Candidatul Ideal
Program: Luni – Vineri (la biroul din București, Romexpo)
Loc de muncă full-time, desfășurat exclusiv fizic
Profilul ideal:
- Studii superioare finalizate
- Minim 2-3 ani experiență într-un rol similar
- Nivel intermediar de limba engleză (scris și vorbit)
- Abilități excelente de comunicare, organizare și multitasking
- Cunoștințe foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Cunoștințe de contabilitate primară (avantaj)
- Familiaritate cu platforme de social media
- Atitudine proactivă, capacitate de lucru sub presiune și cu termene limită
- Permis de conducere – nice to have
Descrierea jobului
- Suport administrativ și organizare agendă pentru CEO-ul grupului
- Coordonare activități de birou: comenzi papetărie, consumabile, apă, livrări reviste
- Organizare deplasări: rezervări bilete de avion, cazare etc.
- Gestionare baze de date clienți și abonați (reînnoiri, comunicare, actualizare Excel)
- Centralizare date de facturare și transmitere către departamentul de contabilitate
- Suport pentru campanii social media (Facebook, Instagram, Twitter)
Descrierea companiei
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.