Candidatul Ideal
Candidatul ideal:
- Diplomă universitară în marketing, economie, comunicare sau domenii conexe.
- Minimum 3 ani de experiență în marketing digital, cu focus pe performance marketing și e-commerce.
- Cunoștințe solide în gestionarea campaniilor PPC (Google, Meta, TikTok, LinkedIn, YouTube).
- Experiență în utilizarea platformelor Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio și Merchant Center.
- Cunoștințe privind strategiile de SEO, SEM și alte tehnici de marketing digital.
- Experiență în utilizarea platformelor de e-commerce (PrestaShop, NopCommerce – avantaj).
- Cunoașterea platformelor și instrumentelor de grafica, precum CapCut, Canva și suita Adobe Photoshop etc.
- Cunoștințe bune de MS Office (în special Excel).
- Nivel avansat de limba engleză (scris și vorbit).
- Abilități excelente de comunicare, gândire strategică și creativă.
- Atitudine proactivă, orientare către rezultat, atenție la detalii și dorință continuă de învățare.
- Pachet salarial competitiv
- Tichete de masa
- Asigurare medicala
- Prima de Pasti si Craciun
- Traininguri profesionale de vanzari
- Oportunitatea de a iti cladi o cariera in domeniul vanzarilor
- Mediu placut de munca
Descrierea jobului
- Crearea, implementarea și optimizarea campaniilor de tip PPC pe Google Ads, Meta Ads (Facebook & Instagram), TikTok Ads, LinkedIn Ads și YouTube.
- Dezvoltarea campaniilor always-on, de lead generation și a campaniilor targetate (locale, trafic în magazin, promoții etc.).
- Coordonarea campaniilor digitale în funcție de obiective precum: generare de trafic, creșterea bazei de utilizatori, descărcări ale aplicației mobile, etc.
- Gestionarea platformelor Google Merchant Center și Meta Commerce Manager: administrare feed-uri de produse, integrări, optimizări.
- Monitorizarea și raportarea performanței campaniilor (CPC, CTR, ROAS, CPA, conversii etc.) utilizând Google Analytics 4, Looker Studio și alte instrumente relevante.
- Implementarea și optimizarea tracking-ului prin Google Tag Manager, Meta Pixel și configurarea evenimentelor personalizate.
- Coordonarea activităților legate de SEO, SEM, retargeting, audiențe personalizate, lookalike și campanii dinamice cu feed-uri de produse.
- Realizarea de rapoarte periodice, analiza datelor și propunerea de soluții pentru îmbunătățirea performanței.
- Colaborare la dezvoltarea de conținut adaptat canalelor digitale (vizualuri, texte, formate optimizate pentru fiecare platformă).
- Crearea și dezvoltarea campaniilor de e-mail și SMS marketing, utilizând platforme dedicate (ex: Newsman), cu focus pe conversie și retenție.
- Urmărirea calendarului de campanii online, stabilirea canalelor prioritare și a obiectivelor de comunicare.
- Monitorizarea constantă a tendințelor și inovațiilor din marketingul digital, cu scopul de a identifica noi oportunități de optimizare.
Descrierea companiei
Cine suntem? Suntem o companie cu capital 100% german specializata in distributia si comercializarea unei game diverse de produse reprezentative pentru cele mai renumite case producatoare de bauturi alcoolice, tigarete, dulciuri, parfumerie, produse cosmetice si accesorii. Incepand din anul 1997 ne-am consolidat pozitia de la an la an, pe un segment specific de piata, cel al activitatii de duty-free si travel retail. Am dezvoltat solutii eficiente atat pentru canalul de distributie cat si in retail, in prezent reteaua noastra numara 17 magazine situate la granita, in porturi si zone libere. Echipa Heinrig a evoluat odata cu compania atingand in prezent 150 de persoane. Motorul nostru "german" a fost si este compania Gebr. Heinemann, Hamburg care administreaza cu succes o afacere de familie de mai bine de 125 de ani. Intregul sprijin si increderea primite din partea "familiei" Heinemann sunt definitorii in evolutia noastra ascendenta.