Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client (distributie)


Candidatul ideal Cerințe:Se activeaza de la sediul firmei din Craiova/cat si remote.Candidatul:Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit); Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile; Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune; Cunostinte de operare calculator; Atenţie distributivă şi concentrată.Descrierea jobului Responsabilități:Departamentul de Inbound (front office): preia si gestioneaza apelurile clientilor nostrii, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.De asemenea, se vor promova serviciile si produsele catre clienti.Condiții: Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie, situata in zona centrala a orasului; Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; Salariu de baza // Bonusuri de performanta; Spor pentru
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Îți dorești să lucrezi în cadrul unui proiect european și ai disponibilitate full time, pe o perioadă de 3 luni?Avem 4 poziții disponibile în departamentul de Consultanță Financiar Contabilă și Fiscală. Alătură-te echipei noastre!Ne-ar plăcea: să fii o persoană organizată și atentă la detalii; să deții bune abilități de comunicare; să ai deschidere spre a învăța lucruri noi și să îți dorești să evoluezi; să deții cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Nu solicităm experiență anterioară pe proiecte europene deoarece îți vom oferi un program de training și învățare alături de echipa noastră!În activitatea pe care o vei desfășura: vei comunica direct cu clienții, atât telefonic cât și prin email; vei oferi servicii de asistență și întocmire documentație pentru procedurile de achiziții publice; vei învăța să utilizezi platforma SEAP; vei întocmi documente și vei centraliza diverse informații.Modalitate de colaborare: contract de muncă pe p
WEM ACCOUNTING AUDIT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 806 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client


Candidatul ideal Îți dorești să lucrezi în cadrul unui proiect european și ai disponibilitate full time, pe o perioadă de 3 luni?Avem 4 poziții disponibile în departamentul de Consultanță Financiar Contabilă și Fiscală. Alătură-te echipei noastre!Ne-ar plăcea: să fii o persoană organizată și atentă la detalii; să deții bune abilități de comunicare; să ai deschidere spre a învăța lucruri noi și să îți dorești să evoluezi; să deții cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Nu solicităm experiență anterioară pe proiecte europene deoarece îți vom oferi un program de training și învățare alături de echipa noastră!În activitatea pe care o vei desfășura: vei comunica direct cu clienții, atât telefonic cât și prin email; vei oferi servicii de asistență și întocmire documentație pentru procedurile de achiziții publice; vei învăța să utilizezi platforma SEAP; vei întocmi documente și vei centraliza diverse informații.Modalitate de colaborare: contract de muncă pe p
EXPERT-MIND SRL

Media netă estimată pe baza celor 806 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client - Cluj-napoca


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal -Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu-Experienta in utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon)-bune abilitati de comunicare si relationare-Persoana meticuloasa, cu atentie la detalii Descrierea jobului -Contacteaza clientii care sunt in sistem si ofera informatii despre serviciile companiei-Promoveaza produsele si serviciilе companiеi;-Asculta si intelege nevoile clientilor, oferindu-le solutii personalizate;-Inregistrarea, procesarea inregistrarii noilor clienti in conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei si legile conexe-Actualizeaza informatiile despre clienti (adresa, numar de telefon, persoana de contact etc.) si introduce datele clientilor noi (se oferă training);-Solicita documentele necesare pentru clienti de la institutiile statului roman-Comunica cu clientii si departamentele companiei, telefonic si in scris, pentru solutionarea rapida a solicitaril
TAX JOBS LEGAL RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 856 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client/​customer Support Representative


Candidatul ideal Ai experiență pe CUSTOMER SUPPORT? Iti dorești să fii parte a unei echipe extraordinare? Atunci, te invităm sa te alaturi echipei cat mai curand.Ce trebuie sa ai?- Bune abilitați de comunicare;- Capacitate de empatizare, relaționare;- Atitudine pozitiva, orientata spre client, proactiv cu spirit de inițitiva;- Abilitatea de a trata clientii dificili într-o maniera politicoasa si profesionala;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Cunoștințe de limba Engleza la nivel mediu/avansat;- Minim studii medii absolvite;- Experienta în domeniul jocurilor de noroc și/sau pariuri sportive constituie un avantaj;- Disponibilitate de a lucra în ture (weekend, sarbatori, ture de seara pana la maxim 24:00).Descrierea jobului Responsabilitatile unui Customer Support sunt?- Acordarea de asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- Identificarea n
MEGABET INTERNAŢIONAL S.​R.​L.​

Agent servicii clienti


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 798 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Clienti- Romana Cu Engleza - Sibiu


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Romanian and English Very good knowledge of MS Office Applications; Basic knowledge of computer hardware and software; Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work in a team; Punctuality and attention to details; Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer. Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration that this position requi
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Agent Servicii Client-enterprise Rent A Car Brasov


Candidatul ideal Enterprise este in cautarea unei persoane pentru postul de Agent Servicii Client in Brasov.Daca prezinta interes, asteptam Cv-ul tau.Candidatul ideal: Capabil sa respecte termenele limita; Disponibil pentru deplasari in afara orasului; Ordonat si organizat; Bune abilitati de negociere; Prezenta agreabila; Experienta anteroiara in activitati care au implicat relationarea sociala reprezinta un plus; Bune cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Planifica si organizeaza activitatile zilnice; Pregateste autoturismele pentru livrarea catre client; Livreaza autoturismele catre clienti; Intocmeste documentele specifice contractului de inchiriere; Preia autoturismele de la clienti; Ofera suport si mentenanta pentru flota auto.
TOURING EUROLINES SA

Agent Servicii Client Enterprise Rent A Car Parcare Otopeni


Candidatul ideal Enterprise Rent A Car este in cautarea unui coleg pentru postul de Agent Servicii Clienti Parcare in Otopeni.Daca prezinta interes, asteptam Cv-ul tau.Candidatul ideal: Capabil sa respecte termenele limita; Disponibil pentru deplasari in afara orasului; Ordonat si organizat; Bune abilitati de vanzare si negociere; Prezenta agreabila; Experienta anteroiara in activitati care au implicat relationarea sociala reprezinta un plus; Bune cunostinte de limba engleza si operare sisteme de rezervari.Descrierea jobului Pregateste autoturismele pentru livrarea catre client; Livreaza autoturismele catre clienti; Intocmeste documentele specifice contractului de inchiriere; Preia autoturismele de la clienti; Ofera suport si mentenanta pentru flota auto.
TOURING EUROLINES SA

Agent Servicii Client (lb.​ Italiana) - Craiova


Candidatul ideal Te asteptam sa te alaturi echipei noastre daca:Ai bune abilitati de comunicare, organizare si analiza;Iti este usor sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni;Esti o persoana orientata spre solutii si atingerea rezultatelor;Iti place sa lucrezi in echipa si ai o atitudine pozitiva.Ne-ar mai plăcea să constatăm că:-ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;-te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;-îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;-deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:-comunici eficient cu clienții pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;-realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;-oferi sprijin clienților pentru a folosi toate canalele alternative prin care se pot efectua operațiuni într-un mod mult mai faci
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Agent Servicii Client (limba Italiana) - Network Contacts.​ro


Candidatul ideal ​Daca esti o persoana empatica, organizata si responsabila, te asteptam in echipa noastra!Am mai dori de la tine:- sa fii amabila;- să oferi sprijin și informații precise și corecte;- să fii curioasa;- sa fii deschisa si dornica sa inveti lucruri noi.Descrierea jobului Firma noastă Network Contacts din Craiova este în căutarea de personal pentru postul de AGENT SERVICII CLIENT în limba italiană la un nivel B2-C1 vorbit.Departamentul Inbound serviciu clienti preia, efectuează si gestioneaza apelurile provenite de la clienți , cu scopul de a le oferi informațiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.Ce cuprinde acest job?- să oferi suport telefonic clienților noștri prin informații precise și corecte- introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna;- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client;- să ai spirit de observație- să îți placă să găsești soluțiiCe oferim?- Pregatire new-entry, program de training platit
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Agent Servicii Client-transport Intern


Candidatul ideal Cunoasterea legislatiei in domeniul transportului de marfa Cunoasterea pietei de transport marfa Foarte bune abilitati de organizare, planificare si comunicare Atitudine pozitiva, orientata pe identificarea de solutii, flexibilitate, viteza de reactie in luarea deciziilor Cunostinte avansate in MS Office Orientare catre client Abilitati de vanzare si negociere Seriozitate Spirit de echipaDescrierea jobului Monitorizarea zilnica a statusului comenzilor de transport aflate in executie Actualizeaza zilnic rapoartele cu informatiile din teren Inregistreaza / administreaza informatiile in rapoartele KPI’s Actualizeaza in sistemul informatic TMS datele din activitatea operationala a soferilor Raporteaza catre clienti deviatiile inregistrate in desfasurarea proiectelor de transport Transmite soferilor solutia de urmat pentru solutionarea deviatiilor Intocmeste rapoartele KPI’sOferta, beneficii: contract individual de munca pe durata determinata salariu motivant corespunzator
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Agent Servicii Client


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:Aria geografica de responsabilitate acopera Bucuresti- Ilfov- GiurgiuCERINTE: Orientare catre client - capacitatea de a ghida clientii spre solutii optime la problemele lor financiare; Abilitati de comunicare si negociere ferma in relatia directa cu clientii; Problem solving - identificarea problemelor din activitatea curenta/ procese/ mediu de lucru si propunerea/ implementarea de solutii inovative si eficiente; Planificare/ organizarea muncii - abilitati de gestionare eficienta a resurselor existente in raport cu nevoile/cerintele de afaceri.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Negociaza cu clientii aflati in portofoliul alocat, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante inregistrate; Genereaza si mentine parteneriate pe termen lung cu clientii, promovand solutiile care se potrivesc cel mai bine cu nevoile acestora; Monitorizeaza permanent intelegerile de plata agreate cu clientii, in vederea realizarii obiective
KRUK ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1838 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Agent Servicii Clienti Iasi (limba Italiana)


Candidatul ideal studii medii; competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational); cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe); experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj; disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in intervalul 09:00-23:00, Luni - Sambata .Descrierea jobului Responsabilitati: oferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound; preluare apeluri si solutionare situatii.Oferta: contract perioada nedeterminata; training intern 4 saptamani; tichete de masa si tichete cadou; bonus de performanța în funcție de rezultate; diverse sporuri; asigurare medicala privata; program hybrid dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: SELGROS CASH CARRY SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
SELGROS CASH CARRY SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: MAKEUP SHOP SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
MAKEUP SHOP SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: CLIMATICO LINE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
CLIMATICO LINE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.