Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

336 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

336 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent manager, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare economice-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei sa inveti totul despre acte contabile, juridice si cum sa administrezi o firma? Vino la noi!Firma cu 26 de ani vechime , cu activitate in domeniul tehnic si reprezentanta Bosch angajeaza Asistent manager .Cerinte: cunostinte de contabilitate primara; spirit de lucru in echipa, spirit de initiativa , permis de conducere auto categ B;Descrierea jobului Asiguram: salarizare motivanta; bonificatii de performanta; prime de sarbatori; iar dupa caz putem asigura apartament sau masina de serviciu.
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal -abilitati comunicare telefonica eficienta-abilitati comunicare prin whatsapp si email-abilitati negociere/vanzare-abilitati coordonare echipa-operator PC, Microsoft Excel (nivel basic)-capacitatea de a lucra sub presiune-capacitate organizatorica si de gestionare a timpului-rezistenta la indeplinirea sarcinilor repetitive-lucru individual si in echipa-atentie la detalii-eficient in rezolvarea problemelor-punctual-responsabil-persoana motivata, energicaDescrierea jobului -activitati de back-office/secretariat-preluare apeluri telefonice-trimitere mesaje whatsapp si email-intocmit oferte-introducere date in Microsoft Excel si in software specializat-generare acte/oferte-operare PC-coordoonare echipa/lucrari
REFLEX ARCHITECTURE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal 1Descrierea jobului 1
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3643 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta relevanta pe o pozitie de Asistent Manager/Contabil PrimarLimba engleza: nivel mediu/avansatCunostinte Excel si SmartBillStudii superioare finalizateCunostintele de limba italiana prezinta avantajPersoana organizata si sociabilaDescrierea jobului Contabilitate primara: intocmire de facturi, proforme, verificare platiPreluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor/clientilorDiferite activitati administrativeIntocmirea de oferteVerificarea statusurilor comenzilorIntocmirea situatiilor clientilor, furnizorilorElaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
SMART TRAINING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3643 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel) – nivel avansat;Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office/HR)Descrierea jobului ResponsabilitatiActivitati administrative si de secretariat;Verificare stocuri, comenzi catre furnizori;Efectuare programari, planificari, activitati logistice;Redactare documente, contracte , prezentari , rapoarte, evidente;Organizarea corespondentei si arhivare documente ; asigurarea fluxului corespondentei intre departamentele firmeiCe oferim:Mediu de lucru armonios și performant;Program flexibil;Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta;Prime de sarbat
GEOMATICS INTEGRATED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3675 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Excelente calitati de comunicare,negociere si putere de convingereStudii superioareAtitudine pozitiva, initiativaBune cunostinte de limba engleza si operare calculatorPermis auto cat.B constituie un avantajDescrierea jobului - intocmeste documentele de elaborare si prezentare a ofertei pentru licitatii/ achizitie publica- asigura consultanta operatorilor economici in ceea ce priveste intocmirea ofertelor- mentinerea legaturii cu furnizorii din strainatate- intretinere documentatie asigurarea calitatii, protectia muncii si ANDM.- cunostinte de contabilitate primara - cunostiinte intocmire documente licitatii SEAP- intocmeste facturi pentru produsele vandute- indeplineste sarcini de asistare a biroului-(secretariat)
MEDICOMPLEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3653 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, atenta la detalii cu viteza de reactie buna si cu abilitati comunicare si relationare.Descrierea jobului Task urile tale principale se refera la: Sa obtii de la colaboratorii Companiei toata documentatia necesara in vederea facturarii; Sa aranjezi în ordine cronologică CMR-urile si a Delivery Note în dosarele corespunzătoare si ulterior sa te ocupi de arhivarea lor; Sa actualizezi baza de date a clientilor cu datele solicitate; Sa emiti facturi de transport catre clienti in baza comenzilor de transport; Sa listezi facturile, sa pregatesti corespondenta care trebuie trimisa clientilor si sa te ocupi de comanda curierului pentru colete interne si externe; Sa te asiguri de faptul ca nu exista mail-uri la si de la clienti la care nu s-a raspuns;
BRG TRANSEUROPE-SIB SRL

Media netă estimată pe baza celor 3708 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal -Studii medii și/sau superioare-Cunoștințe limba engleză - nivel avansat-Cunoștințe avansate de operare PC (MS OFFICE: Word, Excel, PowerPoint)-Abilități de comunicare și negociere-Bune abilități de organizare și planificare-Orientare spre rezultate-Dorința de a învăța continuu-Atenție la detalii-Cunoașterea altor limbi străine constituie un avantajDescrierea jobului Beneficii:-Instruire teoretică și practică la locul de muncă-Pachet salarial atractiv-Spor de fidelitate-Se asigură decontarea transportului
PLASTICA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3653 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Compentente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti; Competente de comunicare scrisa; Abilități de planificare, organizare si realizarea sarcinilor la timp; Bune abilitati de relationare, seriozitate, ambitie si implicare; Cunoștințe necesare: Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Office (Word , Excel); Punctualitate,seriozitate si profesionalism; Capacitate de intelegere si transmitere de informatii; Capacitate de organizare a activitatii, a proiectelor, cu respectarea deadline-urilor; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi;Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor de secretariat: inregistrarea si evidenta corespondentei, prelucrare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, activitati de protocol, gestionarea si arhivarea documentelor societatii; Elaborarea si redactarea altor documentelor si situatii cerute de management; Deplasari ocazionale pe teren la furnizori/parteneri/clienti/institutii; Colaborează la ținerea corectă
CENTRUL EDUCAIONAL ATP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii. Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilorSociabila si comunicativaNotiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat;Experienta in lucrul in Smart Bill si HubspotStudii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantajFoarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiuneExcelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft OfficeExperienta de minimum doi ani intr-un post similarCompetente de limba engleza la nivel avansatAbilități excelente de comunicare verbala și în scris Romana si EnglezaFoarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii.Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegantPermis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Descriere job, responsabilități:Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuir
WE4 DESIGN SECURITY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - spirit ordonat si responsabil, seriozitate, capacitate organizatorica, abilitati bune de comunicare si exprimare scrisa si verbala, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare si progres.- adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa.- cunostinte de baza in utilizarea computerului, programe uzuale word, excel.- permis categoria B.Descrierea jobului - gestionare activitati curente birou/department, evidente, planificari.- editare si organizare documente administrative generale si specifice domeniului de activitate al firmei.- gestionarea comunicarii cu clientii.- intocmirea si urmarirea agendei de activitati, inclusiv raportari.- introducerea datelor si documentelor specifice in sistemul informatic al firmei.- asigurarea legaturii intre angajatii firmei, precum si intre acestia si beneficiari.
GAZ INSTAL TOPEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal •Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);Descrierea jobului •Organizarea şi coordonarea intalnirilor și evenimentelor•Elaborarea si administrarea corespondentei, atât interne, cât şi externe•Asistență și suport echipei de management, pentru activitățile/ sarcinile stabilite•Pregatirea si arhivareai documentelor specifice•Organizarea calatoriilor de afaceri (bilete avion, cazări, etc..)•Asigurarea în dublu sens a unui flux informațional eficient între departamentele din cadrul companiei•Asigurarea stocurilor de produse consumabile
ALTIUS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 336 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.