Candidatul Ideal
- Daca esti o persoana serioasa, responsabila, dinamica vino si alatura-te echipei noastre in cadrul careia iti oferim posibilitatea de a muncii intr-un mediu placut alaturi de colegi pasionati si dedicati meseriei lor.
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunoastea limbii engleza/germana constituie avantaj
Descrierea jobului
- Gestionarea, actualizarea bazelor de date cu clientii, colectarea, stocarea și analiza datelor, precum și asigurarea securitãții și confidențialitãții acestora.
- Procesarea facturilor, gestionarea bugetelor, efectuarea plãților, întocmirea rapoartelor financiare și îndeplinirea cerințelor fiscale.
- Gestionarea și procesarea documentelor și a corespondenței, inclusiv arhivarea și organizarea informațiilor.
- Gestionarea proceselor legate de aprovizionare, stocare, distribuție și monitorizarea bunurilor și serviciilor.
- Supervizarea aprovizionãrii, distribuției, depozitãrii și transportului materialelor și produselor pentru a asigura un lanț de aprovizionare eficient.
- Asigura support pentru agentii de vanzare de pe teren.
- Preluarea și prelucrarea solicitãrilor primite de la clienți online și de pe alte platforme de vânzare.
- Follow-up clienti pentru comenzile onorate.
- Construirea si mentinerea relatiei cu clientii pentru a genera vanzari repetitive.
Ce iti putem oferi:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata, stabilitate
- Munca intr-o echipa motivata
Descrierea companiei
Societatea noastra isi desfasoara activitatea in industria alimentara si in industria agriculturii in sistem ecologic.