Asistent Servicii Clienti /ADDETTO CUSTOMER SERVICE
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
GOLD PLAST PRODUCTION SRL
Asistent Servicii Clienti /ADDETTO CUSTOMER SERVICE
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
GOLD PLAST PRODUCTION SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati
Gestionează volume mari de apeluri telefonice și/sau e-mailuri primite.
Procesează introducerea comenzii și urmărește întregul ciclu de viață al comenzii
Identifică și evaluează nevoile clienților pentru a atinge satisfacția clientilor.
Construiește relații durabile și de încredere cu agenții și clienții printr-o comunicare deschisă și interactivă.
Oferă informații corecte, valide și complete folosind metodele/instrumentele corecte.
Gestionează reclamațiile clienților, oferă soluții și alternative adecvate în intervale de timp; urmează pentru a asigura rezoluția.
Menține jurnalele de interacțiune cu clienții, procesează conturile clienților și arhivează documentele.
Urmează procedurile de comunicare, liniile directoare și politicile companiei.
Participă la inițiative de îmbunătățire continuă a proceselor. Elaborează rapoarte după cum este necesar pentru realizarea activității operaționale.
Gestionează pregatirea mostrelor.
Responsabilità
Gestisce grandi quantità di telefonate e/o e-mail in arrivo
Elabora l'immissione dell'ordine e segue l'intero ciclo di vita dell'ordine
Identifica e valuta le esigenze dei clienti per raggiungere la soddisfazione
Costruisce relazioni sostenibili e di fiducia con gli Agenti e i clienti attraverso una comunicazione aperta e interattiva
Fornisce informazioni accurate, valide e complete utilizzando i metodi/strumenti corretti
Gestisce i reclami dei clienti, fornisce soluzioni e alternative adeguate entro i termini; follow-up per garantire la risoluzione
Conserva i registri delle interazioni dei clienti, elabora gli account dei clienti e archivia i documenti
Segue le procedure di comunicazione, le linee guida e le politiche Aziendali
Partecipa ad iniziative di miglioramento continuo dei processi. Elabora report necessari per svolgere l’attività operativa.
Gestisce evasione campionature
Cerinte
Experiență în domeniul servicii clienți sau ca reprezentant al serviciului pentru clienți
Italiană fluentă este obligatorie.
Engleza și franceza sunt de dorit.
Gestionare excelentă a contactelor telefonice și abilități de ascultare activă.
Cunoașterea sistemelor și practicilor de procesare a comenzilor.
Orientarea către client și capacitatea de a se adapta/răspunde la diferite tipuri de situații
Excelente abilități de comunicare și prezentare.
Abilitatea de a indeplinii mai multe sarcini, de a prioritiza și de a gestiona timpul în mod eficient.
Bună cunoaștere a instrumentelor de automatizare de birou (în principal foi de calcul).
Requisiti
Esperienza nell'assistenza clienti o come rappresentante del servizio clienti
Indispensabile la conoscenza fluente dell’Italiano
Inglese e Francese sono desiderabili
Ottime capacità di gestione dei contatti telefonici e ascolto attivo
Conoscenza dei sistemi e delle pratiche di elaborazione degli ordini
Orientamento al cliente e capacità di adattarsi/rispondere a diversi tipi di situazioni
Ottime capacità di comunicazione e presentazione
Capacità di svolgere più attività, assegnare priorità e gestire il tempo in modo efficace
Buona conoscenza degli strumenti di Office automation (principalmente fogli di calcolo)
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.