Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2390 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2390 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 7500 LEI pe lună
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Secretar Administrativ


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilități:- Desfășurarea de activități de secretariat și suport administrativ pentru departamentele companiei;- Asigurarea necesarului de papetărie și alte materiale necesare desfășurării activității;- Coordonarea serviciilor de logistică și a facturilor de regie a companiei;- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice primite pe telefonul fix al companiei;- Preluarea, direcționarea și administrarea corespondenței care intră și iese din companie (Poșta Română, DPD, Fan Courier, etc.);- Realizarea îndosarierii și arhivării documentelor de lucru;- Completarea zilnică a planning-ului de întâlniri al companiei;- Redactarea documentelor solicitate de management sau diferite corespondențe și contracte pentru furnizori / clienți / colaboratori;-Organizarea reuniunilor: Planificarea si coordonarea reuniunilor, inclusiv stabilirea agendei, rezervarea locatiei si distribuirea materialelor relevante.-Suport logistic: Asigurarea necesarului de birou, gestionarea echipamentelor si a ap
Mea Metal Applications SRL

Media netă estimată pe baza celor 978 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Secretariat,​ Oportunitate de Carieră la Evo Imobiliare Iasi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 LEI pe lună
Oportunitate de CarierăSuntem în căutarea unei persoane dedicate și profesioniste pentru a se alătura echipei noastre dinamice pentru postul de Secretară. Dacă ești organizată, proactivă și ai abilități excelente de comunicare, te vrem în echipa noastră! Competențe și Calificări Necesare:Abilități Organizatorice: Excelente capacități de planificare și organizare pentru a gestiona multiple sarcini eficient.Competențe Interpersonale: Abilitatea de a comunica clar și profesional cu clienții, agenții și alte părți interesate.Aptitudini Tehnice: Cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Office și, preferabil, software specific sectorului imobiliar.Discreție și Confidențialitate: Competență în gestionarea informațiilor confidențiale, asigurând discreția și protecția datelor. Locație: Iași.Tipul de angajare: Full-time Așteptăm CV-ul tău pe mail sau whatsapp la numarul de telefon afisat. Aplică acum și începe o nouă etapă în cariera ta într-un mediu profesionist și prietenos!
EVO SMART CAPITAL SRL

Secretară


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare Experiență 1-2 ani pe un post similar Cunoștințe de limbă engleză Bune abilitați de comunicare Abilitatea de a lucra atât independent, cat si in echipa Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidențialitatea documentelor Capacitate de organizare și planificare a activităților. Cunoaștere bună pachet MS OfficeDescrierea jobului Responsabilități Administrează apelurile telefonice și corespondența electronică; Sortează, digitalizează și înregistrează corespondența primită în registrul fizic și electronic de intrări-ieșiri. Programează întâlnirile din cadrul companiei, organizează ședințe, conferințe Organizează agenda șefului direct Participă la întâlnirile de afaceri și este responsabilă de întocmirea minutei Primește persoanele din afară (clienți, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesați despre sosirea acestora după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul a
IBB-HIB ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 261 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana organizată, plăcută, comunicativa Capacitate de organizare şi planificare, diplomaţie Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Cunoştinţe de limba engleză Disponibilitate la deplasări în interesul companiei Personalitate echilibrată, rezistenţă la stres Studii superioare in curs sau finalizateDescrierea jobului Desfăşoară activităţi de secretariat in departamentul de marketing Participarea la întâlniri organizate pentru departamentul de marketing Contacteaza clienti
META RING SRL

Media netă estimată pe baza celor 274 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Este o persoana clara si coerenta in exprimarea verbala, scrisa; Cunoaste si utilizeaza la nivel mediu - PC-ul; Are excelente abilitati de comunicare si stabileste cu usurinta relatii cu oamenii; Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj; Si nu in ultimul rand este responsabila, are initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Care sunt activitatile tale zilnice? Primesti, inregistrezi si distribui corespondenta, atat in format fizic, cat si electronic (e-mail, fax); Preiei si directionezi apelurile telefonice catre toate departamentele companiei; Intampini vizitatorii / activitati de protocol; Copiezi/redactezi/ tehnoredactezi diferite materiale; Organizezi agenda zilnica de lucru a Administratorului si Directorului General; Gestionezi programul salilor de intalnire din cadrul companiei; Centralizezi si efectuezi comenzile de: consumabile, papetarie, etc.; Oferi suport in realizarea anumitor proiecte specifice celorlalte departamente, la
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 276 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Doresti sa lucrezi intru-un mediu placut si motivant? Daca da, aplica acum pentru pozitia de Secretara.Jobul este la birou in Cluj-Napoca Piata 1 Mai 1-2 Cerinte: studii medii sau superioare absolvite; cunostinte operare PC ( word, excel); abilitati de comunicare si relationare; persoana dinamica si responsabila; capacitate de organizare si prioritizare a timpului de lucru.Descrierea jobului Asigura suportul necesar pentru organizarea si desfasurarea activitatii, in cadrul societatii, cat mai eficient; Organizeaza si sigura fluxul informational; Preluarea diverselor solicitari si administrarea documentelor din cadrul societatii; Se ocupa de corespondenta; Asigura protocolul.Oferim: Salariu atractiv 3150 Ron Net.Conditii de munca deosebite, intr-un mediu placut.Asteptam CV-urile dumneavostra la adresa de e-mail : [email protected]
UNIREA SA

Media netă estimată pe baza celor 269 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Necesar Excel si permis de conducere cat B . PROGRAM de luni - vineri de la 9 -17. Ofer si masina de servici sau decontez combustibilul .Descrierea jobului Ne ocupam cu transportul de cereale sau marfuri vrac . Am nevoie de o persoana serioasa care sa ma ajute cu munca de birou .
PICDAFI TRANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 265 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Cerinte:- persoana cu abilitati de relationare, extraverta,- experienta pe un post similar - minim un an,- cunoastere limba engleza - nivel mediu,- cunostinte temeinice PC,Descrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea documentelor,- Organizarea mapelor cu documente si transmiterea acestora spre semnare,- Transmiterea documentelor catre departamente,- Redactarea documentelor /contracte,- Primirea si distribuirea corespondentei,- Realizarea corespondentei electronice (E-mail/fax),- Centralizarea si efectuarea comenzii pentru produse de birotica si protocol,- Centralizarea documentelor trimise prin firma de curierat/posta,- Distribuirea apelurilor telefonice,- Arhivarea documentelor,Oferta (bonusuri, beneficii)- pachet salarial format din salariu de baza, tichete de masa, abonament medical- PC
AUTO COBALCESCU SRL

Media netă estimată pe baza celor 265 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal EXCEL , buna organizare , sociabila .Descrierea jobului Obiectul de activitate al firmei este strict transport de cereale si derivate din acestea . lucrez cu un nr de 13 camioane . am nevoie de o persoana serioasa sa ma ajute la munca de birou . ( contracte de munca , pontaje , state de plata , facturare , corespondenta , mail , bursa de transport , etc ) .neaparat cunostinte medii in excel , si permis de conducere cat B .necesita deplasari pe plan local cu diferite treburi ( corespondenta , contabilitate , adunat cmr-uri de la soferi , etc )pot oferi masina de servici sau sa decontez cheltuielile aferente transportului la job si de la job .
POLRIN LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 269 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal • Absolvent studii superioare ( constituie avantaj);• Excelente abilitati de comunicare si relationare;• Orientare catre client;• Foarte bune abilitati organizatorice;• Rezistenta la stres si program flexibil;• Engleza nivel conversational;• MS Office (Word, Excel),email.Descrierea jobului • Desfasurarea de activitati generale de secretariat si receptionist pentru sediul central;• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor si a partenerilor de afaceri;• Facilitarea comunicarii telefonice intre conducerea societatii si terte persoane;• Primirea, distribuirea si inregistrarea corespondentei;• Redactarea si fotocopierea documentelor primite prin fax, mail, posta;• Asigurarea serviciul de protocol;Asigurarea respectarii de catre Societate a tuturor normele legale aplicabile activitatii cu incidenta in domeniul Departamentului Personal si Resurse Umane.
DIGI ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 269 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani pe un post similar Absolvent/a de studii medii/superioare Bune abilitati de comunicare verbala și scrisa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte medii/avansate de limba engleza si limba turca (scris si vorbit) Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Permis de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele companiei Asigurarea necesarului de papetarie si alte materiale necesare desfasurarii activitatii Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Preluarea, directionarea si administrarea corespondentei care intra si iese din companie Asigurarea legaturii cu agentia de turism, efectuarea rezervarilor de calatorie/restaurant/cazare pentru angajatii societatii Asigurarea protocolului in cadrul companiei si administrarea salii de intalniri
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Noi credem ca munca noastra ne reprezinta si de aceea o tratam cu responsabilitate si cu respect.Tu vino cu entuziasmul unui nou inceput si cu o minima experiența in domeniu, iar echipa iti va oferi tot sprijinul pentru a avea o colaborare placuta si de lunga durata.Ne-ar placea sa ai: Studii medii/superioare; Experienta anterioara intr-o pozitie similara Competente solide in utilizarea computerului si a pachetului MS Office (Word - foarte bine, Excel - mediu); Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa Abilitati solide de gestionare a timpului si prioritizare a sarcinilor Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si prioritizare a sarcinilor Atentie la detalii si capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Ce vei face:a) activitati specifice de secretariat: activitati de protocol şi relaţii cu publicul: primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri; asiguri functia de filtru si legatura pentru solicitarile de contacte directe cu
MENATWORK SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Secretariat Contabilitate


Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.Descrierea jobului Experienta in contabilitate,
LANDMANIA SRL

Secretar Executiv


Candidatul ideal Experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative, contabile și de secretariat Noțiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Google Suite Lucru în echipă și implicare activă în proiecte ambițioase și creative Abilități bune de comunicare (scrisă și orală) Nivel ridicat de acuratețe și calitate a muncii, acordând o atenție deosebită detaliilor Capacitate bună de planificare, prioritizare și organizare a activităților Motivație, flexibilitate și adaptabilitate la diverse activități și contexte de lucru Cunoștințe de limba engleză Descrierea jobului Oferă suport administrativ echipei prin coordonarea fluxului documentelor (primire, înregistrare și arhivare) și asigură serviciile de tehnoredactare Oferă asistență în pregătirea deplasărilor, întâlnirilor și organizarea de evenimente în cadrul proiectelor în care este implicat Participă activ la ședințele de lucru ale echipei și la evenimentele proiectelor în care este impl
ASOCIATIA THE SOCIAL INCUBATOR

Secretara


Candidatul ideal Daca esti o persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobiliare.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţi
BETTER HA SRL

Media netă estimată pe baza celor 276 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook etc- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),
PRODESIGN 2002 SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Candidatul /a la postul de RECEPTIONER/ A va fi o persoana entuziasta, motivata, cu abilitatea de a asimila si de a invata rapid, in acelasi timp cu placerea de a lucra pentru oameni, de a empatiza si de a reactiona rapid in functie de nevoi; candidatul/a va fi o persoana asertiva, pozitiva, zambitoare si calma. Va fi absolvent de studii superioare; Va fi un bun utilizator al computerului; Va cunoaste o limba straina.Descrierea jobului - Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Primirea/transmiterea, sortarea si administrarea corespondentei;- Organizarea intalnirilor; asigurarea protocolului;- Organizarea documentelor şi a altor informaţii majore din cadrul firmei; indosarierea / arhivarea lor;- Gestionarea bazei de date a companiei;- Elaborare si redactare documente si situatii cerute de conducerea companiei;- Alte activitati pentru asigurarea bunei functionari a biroului prin activitati de secretariat si suport administrativ pentrutoate departamentele com
ION MOS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2390 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.