Candidatul Ideal
- Absolvent al unei forme de invatamant superioare;︆︊️︋︁︆︌︁︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Persoana inteligenta ( gandire logica, memorie), perseverenta, cu o atitudine principiala in relatiile cu oamenii, responsabila, deschisa, organizata, dornica de munca si afirmare intr-o companie serioasa si o echipa tanara/dinamica
- Atenta la detalii si cu abilitati de coordonare a unei echipe;
- Cu foarte bune aptitudini de comunicare;
- Sa ii placa sa lucreze si sa interactioneze cu oamenii;
- Disponibilitate de invatare a unor abordari si reguli noi, specifice activitatii;
- Abilitati avansate de folosire IT -pachetul Microsoft Office si Outlook.
- Persoana inteligenta ( gandire logica, memorie), perseverenta, cu o atitudine principiala in relatiile cu oamenii, responsabila, deschisa, organizata, dornica de munca si afirmare intr-o companie serioasa si o echipa tanara/dinamica
- Atenta la detalii si cu abilitati de coordonare a unei echipe;
- Cu foarte bune aptitudini de comunicare;
- Sa ii placa sa lucreze si sa interactioneze cu oamenii;
- Disponibilitate de invatare a unor abordari si reguli noi, specifice activitatii;
- Abilitati avansate de folosire IT -pachetul Microsoft Office si Outlook.
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
- Organizarea si coordonarea echipei si a biroului
- Cunoasterea si aplicarea tuturor procedurilor companiei
- Relatii cu clientii si furnizorii;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele.
- Menținerea unei comunicări eficiente cu conducerea și colegii
- Primirea si prelucrarea comenzilor de produse (atat fizic cat si telefonic), introducerea lor in programul de operare.
- Rezolvarea sesizarilor primite telefonic/email
Beneficii:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Loc de munca stabil;
- Asigurare medicala privata;
- Tichete masa: (40 lei / tichet);
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive;
- Conditii de lucru la standarde internationale.
- Organizarea si coordonarea echipei si a biroului
- Cunoasterea si aplicarea tuturor procedurilor companiei
- Relatii cu clientii si furnizorii;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele.
- Menținerea unei comunicări eficiente cu conducerea și colegii
- Primirea si prelucrarea comenzilor de produse (atat fizic cat si telefonic), introducerea lor in programul de operare.
- Rezolvarea sesizarilor primite telefonic/email
Beneficii:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Loc de munca stabil;
- Asigurare medicala privata;
- Tichete masa: (40 lei / tichet);
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive;
- Conditii de lucru la standarde internationale.
Descrierea companiei
Descrierea companieiCompanie de logistica care face la nivel international activitate de import/distributie de produse de cosmetica/nutritie.
Program de lucru Luni-Vineri, ora 09:30-18.
Program de lucru Luni-Vineri, ora 09:30-18.