Candidatul Ideal
Abilități avansate de comunicare, negociere, spirit de echipa si aptitudini organizatorice;
Capacitate de evaluare, de analiză şi de luare a deciziilor în timp util;
Responsabilitate în respectarea termenelor în relatiile cu clienții;
Experienţă în vânzări si orientare către client;
Bune abilităţi de operare PC (pachet Office);
Permis de conducere categoria B;
Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Experiența in domeniul auto constituie avantaj.
Capacitate de evaluare, de analiză şi de luare a deciziilor în timp util;
Responsabilitate în respectarea termenelor în relatiile cu clienții;
Experienţă în vânzări si orientare către client;
Bune abilităţi de operare PC (pachet Office);
Permis de conducere categoria B;
Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Experiența in domeniul auto constituie avantaj.
Descrierea jobului
Oferă în permanenţă consultanţă pentru clienții existenţi în ceea ce priveşte procesul de vânzări piese schimb;
Identifică și contactează potenţiali clienţi noi;
Încheie contracte comerciale si completează baza de date cu clienții;
Vizitează clienții conform traseului planificat;
Prezintă clienților ofertele comerciale in curs;
Preia comenzile de la clienți si se asigura de bunul curs al vânzării;
Urmărește încasarea in termen a datoriilor;
Completează zilnic raportul de activitate;
Adoptă o atitudine deschisă, orientată către client, în vederea atingerii şi depăşirii obiectivelor de vânzări;
Reprezintă interesele companiei şi asigură derularea procesului de colaborare cu clienții în bune condiţii.
Beneficii:
Pachet salarial motivant format dintr-o parte fixa si parte variabila corelata cu performanţa realizată;
Bonuri de masa;
Asigurare sănătate privată;
Prime de sarbatori;
Liber cu ocazia sarbatorilor legale;
Program luni-vineri
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic alături de o echipa de profesioniști;
Formare profesională, cursuri, participări la evenimente de profil;
Posibilitate de dezvoltare in cariera;
Identifică și contactează potenţiali clienţi noi;
Încheie contracte comerciale si completează baza de date cu clienții;
Vizitează clienții conform traseului planificat;
Prezintă clienților ofertele comerciale in curs;
Preia comenzile de la clienți si se asigura de bunul curs al vânzării;
Urmărește încasarea in termen a datoriilor;
Completează zilnic raportul de activitate;
Adoptă o atitudine deschisă, orientată către client, în vederea atingerii şi depăşirii obiectivelor de vânzări;
Reprezintă interesele companiei şi asigură derularea procesului de colaborare cu clienții în bune condiţii.
Beneficii:
Pachet salarial motivant format dintr-o parte fixa si parte variabila corelata cu performanţa realizată;
Bonuri de masa;
Asigurare sănătate privată;
Prime de sarbatori;
Liber cu ocazia sarbatorilor legale;
Program luni-vineri
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic alături de o echipa de profesioniști;
Formare profesională, cursuri, participări la evenimente de profil;
Posibilitate de dezvoltare in cariera;
Descrierea companiei
DAREX AUTO - lider pe piata in vanzarile de vehicule noi si in oferirea serviciilor auto de calitate in judetele Suceava si Botosani, este o societate in plina dezvoltare care pune in centrul atentiei sale clientul si imbunatatirea continua a serviciilor oferite acestuia fiind reprezentanta la nivel local a marcilor Dacia, Renault si Nissan. DAREX AUTO este o societate cu o crestere viguroasa care se sprijina pe aportul intregii echipe si care sa afla in cautare permanenta de oameni cu implicare, oameni care isi doresc sa creasca profesional si personal alaturi de noi.