Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

bibliotecar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Pitesti | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Primaria Bughea de Jos, judetul Arges Expira in 2025-01-17

Locatie
Arges

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractualaAnunt



Comuna Bughea de Jos, cu sediul in comuna Bughea de Jos , str. I.M Iovescu, nr. 47, judetul Arges, in temeiul Hotararii Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice , modificata si completata prin H.G. nr. 372 din 26 aprilie 2023 si art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, organizeaza concurs pentru ocuparea unui numar de o functie contractuala vacanta, dupa cum urmeaza:

Denumirea postului: bibliotecar in compartimentul Cultura

Pentru a participa la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:


1. Conditii generale:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019

privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


2. Conditii specifice:

* nivelul studiilor - studii superioare absolvite cu diploma de licenta;

* vechime in munca necesara ocuparii postului - minim 0 ani;

* vechime in specialitatea studiilor - minim 0 ani.


Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune la sediul Primariei comunei Bughea de Jos strada I.M Iovescu nr.47 judetul Arges, in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului, un dosar de concurs cuprinzand urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele se depun pana in data de 17.01.2025 orele 1400 la sediul Primariei comunei Bughea de Jos iar rezultatele selectarii dosarelor se afiseaza la sediul Primariei comunei Bughea de Jos, in data de: 21.01.2025. Depunere contestatii 21.01.2025 - 22.01.2025 ora 1000 si solutionare contestatii data 23.01.2025 orele 1500.

Concursul se va desfasura la sediul Primariei comunei Bughea de Jos din strada I.M Iovescu, nr.47, judetul Arges, dupa urmatorul calendar:

- prima proba consta in proba scrisa, in data de 27.01.2025, ora 1000; afisare rezultat 27.01.2025 ora 1500, depunere contestatie 28.01.2025 - 29.01.2025 ora 1500, solutionare contestatie 30.01.2025 ora 1500

- proba interviu, in data de 03.02.2025, ora 1000; afisare rezultat 03.01.2025, ora 1400, depunere contestatie 03.02.2025 - 04.02.2025 ora 14.00, solutionare contestatie 05.02.2025, ora 11.00

- afisare rezultate: 06.02.2025, ora 1100


Tematica si bibliografia pentru ocuparea unui post de BIBLIOTECAR

1. Organizarea, functionarea bibliotecilor publice.

2. Definitie, componenta si structura colectiilor unei biblioteci;

3. Primirea si inventarierea publicatiilor.

4. Catalogarea documentelor: cataloagele de biblioteca(alfabetic, sistematic).

5. Relatiile cu utilizatorii

a) pregatirea publicatiilor pentru punerea lor in circulatie;

b) activitatea cu utilizatorii;

c) imprumutul interbibliotecar.


Bibliografie:

pentru concursul de ocupare a postului contractual de BIBLIOTECAR

1. O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ - partea a-VI-a-Titlul III, VII-a si a VIII-a.

2. Legea nr.16/1996 privind Arhivele Nationale, actualizata;

3. Legea bibliotecilor nr.334/2002;

4. Ordinul nr.2062/2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evidenta, gestionarea si inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice.

5. Regulamentul nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE

6. Legea nr.16/1996 -Legea Arhivelor Nationale

7. Instructiuni privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Nationale -aprobate prin Ordinul de zi nr. 217 / 1996;

8. OG nr. 27 /2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare

9. Codul Muncii - Legea 53 / 2003

10. OUG 59 / 2019 privind Codul Administrativ, Titlul V, Cap 2 si 4.

11. OG 137 / 2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare**)

12. LEGE Nr. 202/2002 din 19 aprilie 2002 *** Republicata privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati

13. HOTARARE nr. 797 din 8 noiembrie 2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare ale serviciilor publice de asistenta sociala si a structurii orientative de personal


Biblioteca

Raspunde de organizarea activitatii bibliotecii si asigura functionarea acesteia potrivit normelor legale in cadrul orarului stabilit de conducerea unitatii;

Raspunde de organizarea colectiilor bibliotecii potrivit normelor biblioteconomice;

Raspunde de colectarea judicioasa a colectiilor de publicatii, tinand seama de cerintele carora trebuie sa le raspunda biblioteca;

Asigura pastrarea si securitatea fondurilor de publicatii, cu respectarea conditiilor de raspundere gestionara prevazute de legislatia in vigoare;

Raspunde de verificarea periodica a fondurilor de publicatii ale bibliotecii si ia masuri de recomandare, iar dupa caz propune casarea publicatiilor;

Raspunde si tine evidenta documentelor de evidenta a fondurilor de publicatii si a activitatilor de biblioteca si asigura instrumentele de informare necesare orientarii cititorilor;

Raspunde operativ si eficient cerintelor de legatura si de informare documentara ale cititorilor, pune la dispozitia acestora in sala de lectura a bibliotecii a publicatiilor solicitate;

Raspunde de desfasurarea activitatilor de popularizare a colectiilor bibliotecii;

Raspunde de respectarea Regulamentului intern;

Fiecare salariat trebuie sa isi desfasoare activitatea, in conformitate cu pregatirea si instruire sa, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca;

Raspunde si aplica prevederile Legii nr.319/2006 la locul de munca;

Indeplineste si alte sarcini stabilite de sefii ierarhici in limita competentelor profesionale atestate.


Cultura.

Promovarea activitatilor culturale organizate in cadrul scolii si valorificarea potentialului muzeului etnografic;

Gestionarea, inventarierea si casarea bunurile fixe si mobile din gestiunea Caminului Cultural al comunei Bughea de Jos

Explorarea spatiului in aer liber pentru diferite activitati in vederea pastrarii traditiilor populare prin construirea unui teatru de vara si amenajarea unei tabere de creatie;

Crearea conditiilor pentru asigurarea continuitatii manifestarilor si evenimentelor culturale traditionale(festivaluri, concursuri de folclor, litearatura);

Sprijinirea activitatii mesterilor populari traditionali si incurajarea copiilor in conservarea valorilor traditionale(dansuri si cantece populare, olarit si impletituri nuiele);

Conservarea, reabilitarea, restaurarea monumentelor si componentelor artistice de importanta istorica si culturala cuprinse in listele monumentelor de patrimoniu clasate de importanta locala;

Organizarea si desfasurarea de activitati cultural-artistice si de educatie permanenta;

Conservarea si trasmiterea valorilor morale, artistice si tehnice ale comunitatii locale, ale patrimoniului cultural national si universal;

Organizarea si sustinerea interpretilor si formatiilor artistice de amatori, a unor concursuri si festivaluri, inclusiv a participarii interpretilor si formatiilor la manifestari culturale intercomunale si judetene;

Stimularea creativitatii si talentului;

Elaborarea si editarea de monografii si lucrari de educatie civica si informare a publicului;

Difuzarea de filme artistice si documentare;

Organizarea unor cercuri stiintifice si tehnice, de arta populara, de arta plastica, de arta fotografica si de gospodarie taraneasca;

Organizarea si desfasurarea unor cursuri de formare profesionala continua;

Sa initieze relatii profesionale cu persoanele interesate sa participe la programele derulate;

Sa elaboreze proiecte si/sau programe culturale-artistice si de educatie permanenta;

Sa analizeze fezabilitatea acestora;

Sa pregateasca implementarea lor;

Sa asigure derularea fiecarei etape in conformitate cu graficul prestabilit, avand in vedere satisfacerea cerintelor beneficiarilor;

Sa integreze beneficiarii in coletive de lucru, pe baza optiunilor formulate;

Sa furnizeze toate informatiile si explicatiile necesre desfasurarii in bune conditii a activitatilor incluse in grafic.

Arhiva

actualizeaza Nomenclatorul Arhivistic al unitatii ori de cate ori este nevoie conform prevederilor legale (Legea 16/1996)

urmaseste modul de aplicare a nomenclatorului la constituirea dosarelor;

verifica si preia de la compartimente, pe baza de inventare si proces verbal, dosarele constituite,

intocmeste inventare pentru documente fara evidenta, aflate in depozitul de arhiva;

asigura evidenta tuturor documentelor intrate si iesite din depozitul de arhiva pe baza registrului de evidenta curenta;

completeaza la zi registul de evidenta curenta si registrul de depozit;

cerceteaza documentele din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate, de catre angajati sau fosti angajati, pentru dobandirea unor drepturi in conformitate cu legile in vigoare;

pune la dispozitie pe baza de semnatura si tine evidenta documentelor imprumutate compartimentelor creatoare; la restituire verifica integritatea documentului imprumutat; dupa restituire acestea vor fi reintegrate la fond;

organizeaza depozitul de arhiva dupa criterii prealabil stabilite, conform prevederilor Legii Arhivelor Nationale;

mentine ordinea si asigura curatenia in depozitul de arhiva;

informeaza conducerea si propune masuri in vederea asigurarii conditii lor de pastrare si conservare a arhivei;

pune la dispozitia delegatului Arhivelor Ntionale toate documnetele solicitate cu prilejul efecuarii operatiunii de control privind situatia arhivelor de la creatori;

la preluarea dosarului de la creator verifica modul de constituire a acestuia;

dosarele preluate de la creatori se organizeaza in depozit pe ani, pe compartimente si termene de pastrare;

intocmeste anual sau ori de cate ori este nevoie lucrarile de selectionare a documentelor cu termene de pastrare expirate;

executa lucrari de arhiva la toate sectiile exterioare unde se afla depozite de arhiva;


Asistenta sociala:

Identifica segmentul de populatie ce face obiectul activitatilor de asistenta sociala;

Identifica si evalueaza problemele socio-umane dintr-o anumita regiune, comunitate sau localitate;

Face propuneri pentru ajutorarea familiilor cu copii cu probleme socio - economice, cu venituri minime sub nivelul de subzistenta;

Participa, alaturi de inspectorul din compartimentul de Asistenta Sociala, la intocmirea anchetelor sociale privind situatia materiala si educationala pe care familiile vulnerabile le asigura copiilor lor;

participa la intocmirea situatiei copiilor lipsiti de ocrotire parinteasca si propune, dupa caz, instituirea tutelei sau curatelei;

Participa, alaturi de inspectorul din compartimentul de Asistenta Sociala, la evaluarea situatiei familiilor cu statut socio - economic sub nivelul de subzistenta si la anchetele sociale, pentru cazurile care necesita acordarea ajutorului social;

Colaboreaza cu serviciile de stare civila si evidenta populatiei si sesizeaza, dupa caz, situatiile in care sunt persoane fara acte de identitate sau expirate;

Participa, alaturi de inspectorul din compartimentul de Asistenta Sociala, la intocmirea dosarelor pentru acordarea alocatiei pentru nou - nascuti;

Participa, alaturi de inspectorul din compartimentul de Asistenta Sociala,l a intocmirea dosarelor pentru acordarea alocatiilor de stat pentru copii, alocatiilor familiale complementare si alocatiilor de sustinere pentru familia monoparentala

Participa, alaturi de inspectorul din compartimentul de Asistenta Sociala, la intocmirea dosarelor pentru acordarea ajutorului social, a ajutorului pentru situatii de urgenta, a ajutorului pentru incalzire conform prevederilor Legii nr. 416 / 2001 privind venitul minim garantat;

Raspunde in termen legal adreselor si cererilor ce ii sunt repartizate;

Tine evidenta persoanelor cu handicap, a asistentilor personali ai persoanelor cu handicap, intocmind dosarele acestora si verificand indeplinirea tuturor cerintelor prevazute de lege. Propune inscrierea in carnetele de munca ale acestora, a datelor care se schimba de la an la an;

Verifica daca si in ce conditii asistentii personali asigura ingrijirea persoanelor cu handicap;

Aduce la indeplinire orice alte sarcini, dispuse verbal sau scris, de catre primarul sau secretarul comunei


Relatii suplimentare se pot obtine la: departamentul Secretar general comuna, telefon 0248/537480 sau 0766393622 e-mail: [email protected], persoana de contact dna Bianca State-Golumbeanu, secretar general UAT








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: bibliotecar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.