
* Bonus pentru recomandare angajați
* Primă de Crăciun
* Spor de weekend
* Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații
* Asigurare de sănătate privată
* Bonuri de masă
* Zile suplimentare de concediu conform vechimii în companie
* Dezvoltare personală și profesională
* Planificarea individuală a carierei
* Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală
* Conducerea eficientă a echipei împreuna cu managerul de departament
* Gestionarea corectă a încasărilor si implementarea procedurilor zilnice
* Suport administrativ pentru echipa de management
* Verificarea bonurilor emise de casa de marcat şi suport la predarea mărfii
* Prelucrarea rezervărilor, retururilor şi a reclamaţiilor
* Colaborarea cu echipa de vânzări
* Oferirea serviciilor noastre către clienţi
CEEA CE OFERIM
* Bonus pentru recomandare angajați
* Primă de Crăciun
* Spor de weekend
* Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații
* Asigurare de sănătate privată
* Bonuri de masă
* Zile suplimentare de concediu conform vechimii în companie
* Dezvoltare personală și profesională
* Planificarea individuală a carierei
* Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală
Descrierea companiei
Peste 160 magazine, 16.000 de angajati,120 de ani de experientă: la compania internațională de modă Peek & Cloppenburg, cu sediile în Viena și Düsseldorf, valorile tradiționale de familie se îmbină perfect cu energia dinamică a industriei modei.
Pentru noi, moda nu este doar un produs - este un limbaj comun. La noi nu ești doar un angajat - devii parte din comunitatea noastră.O comunitate de fashion în care poți să trăiesti făcând ceea ce iubești. Haideți să creăm viitorul retailului. Împreună.
MAI MULTE INFORMAȚII: career.peek-cloppenburg.com
Pentru noi, moda nu este doar un produs - este un limbaj comun. La noi nu ești doar un angajat - devii parte din comunitatea noastră.O comunitate de fashion în care poți să trăiesti făcând ceea ce iubești. Haideți să creăm viitorul retailului. Împreună.
MAI MULTE INFORMAȚII: career.peek-cloppenburg.com