Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
Aplicare Externa

Adaugat:

P

administrator de patrimoniu, grad I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Pitesti | Contractor
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:





Liceul Tehnologic ,,Regele Mihai I", Curtea de Arges, judetul Arges Expira in 2024-12-17

Locatie
Arges

Nivel
Functii de executie

Tip
Temporar

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



LICEUL TEHNOLOGIC ,,REGELE MIHAI I"

Mun. Curtea de Arges, jud. Arges, Bld. Basarabilor nr.21, Tel - Fax: 0248.721.540; email:[email protected]


Nr.1814/ 09.12.2024


ANUNT


Liceul Tehnologic ,,Regele Mihai I", cu sediul in Municipiul Curtea de Arges, Bld. Basarabilor, nr. 21, judetul Arges, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractuale, temporar vacante in conformitate cu H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, respectand prevederile OUG nr. 115/2023, dupa cum urmeaza:


DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU grad I, studii superioare

NUMAR POSTURI/ NORMA: 1 post vacant, 1/1 norma

NIVELUL POSTULUI: functie de executie, post temporar vacant

COMPARTIMENT/STRUCTURA: Administratie - administrarea patrimoniului

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi, 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: determinata


Conditiile generale de ocupare a postului de Administrator de patrimoniu sunt cele prevazute de art. 15 din Anexa 1 la H.G.nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.


1. Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul

privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu

modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale

eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor

postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii,

contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni

savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale

pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a

exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata

de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat

cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,

precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date

Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


2. Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de Administrator de patrimoniu, functie didactica auxiliara, pe baza fisei postului anexata, sunt:

a) nivelul studiilor: studii superioare inginer/subinginer, economist, absolvite cu diploma de licenta;

b) vechime in munca: minim 10 ani;

c) cunostinte achizitii publice;

d) cunostinte de operare PC: WORD, EXCEL, POWER POINT, internet;

e) disponibilitate la cerintele postului si la activitati suplimentare;

f) abilitati de relationare, comunicare si munca in echipa.


Dosarul de inscriere la concurs


In conformitate cu prevederile art. 35 din H.G. nr. din H.G. nr. 1336/28.10.2022, dosarul de inscriere la concurs se depun la compartimentul Secretariat al unitatii de invatamant si va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform formular-tipizat de la Secretariatul unitatii;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specific ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

(candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data de sustinere a probei scrise si/ sau probei practice din cadrul concursului);

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului (in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii);

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/ 2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Actele prevazute la pct. b) - e) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul.


PROBE DE CONCURS


1. Proba scrisa 2 ore - maxim 100 de puncte;

2. lnterviu - - maxim 100 de puncte;


Nota: Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 puncte iar cel maxim de 100 puncte.

Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la o proba de concurs nu pot participa la proba urmatoare.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba.

Se considera admisi candidatii care au obtinut cel mai mare punctaj, in ordine descrescatoare.


Bibliografie - post PERIOADA DETERMINATA - ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU, grad I,

studii superioare, afisata la sediul institutiei


BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA

recomandate candidatilor inscrisi la concursul organizat pentru ocuparea postului de administrator de

patrimoniu


1. Legea 198/2023 - Legea invatamantului preuniversitar;

2. Ordinul 4183/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;

3. Ordinul nr.1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor;

4. Legea nr.53/2003 Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectiei persoanelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. Hotararea nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

10. Hotararea nr.276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

11. Ordinul nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;

12. Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice modificata si completata prin Legea nr. 54/1994 pentru modificarea unor prevederi din Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste;

13. Ordinul nr.2634/2015 privind documentele financiar contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

14. Hotararea nr.2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;

15. Decretul 209/1976 - Decret pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;

16. Ordin 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice.


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


Inscrierile se fac la sediul Liceului Tehnologic ,,Regele Mihai I" Curtea de Arges, Compartimentul Secretariat din str.Bld. Basarabilor nr. 21, Mun. Curtea de Arges ,

Tel. 0248.721.540 , pana la data de 17 decembrie 2024, ora 15 00.

Relatii suplimentare se pot obtine la Liceului Tehnologic "Regele Mihai I" Curtea de Arges , Compartimentul Secretariat, telefon 0248.721.540 .

Documentele de inscriere vor fi puse intr-un dosar cu sina in ordinea de mai sus .


Concursul consta in parcurgerea a trei etape succesive, astfel:


a) Selectia dosarelor - perioada: 18 decembrie 2024 (data limita);

b) Proba scrisa ( durata de 2 ore): 30 decembrie 2024, ora 9 00;

c) Interviul: 3 ianuarie 2025, ora 9 00.


LICEUL TEHNOLOGIC "Regele Mihai I" CURTEA DE ARGES


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI


Etapele concursului Data Ora

Depunerea dosarelor de concurs - data limita 17 decembrie 2024 15.00

SELECTIA dosarelor de inscriere la concurs 18 decembrie 2024 9.00

Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 18 decembrie 2024 12.00

Depunerea contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor - data limita 19 decembrie 2024 12.00

Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse la selectia dosarelor 19 decembrie 2024 16.00

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedent

PROBA SCRISA cu durata de 2 ore 30 decembrie 2024 9.00

Comunicare rezultatelor probei scrise 30 decembrie 2024 14.00

Depunerea contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise - data limita 30 decembrie 2024 16.00

Comunicarea rezultatelor la contestatiile formulate fata de rezultatul probei scrise 31 decembrie 2024 10.00

INTERVIUL 3 ianuarie 2025 9.00

Comunicare rezultatelor interviului 3 ianuarie 2025 12.00

Depunerea contestatiilor formulate fata de rezultatul interviului - data limita 3 ianuarie 2025 13.00

Comunicarea rezultatelor la contestatiile formulate fata de rezultatul interviului 3 ianuarie 2025 14.30

Afisarea rezultatelor finale 3 ianuarie 2025 15.30


Punctajul minim de promovare este de 50 puncte /proba


Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face in termen de maxim o zi lucratoare de la data finalizarii fiecarei probe.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa, proba practica, respectiv interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise, probei practice si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul Liceului Tehnologic "Regele Mihai I" Curtea de Arges, precum si pe pagina de internet, imediat dupa solutionarea contestatiilor.

Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut:

a) minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie.


Art. 29.(1) Interviul si/sau proba practica se noteaza pe baza criteriilor prevazute si a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs pentru aceste criterii prin planul de interviu, respectiv planul probei practice.

(2) Membrii comisiei de concurs acorda, individual, punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevazute.

Punctajele se acorda de catre fiecare membru al comisiei de concurs in parte, pentru fiecare candidat, si se noteaza in borderoul de notare.

(3) Sunt declarati admisi la interviu si/sau proba practica candidatii care au obtinut:

a) minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie.


Art. 30. 1) Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si/sau la proba practica si interviu, dupa caz.

(2) Punctajele finale ale concursului, in ordine descrescatoare, vor fi inscrise intr-un centralizator nominal, in care se va mentiona pentru fiecare candidat punctajul obtinut la fiecare dintre probele concursului. Centralizatorul nominal se semneaza pe fiecare pagina de fiecare dintre membrii comisiei de concurs.

(3) Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii ,,admis" sau ,,respins", prin afisare la sediul si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului,dupa caz, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.

(4) Se considera admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar.

(5) La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.

(6) In situatia in care nu s-a organizat proba scrisa, la punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba practica, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.

(7) Rezultatele finale ale concursului de ocupare a unei functii contractuale vacante sau temporar vacante se consemneaza in raportul final al concursului.


In conformitate cu art. 32 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

(1) In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor va verifica indeplinirea de catre candidatul contestatar a conditiilor pentru participare la concurs in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

(2) In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului comisia de solutionare a contestatiilor va analiza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.


Rezultatele finale se afiseaza la sediul Liceului Tehnologic "Regele Mihai I" Curtea de Arges, precum si pe pagina de internet a acestuia, in termen de maxim 2 zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la art. 32 alin. (2) pentru ultima proba, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii "admis" sau "respins".


Afisat astazi , 11.12.2024, la sediul Liceului Tehnologic "Regele Mihai I" Curtea de Arges .


Director,

Prof. Dervis Elena








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: administrator de patrimoniu, grad I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Aplicare Externa
Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.