Candidatul Ideal
Aptitudini și competențe profesionale:
Experiență anterioară în poziția de tehnician sau echivalent (dezirabil, nu obligatoriu)
Cunoștințe generale în domeniul instalațiilor sanitare și al construcțiilor
Competențe de bază în utilizarea calculatorului: e-mail și navigare web
Studii liceale sau echivalente
Cunostinte minime de limba engleza
Abilități excelente de comunicare
Atitudine pozitivă și gândire constructivă
Competențe matematice fundamentale
Capacitate de organizare și rezolvare a problemelor
Aptitudini fizice și cunostinte necesare pentru utilizarea uneltelor electrice, lucrul la înălțime, manipularea și transportul greutăților
Descrierea jobului
Responsabilitati
1 Responsabilități privind mentenanța facilităților (facility maintenance)
Efectuarea inspecției zilnice a utilităților și spațiilor
Realizarea inspecțiilor și verificărilor zilnice/lunare/semestriale ale echipamentelor
Identificarea și raportarea necesității de reparații majore
Supravegherea lucrărilor complexe și a activităților executate de terțe părți
Executarea de lucrări minore, incluzând: montarea monitoarelor, asamblarea mobilierului, configurarea/demontarea mesei de ping-pong, relocarea mobilierului ușor și amenajarea sălilor de conferință
Efectuarea reparațiilor minore în spațiul de lucru, precum: înlocuirea plăcilor de mochetă, schimbarea becurilor, realizarea de prinderi mecanice, repararea plintelor, remedieri ale mobilierului de birou și intervenții minore asupra instalațiilor sanitare sau HVAC
Asigurarea curățeniei în zona de lucru post-reparații
Gestionarea depozitării materialelor tehnice și a produselor de protocol
Asistarea în pregătirea și ambalarea coletelor pentru expediere
Contribuția activă la optimizarea continuă a performanței locației prin identificarea oportunităților de eficientizare și propunerea de soluții de îmbunătățire
Respectarea normelor de protecție a muncii și a mediului
Utilizarea echipamentului individual de protecție conform cerințelor și evaluării riscurilor
Elaborarea și transmiterea de rapoarte periodice către superiori privind activitatea desfășurată la locație
2 Responsabilități administrative
Întocmirea listelor de materiale necesare pentru îndeplinirea sarcinilor tehnice
Gestionarea comenzilor către furnizori (via e-mail) și asigurarea stocului de produse de protocol și birotică
Oferirea de asistență în procesul de creare a comenzilor pentru serviciile de curierat, utilizând platformele online dedicate
Sprijin în înregistrarea vizitatorilor sau contractorilor și emiterea cardurilor de acces
Asistență în organizarea evenimentelor, inclusiv logistică, amenajare și depozitare materiale
Colectarea, analizarea și raportarea datelor privind consumul de utilități (apă și electricitate)
Suport în gestionarea tichetelor, înregistrarea solicitărilor și raportarea incidentelor în platforma de Help Desk a clădirii
What you can expect from us:
- Competitive salary up to 7250 RON gross.
- Meal vouchers
- Life insurance
- Private medical healthcare
- Possibilities to grow
Descrierea companiei
JLL is a financial and professional services firm that specializes in commercial real estate services and investment management. We’re in business to create and deliver real value through commercial real estate for clients, shareholders and our own people. In a complex world that is constantly changing, JLL is committed to helping you understand and navigate the intricacies of commercial real estate—whether you’re an investor or occupier of space.
We attract, nurture and reward the best and most diverse people in our industry, who develop enduring client relationships built on quality service, collaboration and trust. Our 48,000 people across 1,000 locations in 70 countries serve the local, regional and global real estate needs of corporates and investors, delivering integrated commercial real estate services built on insight and foresight, sound market research and relevant knowledge.