economist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
economist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
aba arges vedea Expira in 2024-12-13
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii regionale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT
pentru organizarea concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de economist la serviciul Financiar din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea - sediu
Administratia Bazinala de Apa Arges - Vedea, cu sediul in Calea Campulung, nr.6-8, Pitesti, judetul Arges, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata:
ECONOMIST
la Serviciul Financiar din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea
Activitatea profesionala a economistului se va desfasura la Serviciul Financiar din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea - sediu, adresa: Calea Campulung, nr.6-8, Pitesti, judetul Arges.
Durata timpului de lucru si programul de lucru: 40 ore/saptamana, Repartizarea programului de lucru se face dupa cum urmeaza: 8 ore (ore/zi). Luni - Joi 7:30 -1600, Vineri:7:30 - 13:30.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, de economist la Serviciul Financiar din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea - sediu:
Studii:
- studii superioare in ramura de stiinta-stiinte economice
Vechime in specialitatea studiilor universitare: minim 6 ani
Vechime in munca: minim 6 ani
Cunostinte: utilizare PC (Word, Excel, Power Point, aplicatii specifice)
Calendar de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de economist la Serviciul Financiar din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea:
Concursul se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea, adresa: Calea Campulung, nr. 6-8, Pitesti, judetul Arges dupa urmatorul calendar:
- 13.12.2024 ora 12:00- data limita de depunere la registratura Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea a dosarelor de participare la concurs;
- 16.12.2024 ora 10.00 - selectia dosarelor de concurs;
- 16.12.2024 ora 15.00 - termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs;
- 17.12.2024 ora 10.00 -termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs;
- 17.12.2024 ora 16:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la selectia dosarelor de concurs;
- 18.12.2024 ora 10:00 - desfasurare proba scrisa;
- 18.12.2024 ora 16:00 - termen de afisare rezultate proba scrisa;
- 19.12.2024 ora 10:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise;
- 19.12.2024 ora 15:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele probei scrise;
- 20.12.2024 ora 10:00 - sustinere interviului;
- 20.12.2024 ora 13:30 - termen de afisare a rezultatelor privind interviul;
- 23.12.2024 ora 10:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului;
- 23.12.2024 ora 13:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului;
- 24.12.2024 ora 12:00 - termen de afisare a rezultatelor finale.
Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, dupa caz;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se aduc la Serviciul Resurse Umane,Relatii cu Publicul, Administrativ, apoi se depun la Registratura Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la literele b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila la adresa de e-mail: [email protected], [email protected]
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
Bibliografie:
- Ordin al M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, planul de conturi pentru institutii publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Ordinul 5380/2023 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr. 1917/2005.
- Legea 500/2002 privind finantele publice, cu completarile si modificarile ulterioare;
- Legea contabilitatii nr.82/1991;
- Legea 53/2003-Codul muncii (Titul IV-Salarizarea);
- Ordin al M.F.P. nr. 2634 din 05/11/2015, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 910 privind documentele financiar-contabile.
- Legea 227 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (Titlul IV-Capitolul III;Titlul V).
- Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
-Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor,constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor.
- O.M.F.P nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea,lichidarea ,ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea ,evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.M.F.P nr.720/2014 privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome, institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc si bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de institutiile publice, indiferent de modalitatea de organizare si finantare a acestora;
- Decretul nr 209/1976 privind Regulametul operatiunilor prin casa;
- Ordin nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
- O.M.F.P. nr.3512/2008 privind documentele financiar-contabile;
Actele normative se actualizeaza cu modificarile si completarile ulterioare acestora
Tematica:
* Salarizarea personalului platit din fonduri publice
* Contabilitatea drepturilor de personal
* Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia.
* Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor publice, organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
* Balanta de verificare - notiune , importanta si funtiile balantei de verificare;
* Constituirea de provizioane litigii drepturi salariale castigate in instantanta-inregistrari contabile;
* Regulamentul operatiunilor de casa;
* Executia bugetara in institutiile publice;
* Principii si reguli bugetare.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea, adresa: Calea Campulung, nr.6-8, Pitesti, judetul Arges, sau la numarul de telefon 0248 223 449, interior 116, persoana de contact:- Luiza Marchidan secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.