Candidatul Ideal
Experiență de minimum 2-3 ani în gestionarea stocurilor și/sau logistică;
Cunoștințe solide despre procesele de depozitare, inventariere și logistică;
Experiență în coordonarea de proiecte logistice – avantaj;
Cunoștințe de utilizare a sistemelor ERP/WMS și a pachetelor MS Office (Excel avansat – un plus);
Abilități analitice, atenție la detalii și capacitate de a lua decizii rapide;
Abilități de comunicare și coordonare a echipelor.
Cunoștințe solide despre procesele de depozitare, inventariere și logistică;
Experiență în coordonarea de proiecte logistice – avantaj;
Cunoștințe de utilizare a sistemelor ERP/WMS și a pachetelor MS Office (Excel avansat – un plus);
Abilități analitice, atenție la detalii și capacitate de a lua decizii rapide;
Abilități de comunicare și coordonare a echipelor.
Descrierea jobului
Gestionarea stocurilor:
Monitorizarea, actualizarea și reconcilierea stocurilor în sistemele interne;
Verificarea respectarii regulilor de intrare/ieșire din gestiune a marfurilor si de inregistrare a operațiunilor in sistemul informatic;
Mentinerea evidentei clare ale tuturor miscarilor de stoc;
Verificarea calitatii marfurilor receptionate, constatarea neconformitatilor si comunicarea acestora catre partile interesate;
Realizarea inventarelor periodice și analizarea eventualelor discrepanțe;
Asigurarea conformității proceselor de stocare cu reglementările interne și externe;
Intocmirea rapoartelor periodice despre stocuri;
Colaborarea cu departamentele Achiziții și Vânzări pentru prognoza cererii și disponibilitatea produselor.
Coordonarea proiectelor logistice:
Planificarea și implementarea inițiativelor de optimizare logistică (ex: reorganizarea depozitului, eficientizarea rutelor de livrare, automatizarea proceselor);
Gestionarea relațiilor cu furnizorii de servicii logistice și transport;
Coordonarea echipelor implicate în proiecte logistice și asigurarea respectării termenelor;
Monitorizarea performantei operationale, identificarea si implementarea solutiilor pentru imbunatatirea proceselor;
Identificarea și propunerea de soluții pentru reducerea costurilor operaționale;
Analizarea datelor logistice și propunerea de îmbunătățiri bazate pe KPI-uri.
Beneficii:
Bonusuri lunare in functie de performanta;
Tichete masa, abonament medical la o clinica privata;
Masina de serviciu sau decontare combustibil;
Dezvoltare profesionala prin traininguri.
Monitorizarea, actualizarea și reconcilierea stocurilor în sistemele interne;
Verificarea respectarii regulilor de intrare/ieșire din gestiune a marfurilor si de inregistrare a operațiunilor in sistemul informatic;
Mentinerea evidentei clare ale tuturor miscarilor de stoc;
Verificarea calitatii marfurilor receptionate, constatarea neconformitatilor si comunicarea acestora catre partile interesate;
Realizarea inventarelor periodice și analizarea eventualelor discrepanțe;
Asigurarea conformității proceselor de stocare cu reglementările interne și externe;
Intocmirea rapoartelor periodice despre stocuri;
Colaborarea cu departamentele Achiziții și Vânzări pentru prognoza cererii și disponibilitatea produselor.
Coordonarea proiectelor logistice:
Planificarea și implementarea inițiativelor de optimizare logistică (ex: reorganizarea depozitului, eficientizarea rutelor de livrare, automatizarea proceselor);
Gestionarea relațiilor cu furnizorii de servicii logistice și transport;
Coordonarea echipelor implicate în proiecte logistice și asigurarea respectării termenelor;
Monitorizarea performantei operationale, identificarea si implementarea solutiilor pentru imbunatatirea proceselor;
Identificarea și propunerea de soluții pentru reducerea costurilor operaționale;
Analizarea datelor logistice și propunerea de îmbunătățiri bazate pe KPI-uri.
Beneficii:
Bonusuri lunare in functie de performanta;
Tichete masa, abonament medical la o clinica privata;
Masina de serviciu sau decontare combustibil;
Dezvoltare profesionala prin traininguri.
Descrierea companiei
Importator si distribuitor national de produse alimentare cunoscute atat in tara cat si pe plan mondial