Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

539 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

539 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Call Center Colectare Debite - Remote (de Acasa)


Candidatul ideal CE NE DORIM?Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesionalSa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscuteSa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrolSa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca remote si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitateSa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Sa ai cunostinte si experienta de lucru cu calculatorulSa ai disponibilitate si conditii potrivite pentru munca de acasa si pentru a iti folosi propriul calculatorDescrierea jobului CE VEI FACE?Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante.Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restanteiVei administra in platfor
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Customer Service Representative Italiana - Lucrezi De Acasa!


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Customer Service Representatives with ITALIAN - working from home!IF You are / You have: Fluent in ITALIAN Able to listen, connect and solve problems of our customers Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chat Getting to the right resolution with every call so members can get back to streaming A fast-paced and team-based international work environment Interacting with all types of people from all over the world Learning new things every day
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Agent De Vanzari - De Acasa – 2500-6000 Ron Net


Candidatul ideal Vei raspunde la intrebarile pe care le primesti de la clienti pe Whatsapp (ei iti scriu tie, nu te punem sa cauti clienti), pas cu pas ajutand clientul si explicand serviciile noastre, modalitatile de plata si de livrare. Va trebui sa fi flexibil si sa respecti intocmai procedurile pe care ti le prezentam. Te invatam cum se face si de acolo incolo, depinde de tine. Sistemul calculeaza automat care este bonusul tau plecand de la salariul de baza din anunt si adaugand la el.Descrierea jobului Se lucreaza DOAR de ACASA - si suntem online intre noi mereu conectati prin ZOOM. Acest loc de munca NU presupune munca de teren sau cunostiinte legate de masini sau IT (desi suntem o companie de software la origine). Acest loc de munca NU presupune sa suni clienti si firme la intamplare.In prima faza clientul iti va solicita (pe mail, WhatsApp sau telefonic) informatii privind serviciile companiei (car sharing, ride sharing, inchirieri auto, leasing, transferuri aeroport). Ii vei r
Confidenţial

Reprezentant Vanzari - lucru de acasa,​ vorbitor lb maghiara


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte -Persoana serioasa,-Foarte ordonata si atenta la detalii,-Abilitati de convingere si relationare cu oamenii-Usurinta in comunicare. Responsabilitati Vorbitor nativ de limba maghiara si romana.Limba engleza reprezinta un avantaj.Studii medii sau superioareLucreaza de acasa, on line.Contract de muncă permanentSalariu 2000 net + Alte Bonusuri Alte informatii Vetro Design este o companie cu peste 60 de angajati, si o vechime de 27 ani , importatoare de dispozitive medicale si stomatologice, produse farmaceutice si cosmetice, materiale de curatenie si igiena. Beneficii Bonus de performanta Discount produse companie /companii partenere
VETRO DESIGN

Reprezentant Vanzari - lucru de acasa,​ vorbitor lb maghiara


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte -Persoana serioasa, -Foarte ordonata si atenta la detalii,-Abilitati de convingere si relationare cu oamenii-Usurinta in comunicare, Responsabilitati Vorbitor nativ de limba maghiara si romana. Limba engleza reprezinta un avantaj. Studii medii sau superioareLucreaza de acasa, on line.Contract de muncă permanentSalariu 2000 net + Alte Bonusuri Alte informatii Vetro Design este o companie cu peste 60 de angajati, si o vechime de 27 ani , importatoare de dispozitive medicale si stomatologice, produse farmaceutice si cosmetice, materiale de curatenie si igiena. Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale(ex: Paste, Craciun, 8
Vetro Design

Reprezentant Vanzari - lucru de acasa,​ vorbitor lb bulgara


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte Persoana serioasa, usurinta in comunicare, abilitati de convingere si foarte ordonata. Responsabilitati Vorbitor nativ de limba bulgara si romana. Limba engleza reprezinta un avantaj. Studii medii sau superioareLucreaza de acasa, on line.Contract de muncă permanentSalariu 2000 lei net + alte bonusuri Alte informatii Vetro Design este o companie cu peste 60 de angajati, si o vechime de 28 ani , importatoare de dispozitive medicale si stomatologice, produse farmaceutice si cosmetice, materiale de curatenie si igiena.
Vetro Design

Online dealer - lb engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Vrei sa faci parte dintr-o companie globală de top? Nu este necesara experienta! Suntem in cautare activa de persoane comunicative, dornice de a experimenta ceva inedit.Companie de top, premiata, lider în furnizarea de conținut în industria jocurilor de noroc, angajează URGENT personal!! Locatie: Zona Liberty Mall, Bucuresti;Casino online - activitate online, nu se interactioneaza direct cu jucatorii, dar este necesara prezenta la sediul companiei, unde se lucreaza; Post disponibil:Online Dealer ENGLEZA, nivel conversationalsau una dintre limbile Italian/Ukrainian/Russian/Thai/Indonesian/Vietnamese Aplica acum si primeste un bonus de 300 EURO NET, la finalul perioadei de probă!  Beneficii salariale:0-3 months: 3000 Ron NET- salariu de baza3-9 months: 3722 Ron Ron NET- salariu de baza9+ months: 4280 Ron Ron NET- salariu de baza La salariul de baza se aplica urmatoarele beneficii:-BONUS LUNAR DE PERFORMANTA (pana la 3000 lei/luna)-300 euro bonus NET la finalizarea perioadei de probă
SOFIAND ABC SRL

Operator facturare magazin online


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Candidatul Ideal:- 80 la suta din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice. Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline. Descrierea jobului:Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana. Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni;Discounturi la produsele firmei.
Hausberg Romania SRL

Work From Home/​operator Customer Care/​lb.​ Italiana


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi de acasa?Vrei sa castigi in conformitate cu capacitatile tale de munca?Vorbesti lb. italiana?Full Time / Part TimeKonecta Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi.Daca vorbesti limba italiana si ai o conexiune stabila la internet acasa, esti fix persoana pe care o cautam!Alatura-te echipei noastre! Poti lucra din orice zona a Romaniei! Cerinte: Limba italiana la nivel mediu-avansat; Conexiune stabila la internet; Conostinte minime de operare PC; Disponibilitate la lucru conform unui program flexibil; Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Descrierea jobului ​Oferim: Posibilitatea de a lucra Full Time sau Part Time; Orar de munca flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture; Salariu compus din parte fixa si parte variabila in functie de performantele fiecarui operator; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Posibilit
COMDATA SERVICE SRL

Back Office Support With German (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with German & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium (B1/B2) level of German and English Experience with German culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Back Office Support With Japanese (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with Japanese & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium level of Japanese and English Experience with Japanese culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos/
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

German Customer Support - Work From Home (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate has:- An advanced level of German (min. B2)- Mid to advanced level of English- Secondary school education / University degree- Problem solving skills - Strong interpersonal skills- Customer focused- Good PC operating skillsDescrierea jobului Job DescriptionProvides telephone and email support to customers, answering their pre- and post-sales queries in German using the platform provided.Escalates issues to the appropriate departments in English and/or German language. Benefits include- Full work equipment- Company paid training - Ongoing mentoring and support from relevant departments - Above market salary package - Working as part of a multinational team and the opportunity to progress within the Company.
GLOBAL CALL SERVICES S.​R.​L.​

Ügyfélszolgalati Munkatárs,​ Home Office!


Candidatul ideal Jó magyar nyelvű kommunikációs készségek:- Céltudatosság, proaktívitás- Pontos és határozott fellépés- Csapatszellem- Stressztűrő képesség--Ügyfélorientált, türelmes és nyitott személyiségDescrierea jobului Főbb feladatok:- Meglévő és leendő ügyfelek részéről érkező bejövő hívások kezelése- Ügyfelek bejelentéseinek beazonosítása- Gyors probléma felismerés és a megfelelő megoldás megtalálása- Megoldás vagy eszkaláció az illetékes osztály felé- Az ügyféllel folytatott beszélgetés rögzítése nyilvántartási rendszerünkbenElőnyök:- Dinamikus, fiatalos, jó hangulatú csapat- Fejlődési lehetőségek- Kiemelkedő alapbér és teljesítmény arányos jutalék, versenyképes juttatási csomag- Felkészítő szakmai tréning minden alkalmazottunk részére- Teljes home office lehetőség azoknak a jelentkezőknek akik nem Csíkszeredában élnek, csíkszeredai jelentkezőinknek pedig irodai munkalehetőséget biztosítunk*
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Telesales - Hibrid/​remote


Candidatul ideal Suntem SARTO bespoke, cel mai cool atelier de ținute formale sau casual pe comandă, ce servisează cei mai importanți oameni de business din România și Europa. Căutăm o colegă/un coleg energic/ă și deschis/ă către noi provocări, care să fie pasionat/ă de fashion și sa prezinte produsele companiei potențialilor clienți. Iti vor fi de ajutor:• Capacitatea dе ascultare si comunicare• Deschidere și atenție catre client• Abilităţi de vânzare şi negociere• Cunostinte dе lucru cu calculatorul (MS Office)• Motivație pentru creșterea venitului prin vânzări• Limba engleză nivel minim B2.Descrierea jobului -Contacteaza potențialii clientii pentru a identifica nevoile acestora si pentru a propune solutii corespunzatoare-Promoveaza produsele companiei, punand accent pe avantajele si beneficiilor acestora-Colecteaza feedback de la clienti in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor oferite-Răspunde cu încredere la orice întrebare sau obiecție venită de la clienți Experiență anterio
SARTO MADE TO MEASURE SRL

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Agent Call Center Full/​part Time - Italiana (work From Home)


Candidatul ideal Vorbesti la un nivel avansat limba Italiana?Ne marim echipa!Cerem:- Cunostinte operare pc;- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil;- Punctualitate, spirit dе echipa, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center.Nu avem limita dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului - Primirеa/gеstionаre dе apeluri;- Inregistrarеа intеrаctiunii cu cliеntul in sistеmelе еxistente;- Identificarеа celеi mаi bunе si rаpide metode dе rеzolvare;- Indeplinirea obiectivelor.Oferim:- Contract dе munca cu salariu fix;- Tichete dе masa;- Bonusuri in functie dе performanta;- Asigurare medicala privata;- Beneficii- Training specializat.
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Specialist Marketing Online


Candidatul ideal Specialist marketing onlineResponsabilități:- Realizează planificarea comunicării online;- Realizează campaniile planificate gestionând încadrarea în buget;- Realizează campanii newsletter;- Realizează campanii Profitshare;- Creează conținut relevant pentru platformele e-commerce sau brand;- Optimizează SEO pe platformele e-commerce sau brand;- Analizează rezultatele campaniilor și efectuează corecții;- Analizează piața și propune campanii;- Realizează conținut text sau grafic pentru produse, campanii, etc.;- Colaborează cu e-commerce și IT pentru activitatea de promovare, promoții, mentenanțe,platforme e-commerce.Cerințe:- Studii superioare;- Abilități foarte bune operare PC;- Experiență în Digital Marketing, Meta Business Manager, AdWords, Analytics, Profitshare,Mailchimp, etc.;- Experiență SEO;- Photoshop;- Experiență în e-commerce constituie avantaj;- Creativitate;- Limba engleză avansat.Activitatea se desfășoară la sediul companiei în Curtea de Argeș/ București.De
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Adviser - Remote


Candidatul ideal Customer CareResponsabilitatea principală a echipelor de Customer Care este să se asigure că toți clienții eMAG se bucură de o experiență plăcută de shopping de la început până la final. Ele sunt împărțite în 5 departamente: Call Center; Claims; Online Sales; Forecasting & Reporting; Marketplace Support.La Call Center, suntem permanent în legatură cu clienții și ne asigurăm că răspundem tuturor întrebărilor, astfel încât experiența lor să fie cât mai plăcută. La Claims, rezolvăm toate problemele și plângerile pe care le au clienții eMAG și ne asigurăm că soluțiile sunt corecte și complete. La Online Sales, creștem satisfacția clienților și oferim informații și soluții în cazul în care comenzile nu respectă procesul corect de livrare, retur sau service. La Forecasting & Reporting, oferim ajutor tuturor echipelor din Customer Care, cu focus în analiza de date și workforce management. La Marketplace Support, susținem dezvoltarea partenerilor care aleg să vândă pe eMAGși î
EMAG

Reprezentant Servicii Clienti (remote)


Candidatul ideal Candidatul ideal:Cautam un Reprezentant servicii clienti, pentru unul dintre clientii nostri, contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Daca esti o persoana calda, calma si empatica, iti plac oamenii, chiar si in zilele mai putin bune (ale lor sau ale tale), ai excelente abilitati de comunicare, atat in scris, cat si verbal, esti orientata catre detalii si te motiveaza lucrul bine facut, atunci ne-ar placea sa faci parte din echipa noastra.Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea interactiunilor cu clientii prin telefon sau prin alte canale de comunicare (email, chat, platforma de ticketing etc.); Identificarea nevoilor clientilor prin ascultare activa si oferirea de solutii potrivite care sa imbunatateasca experienta clientilor; Invatarea activa si permanenta in vederea adaptarii la procesele si procedurile in permanenta schimbare pentru imbunatatirea serviciilor oferite.Salariu si beneficii: Salariu 2.200 lei net,
EUROANSWER SRL

Online Marketing Junior Account Manager


Candidatul ideal - Fluent in English- Strong communication and negotiation skills - written and verbal- Experience in account management, customer support or sales will be benefical ascpect- Team playerDescrierea jobului The Account Manager is responsible for managing the promotional efforts for our brand and the daily basis operations of the affiliate program, including relations with affiliates, networks and partners. He/she will work closely with our fellow team members in order to ensure maximum effectiveness of the affiliate program and to increase the brand awareness.Key Responsibilities- Identify and recruit new affiliates/partners to promote our brand- Negotiate and manage agreements and commission structures for affiliate partnerships- Track, manage and optimize existing affiliate partnerships via marketing tools- Synchronize with graphic designers in order to create appealing visual content for various promotions- Improve brand awareness online - create appealing content for
CLEVER MOTION S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 539 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.