Candidatul Ideal
Onestitatea profesionala, responsabilitatea si confidenţialitatea sunt valori importante in domeniul nostru.
Descrierea jobului
- abilitaţi de comunicare si negociere excelente;
- o bună utilizare a calculatorului (Office, internet, editare grafică), si a echipamentelor specifice unui birou;
- utilizarea unor softuri in domeniul editării grafice
- pasiunea pentru fotografie, cunoștinţe de utilizare a aparatelor foto, sau a dronei;
- cunoașterea limbii engleze, maghiare și/sau altor limbi străine, este întotdeauna un avantaj;
- permisul de conducere cat B este obligatoriu;
- responsabilitatea principală este intermedierea tranzacţiilor de vânzare si închiriere a imobilelor;
- prospectarea pieţei pentru a aduce noi proprietăţi și clienţi in portofoliul agenției;
- follow-up pentru clienţii existenți;
- întocmirea documentelor specifice activității imobiliare (contracte, comenzi, fise de vizionare etc.);
- crearea de conţinut publicitar și promovarea portofoliului pe diferite platforme și căi de comunicare;
- evidenţa si centralizarea datelor, întocmirea de rapoarte și alte documente specifice activității;
- comunicarea cu clienţii, si prezentarea portofoliului, serviciilor și a diferitelor materiale informative;
- întocmirea documentelor de contabilitate primară, utilizarea casei de marcat si al softului de facturare;
- culegerea de informaţii despre imobilele ce urmează să intre in portofoliul nostru, precum și prezentarea acestora potenţialilor clienţi;
- însoțirea clienţilor si oferirea de asistenţă la întocmirea documentelor aferente tranzacţiei;
- depunerea și obținerea diferitelor documente de la instituţiile cu care colaborăm (primării, birouri notariale, OCPI, bănci, finanţe, societăți partenere, contabilitate etc.);
- un cadru plăcut și elegant de lucru și un mediu bazat pe respect reciproc;
- salariu motivant, și care să reflecte implicarea ta in activitatea firmei;
- iţi punem la dispoziție tot echipamentul si suportul necesar pentru desfășurarea activităţii;
Descrierea companiei
Agentia imobiliara Brucken este prezenta in piata de profil inca din 2002, iar in tot acest timp echipa si-a cladit o vasta expertiza in domeniu, dezvoltandu-si capacitatea de a finaliza tranzactii si proiecte indiferent de complexitate si anvergură.
Cu o abordare profesionala, transparenta si orientata spre client, Brucken Imobiliare este partenerul ideal atunci cand vine vorba de obiectivele clientilor nostri, din domeniul imobiliar, oferind servicii complete de consultanta imobiliara, incluzand evaluarea proprietatilor, negocierea contractelor, gestionarea tranzactiilor imobiliare, dezvoltarea de proiecte agricole, rezidentiale, comerciale, si industriale, precum si administrarea unor proprietati, garantand un management eficient. Echipa noastra este alcatuita din experti in domeniu, cu cunostinte solide si o buna intelegere a pietei imobiliare. Avem o retea larga de contacte si parteneri de afaceri, care ne permite sa oferim servicii la cel mai inalt nivel si sa identificam cele mai bune oportunitati pentru clientii nostri. Pe langa experienta si cunostintele solide in domeniul imobiliar, Brucken Imobiliare pune accent si pe valorile sale, respectul fata de clienti, integritatea si profesionalismul fiind principii esentiale in activitatea noastra zilnica.