Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Consultant Vânzări

E.ON
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unui nou membru care să completeze echipa de vânzări în cadrul biroului din Cluj-Napoca.

Ne dorim alături persoane care dețin:
  • Abilități bune de vânzare, comunicare și relaționare cu clienții;
  • Capacitate de analiză și de a identifica rapid soluții pentru nevoile clienților;
  • Inițiativă și dorință de a se autoperfecționa;
  • Orientare înspre obținerea celor mai bune rezultate.

Descrierea jobului

Responsabilitățile postului:
  • Oferirea de informatii generale si specifice privind serviciul de furnizare și soluțiile din portofoliul companiei;
  • Ofertarea clientilor care se prezinta in Centrul de Relatii Clienti, cu produse si servicii specifice;
  • Preluarea, verificarea și procesarea documentele prezentate de clienți în vederea încheierii contractelor;
  • Modificarea contractelor prin încheierea actelor adiționale ca urmare a solicitărilor clienților;
  • Preluarea, înregistrarea și soluționarea reclamațiilor și solicitărilor din partea clienților.

Beneficii:
  • Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă;
  • Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului;
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless;
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: ai o asigurare medicală privată;
  • Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor;
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: da, ai citit bine, ai o primă de vacanță;
  • Punem accent pe dezvoltare: te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.

Dacă îți dorești un loc de muncă dinamic, într-o companie de top, aplică și hai să ne cunoaștem!

Descrierea companiei

Prohuman APT se remarcă de 30 de ani pe piața de resurse umane din România, fiind una dintre primele trei agenții din domeniu. Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, compania pune accent pe identificarea celor mai potriviți candidați, dar și pe satisfacerea cerințelor riguroase ale clienților săi. Se implică activ în dezvoltarea carierei candidaților, contribuind astfel la creșterea valorii lor profesionale și la consolidarea unei relații pe termen lung între aceștia și angajatori.

De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.

Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București;

office@prohuman.ro;

+40 21 222 13 03.

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.

Publicat 17 Apr. 2025Reactualizat 17 Apr. 2025Expiră 17 Mai 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.