Candidatul Ideal
– studii superioare ȋn domeniul juridic și cunoştinţe juridice temeinice;
– cunoştinţe solide de operare PC (Windows, Word, Excel)
– capacitate de a reacţiona rapid şi de a lua decizii corecte în momente importante în limita atribuțiilor din fișa postului, asumându-şi responsabilităţi;
– spirit inovativ, excelente abilităţi de comunicator şi de jucător în echipă;
– flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe;
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi și proactivă;
– spirit organizatoric;
– punctualitate, conștiinciozitate, seriozitate, atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
- disponibilitate la program prelungit și rezistență la stres;
– permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări.
- cunoașterea unei limbi străine nivel avansat scris-vorbit (engleză/germană/italiană) constituie un avantaj important.
– cunoştinţe solide de operare PC (Windows, Word, Excel)
– capacitate de a reacţiona rapid şi de a lua decizii corecte în momente importante în limita atribuțiilor din fișa postului, asumându-şi responsabilităţi;
– spirit inovativ, excelente abilităţi de comunicator şi de jucător în echipă;
– flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe;
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi și proactivă;
– spirit organizatoric;
– punctualitate, conștiinciozitate, seriozitate, atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
- disponibilitate la program prelungit și rezistență la stres;
– permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări.
- cunoașterea unei limbi străine nivel avansat scris-vorbit (engleză/germană/italiană) constituie un avantaj important.
Descrierea jobului
- tehnoredactarea actelor și lucrărilor notariale;
- întocmirea evidențelor notariale prin completarea registrelor specifice;
- operarea în registrele naționale notariale;
- întocmirea și păstrarea arhivei;
- întocmirea și transmiterea documentelor specifice relației cu Biroul de Carte Funciara;
- interacțiunea cu clienții societății și acordarea de informații necesare acestora;
- deplasarea cu masina biroului la sediul secundar, Biroul de Carte Funciara etc.
- operare casa de marcat;
– urmărirea modificărilor legislative, cercetări legislative şi documentare juridică;
– menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, societăți bancare, avocați, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi ale altor persoane juridice, inclusiv.
– depunere şi ridicare documente la/de la diverse instituţii;
– efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării etc.
– orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul societății notariale.
– activităţi de natură juridică şi administrativă specifică biroului (ţinerea evidenţei documentelor interne, completarea statisticilor și fișelor specifice etc)
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
- discreție și păstrarea secretului profesional;
- întocmirea evidențelor notariale prin completarea registrelor specifice;
- operarea în registrele naționale notariale;
- întocmirea și păstrarea arhivei;
- întocmirea și transmiterea documentelor specifice relației cu Biroul de Carte Funciara;
- interacțiunea cu clienții societății și acordarea de informații necesare acestora;
- deplasarea cu masina biroului la sediul secundar, Biroul de Carte Funciara etc.
- operare casa de marcat;
– urmărirea modificărilor legislative, cercetări legislative şi documentare juridică;
– menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, societăți bancare, avocați, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi ale altor persoane juridice, inclusiv.
– depunere şi ridicare documente la/de la diverse instituţii;
– efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării etc.
– orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul societății notariale.
– activităţi de natură juridică şi administrativă specifică biroului (ţinerea evidenţei documentelor interne, completarea statisticilor și fișelor specifice etc)
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
- discreție și păstrarea secretului profesional;
Descrierea companiei
In biroul nostru activeaza notari cu experienta in domeniu, care pun accent pe atentia la detalii si comunicare permanenta cu angajatii si clientii. Vom oferi sprijin constant persoanei pe care o vom coopta in echipa noastra si dorim seriozitate si implicare.
Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV insotit de scrisoare de intentie la adresa de e-mail: spn.notaville@gmail.com (vor fi contactați doar candidații selectați pentru interviu).
Anunțul este valabil pentru municipiul Timișoara.
Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV insotit de scrisoare de intentie la adresa de e-mail: spn.notaville@gmail.com (vor fi contactați doar candidații selectați pentru interviu).
Anunțul este valabil pentru municipiul Timișoara.