Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

934 Locuri de Munca in Pitesti - Joburi in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

934 Locuri de Munca in Pitesti - Joburi in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 7500 LEI pe lună
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Vanzatoare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Angajam vanzatoare pentru magazinul Xpress din Auchan Bradu. Cv-urile se pot depune și în magazin. Detalii la telefon
PMG Express Concept SRL

Manager Activitate Autoservire


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering și hrănire colectivă angajează: MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității;- Abilități excelente de comunicare și leadership;- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini;- Orientare către clienți și atenție la detalii;- Capacitatea de a lucra în echipă;- Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj.  Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client;- Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității;- Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară;- Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite;- Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficien
ANA ELITE SERVICES SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Despăgubiri Directe

Sofer de tir


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7000 până la 10000 LEI pe lună
Descrierea postuluiAngajez șofer profesionist Cerințele postuluiAngajez sofer profesionist cat. C+E obligatoriu cu experiență în domeniu de cel puțin 2 ani, care:- cunoaște și respectă timpii legali de condus- posedă atestat profesional pentru transport marfă + card tahografAvem curse externe tur-retur IT, AT, Slovenia SE OFERĂ:Salariu fix la timp +diurnă externa!Responsabilitățile postuluiSă aibă cunoștințe de partea mecanică.
TRANSVLAD OLIMPIC SRL

Operatori Asamblare - PITESTI


Companie verificată
Aplica rapid
Obiect de activitate: Fabricarea de echipamente electrice și electronice pentru autovehicule și pentru motoare de autovehicule. Beneficii:-Salariu fix;-Tichete de masa 30 lei zi;-Prime/Bonusuri/Sporuri;-Transport asigurat. Program de lucru:Se lucreaza in 3 schimburi.
LHOM CART SRL

Casier/​Lucrator bucatarie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3700 LEI pe lună
Căutăm urgent Casier și Lucrător in Bucătărie pentru lant de restaurante tip fast-food!Vrei să faci parte dintr-o echipă profesionistă? Nu-ți face griji dacă nu ai experienta, noi îți oferim training și suport pt integrare rapida in echipa noastra!Îți oferim siguranța unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung! Salariul cu toate beneficiile variaza intre 3000-3700 lei. Beneficii:-Salariu fix, ce creste progresiv;-BONURI DE MASA-BONUS PERFORMANTA-BONUS IMPLICARE ACTIVA-Decontare transport tura de seara-Majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie: 1 an, 2 ani; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Număr zile concediu de odihna: 21; -Bonus vechime 1 an in companie - 50 procente din salariu net; -Program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa financiara; -Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Program clar de instruire și dezvoltare personală și profesională;  Program de lucru: 8 ore/zi - 5 zile/
SOFIAND ABC SRL

Consilier service auto


Companie verificată
Aplica rapid
Euro Tehno Group recrutează pentru service-ul auto din Pitesti - Consilier Service Cerințe:Educație: studii superioare tehnice in domeniul autoExperiență în domeniul auto: minim 5 aniCunoștințe de operare PC: de preferat aplicații informatice specifice în domeniul autoCunoștințe de limba engleză sau germană - citit nivel mediuAltele: permis de conducere categoria BCapacitate foarte bună de planificare, organizare și comunicare Responsabilitati:Consilierul de service este responsabil de aplicarea intensivă a tuturor tehnicilor de vânzări pentru lucrările de service și pentru piesele de schimb și accesorii.Consilierul trebuie să asigure faptul că atelierul companiei contribuie prin calitatea optimă a lucrărilor la satisfacerea clienților cu privire la service. Clienții care urmează să fie asistați de consilier trebuie să fie susținuți în mod sistematic și calificat în toate etapele procesului de service cu scopul obținerii unor rezultate optime și a creșterii satisfacției acestora, drept
Euro Tehno Group SRL

Media netă estimată pe baza celor 1073 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Operatori Calitate


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam mai multi Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- seriozitate si implicare- sa locuiasca in Pitesti sau Mioveni - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim?- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat doar pe rutele Pitesti, Mioveni- spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat. Descrierea companieiGrupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1
Formel D Romania SRL

Agent vanzari teren Arges Pitesti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Arges Pitesti Trimiteti CV aici sau pe whatsapp la nr. de tel. afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Store Manager Pitesti Vivo - Mall


Candidatul ideal Store ManagerC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plăcută
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Decorari & Coordonator Decorari Carrefour Pitesti


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:Asistent DecorăriExecutarea și montarea panourilor de orientare în zona comercială a magazinului pentru a facilita procesul de cumpărare;Realizarea decorării acțiunilor de promovare în spațiul de vânzare: degustări, animații, diverse aniversări și spectacole, lansări de carte și muzică, etc.;Înlocuirea panourilor și afișelor deco deteriorate pentru a asigura o percepție pozitivă din partea clientului.Coordonator DecorăriÎn colaborare cu directorul de magazin stabilește și controlează montarea panourilor de orientare în zona comercială a magazinului pentru a facilita procesul de cumpărare;Realizează decorarea acțiunilor de promovare în spațiul de vânzare: degustări, animații, diverse aniversări și spectacole, lansări de carte și muzică, prezentări de modă etc., pentru a întării imaginea comercială și a sporii atractivitatea mărcii Carrefour;Organizează activitatea serviciului, asigura repartizarea resurselor în funcție de prioritățile
CARREFOUR ROMANIA SA

Contabil Centru Comercial - Arges Mall


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager Magazin Tezyo Arges Mall Pitesti


Candidatul ideal MANAGER MAGAZIN TEZYO ARGES MALL PITESTIIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului MANAGER MAGAZIN TEZYO ARGES MALL PITESTICeea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Manager Magazin Arges Mall


Candidatul ideal Manager Magazin / Pozitii disponibile in Arges Mall- studii medii minime,- experienta in domeniu obligatoriuDescrierea jobului -Activitati specifice magazinului;-receptie si gestionarea marfurilor;-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse;-asistarea clientilor in magazin;-incasare;-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii pentru pozitia de MANAGER MAGAZIN contine:- salariu + comision;- bonuri de masa 600 lei,- bonus din vanzari,- prime de sarbatori
AC FASHION RETAIL SRL

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Engleza – nivel mediu;Cunoștinte Pachet Office (Excel, Word, PowerPoint);Capacitate de lucru in echipa;Abilitati comunicare dezvoltate si atentie la detalii.Descrierea jobului Creeaza numere de material si coduri de ambalaje in SAP;Tine evidenta stocurilor, efectueaza impartiri de loturi si mutari de stoc;Efectueaza receptia materiilor prime;Realizeaza situatii lunare despre stocuri si situatia comenzilor de la furnizori;Verifica si introduce packing list-urile in SAP;Introduce comenzile de cumparare de materii prime si mentine legatura cu furnizorii;Analizeaza situatia comenzilor din punct de vedere al materialului livrat in avans sau cu intarziere;Gestioneaza importurile si exporturile in privinta documentatiei necesare.
BAMESA OŢEL SA

Media netă estimată pe baza celor 996 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Director De Magazin Pitesti Trivale


Candidatul ideal Director de Magazin Pitesti TrivaleCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Suport din partea unei echipe prietenoase Printre atribuțiile tale: Realizarea bugetului de vânzări Asigurarea unui nivel corespunzător de customer service Respectarea standardelor de merchandising ale companiei Implementarea adecvată a promoțiilor la nivelul magazinului Gestionarea și supervizarea activității angajaților din subordine Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului Pregătirea și participarea la derularea inventarelor Cerințe: Studii medii (studiile superioare sunt un avantaj) Minim 2 ani experiență în retail Abilitatea de a planifica și atinge obiective pe termen mediu sau lung Spirit de echipă și aptitudini organizatorice Rezistență la stress și orientare către client Cunoștințe de operare calculator.D
PEPCO RETAIL SRL

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Vanzator Stefanesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine s
LIDL DISCOUNT SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Pitesti?

Salariul mediu net in Pitesti este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Pitesti?

In prezent avem disponibille 934 locuri de munca in Pitesti.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.