Candidatul Ideal
- Experiență relevanta în domeniul depozitelor;
- Cunoștințe bune de MS Excel și instrumente care permit analiza datelor;
- Atitudine cooperantă și sprijin pentru membrii echipei la toate nivelurile;
- Angajament și abilități de comunicare.︅︉︇︇︍︂︃︋︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Descrierea jobului
- Monitorizarea și gestionarea achizițiilor conform procedurilor stabilite;
- Lucrul în sistemul WMS;
- Asigurarea unui flux corect al documentelor si informatiilor conform politicilor companiei;
- Colaborarea strânsă cu celelalte departamente ale companiei pentru a asigura executarea eficienta a proiectelor
Descrierea companiei
La GXO, suntem mandri ca reprezentam o echipa globala ce are talente la fiecare nivel al organizatiei. Ne concentram pe crearea unui loc de munca care sa permita tuturor sa se dezvolte. Avem grija de sanatatea si siguranta angajatilor nostri; diversitatea, respectul si accentul pe colaborare sunt principalele elemente ale modului care ne desfasuram activitatea si ale rezulatelor furnizate.
Oferim salarii competitive, posibilitati de dezvoltare a carierei pentru fiecare membru al echipei, lucrand intr-o companie agila, bazata pe tehnologie.
GXO SUPPLY CHAIN ROMANIA SRL este o companie specializata in activitati de depozitare, transport si distributie
Asteptam sa te alaturi echipei noastre!