Candidatul Ideal
Cunoştinţe utilizare sisteme de gestiune;
Studii superioare finalizate;
Cunoştinţe utilizare Microsoft Office, Excel – nivel avansat;
Limba engleză – nivel mediu/ avansat;
Abilităţi de comunicare şi orientare către nevoile clienţilor;
Abilităţi de planificare şi organizare;
Rezistenta la stres, nivel ridicat de flexibilitate;
Experienţă relevantă , min 2,5 ani , ȋn domeniul logisticii şi / sau transporturilor şi/sau customer service.
Descrierea jobului
Procesează ȋn sistemele informatice (WMS, TMS, altele) solicitările pentru serviciile logistice şi de transport primite din partea clientului;
Monitorizează miscările de stocuri şi track&trace-ul mărfurilor ce urmeaza sa fie livrate;
Este răspunzător de corectitudinea informaţiilor pe care le procesează ȋn sistemele informatice;
Este SPOC (single point of contact) ȋn relaţia cu clientul şi corespondează cu acesta pentru toate serviciile prevăzute ȋn contractul de prestări servicii;
Ȋntocmeşte rapoarte/ extrage rapoarte din sistemele informatice;
Interacţionează intern cu celelalte departamente;
Coordonează şi monitorizează activitatea celorlalte departamente ce prestează servicii pentru clientul de care se face răspunzator.
Descrierea detaliata a sarcinilor:
Preia toate solicitarile venite din partea clientilor alocati, cu privire la serviciile de logistica si transport, si ofera raspunsuri avizate in cel mai scurt timp posibil.
Proceseaza in sistemele informatice comenzile venite din partea clientilor alocati cu respectarea timpilor agreati.
Optimizeaza resursele si prioritizeaza solicitarile venite din partea clientilor.
Verifica si proceseaza in sistemul de gestiune iesirile si intrarile de marfuri respectand specificatiile fiecarui client.
Monitorizeaza si prelucreaza miscarile de stocuri pentru marfurile ce urmeaza sa fie livrate.
Transmite in sistem comenzile primite din partea clientilor cu scopul de a fi pregatite de catre depozit.
Printeaza si verifica documentele aferente comenzilor de iesire, pe care ulterior le transmite depozitului de logistica cu scopul de a fi atasate marfurilor.
Emite notele de receptie aferente comenzilor de intrare finalizate si le stampileaza.
Elibereaza in sistem, catre departamentele de transport, comenzile de livrare, cu respectarea timpilor agreati.
Lanseaza ordinele de colectare catre departamentul de transport.
Coordoneaza operatiunile si mentine comunicarea cu departamentele implicate in serviciile oferite.
Informeaza clientul cu privire la intrarile si iesirile de marfa si situatiile problematice aparute.
Gestioneaza problemele aparute la livrarea marfurilor si ofera solutii imediate.
Negociaza preturile pentru transporturile speciale solicitate de catre clientii alocati, care nu sunt cuprinse in oferta standard agreata cu clientul.
Verifica salvarea automata in sistem a preturilor de transport.
Salveaza manual in sistem preturile pentru serviciile de transport.
Verifica preturile de transport pentru colectarile si comenzile de livrare in conformitate cu tarifele si conditiile agreate in contractul de colaborare, cat si costurile suplimentare stabilite de comun acord cu clientul.
Verifica facturile de transport si ofera explicatii clientilor cu privire la neclaritatile aparute.
Inregistreaza si monitorizeaza in sistem (SES) calitatea serviciilor prestate clientilor departamentului.
Intocmeste dosarele de dauna si tine evidenta acestora.
Efectueaza procesul de inventariere pe partea de sistem si centralizeaza rezultatele finale.
Intocmeste borderourile avizelor confirmate la livrare si predate catre client.
Intocmeste borderourile avizelor neconfirmate la livrare si nepredate catre client.
Intocmeste borderourile instrumentelor de plata colectate de la clientii finali si predate catre client.
Arhiveaza documentele aferente iesirilor si intrarilor de marfa procesate, precum si documentele specifice inventarelor efectuate.
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in limitele respectarii temeiului legal.
Ofera suport colegilor noi din organizatie cu scopul transferului de cunostinte.
Preia, la solicitarea superiorului, din sarcinile si responsabilitatile colegilor.
Intocmeste rapoarte zilnice, saptamanale si lunare, cu privire la activitatea desfasurata de catre depozitul de logistica si/sau departamentul solutii logistice .
Informeaza depozitul cu privire la neconformitati aparute la verificarea rapoartelor si supravegheaza efectuarea corectiilor necesare.
Completeza rapoartele de KPI lunar agreat cu clientul, la inceputul fiecarei luni.
Ofera suport/informatii colegilor din depozit cu privire la proceduri si moduri de lucru folosite in activitatea zilnica.
Aduce la cunostinta superiorului ierarhic, in cel mai scurt timp posibil, orice problema aparuta in relatia cu clientul.
Intocmeste si verifica rapoarte la solicitarea superiorului ierarhic si raspunde de acuratetea datelor furnizate.
Intocmeste rapoartele solicitate de catre client, insa nu inainte de a se consulta cu superiorul ierarhic.
Anunta superiorul ierarhic cu privire la modificarile aparuta in modul de lucru/procedura agreata.
Descrierea companiei
Gebrüder Weiss este una dintre cele mai importante companii la nivel global din industria de logistica si transporturi. Este reprezentanta la nivel mondial de peste 7.000 de angajati, in 150 de filiale din 28 de tari, avand reprezentante regionale in Europa, Europa de Est, Asia si SUA. Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss oferă soluții integrate de logistică, precum şi o gamă completă de servicii de transport rutier internaţional si domestic, în regim de grupaj, camioane complete sau parţiale, transport feroviar, aerian și maritim. Gebrüder Weiss opereaza prin terminale logistice si de cross docking in Bucuresti, Cluj, Oradea, Arad, Sibiu, Craiova, Bacau, Brasov, Constanta, performantele sale fiind sustinute de o echipa de peste 600 de specialisti in domeniu. www.gw-world.com.