INFIRMIER ÎNVĂȚĂMÂNT SPECIAL – DEBUTANT - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
INFIRMIER ÎNVĂȚĂMÂNT SPECIAL – DEBUTANT - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA ,,SFANTA MARINA", Curtea de Arges, judetul Arges Expira in 2024-11-26
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA ,,SFANTA MARINA", cu sediul in Municipiul Curtea de Arges, str. Victoriei, nr. 5, Judetul Arges, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale vacante, de:
- Infirmier invatamant special-debutant, perioada nedeterminata, norma intreaga.
ETAPELE CONCURSULUI:
ACTIVITATE DATA ORA
Data publicarii anuntului 13 noiembrie 2024
Data limita de depunere a dosarelor 26 noiembrie 2024 15.00
Selectia dosarelor 27 noiembrie 2024 13.00
Afisarea selectiei dosarelor 28 noiembrie 2024 13.00
Termen limita contestatii, selectie dosare 29 noiembrie 2024 13.00
Afisarea rezultatelor la contestatii 02 decembrie 2024 15.00
Proba scrisa 05 decembrie 2024 09.00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 05 decembrie 2024 14.00
Termen limita contestatii, proba scrisa 06 decembrie 2024 14.00
Afisarea rezultatelor la contestatii, proba scrisa 06 decembrie 2024 15.00
Interviul 09 decembrie 2024 09.00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 09 decembrie 2024 12.00
Termen limita contestatii, proba interviu 10 decembrie 2024 12.00
Afisarea rezultatelor la contestatii, proba interviu 10 decembrie 2024 14.00
Afisare rezultat final 10 decembrie 2024 15.00
Depunerea dosarelor se va face la la sediul CENTRULUI SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA "SFANTA MARINA", cu sediul in Municipiul Curtea de Arges, str. Victoriei, nr. 5, Judetul Arges, Judetul Arges , intre orele 0800 - 1500 ; telefon 0248/268082, persoana de contact Deaconu Marius.
Rezultatele fiecarei etape se vor afisa la sediul CENTRULUI SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA "SFANTA MARINA".
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului.
CONDITII DE PARTICIPARE LA CONCURS :
Pentru participarea la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
A. Conditiile generale:
- Cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene sau a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
- Cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- Varsta minima reglementata de prevederile legale; Capacitatea de munca in conformitate cu Legea 53/2003 - Codul muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- Indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- Nu a fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu , infractiuni de fals, ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie, care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- Nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
- Nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
B. Conditii specifice pentru ocuparea postului:
- studii medii,
- cursuri de infirmier/asistent medical,
- cursuri de igiena/inscris la cursul de igiena,
- vechime in munca de minim 2 ani
Dosarul de concurs:
Pentru inscrierea la concursul de Infirmier invatamant special-debutant, candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
d) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza (in cazul in care candidatul declarat admis la selectia dosarelor, a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului).
e) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii (Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii).
f) copia carnetului de munca/REVISAL sau adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, unde este cazul;
g) curriculum vitae;
Actele prevazute la lit. b) si c) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Bibliografie :
1. Ordinul ME nr. 5726 / august 2024 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar,
2. Legea nr. 319/2006 referitoare la sanatatea si securitatea in munca, cu modificarile si cumpletarile ulterioare:
Cap. IV Obligatiile lucratorilor
Cap. V Supravegherea sanatatii
Cap.VI Comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor
Cap.VII Grupuri sensibile la riscuri
3. Ghid pentru infirmiere (se poate descarca de pe pagina ,,http://www.dgaspc-sectorul1.ro/UPLOAD/2018/Angajari/Ghid Infirmiere.pdf'')
4. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali, Lucretia Titirca, Editura Viata Medicala Romaneasca, Bucuresti 2008;
5. Urgente medico-chirurgicale/Sinteze, Lucretia Titirca, Editura Medicala, Bucuresti 2016;
PENTRU POSTUL VACANT DE INFIRMIER INVATAMANT SPECIAL-DEBUTANT
Concursul va avea loc la CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA "SFANTA MARINA", cu sediul in Municipiul Curtea de Arges, str. Victoriei, nr. 5, Judetul Arges si va consta in:
selectia dosarelor de inscriere;
proba scrisa - 120 min.;
interviu - se realizeaza conform planului de interviu, avand urmatoarele criterii :
-abilitati si cunostinte impuse de functie,
-capacitatea de analiza si sinteza,
-motivatia candidatului,
-comportamentul in situatiile de criza
-abilitati de comunicare
-initiativa si creativitate
FISA POSTULUI DE INFIRMIER INVATAMANT SPECIAL-DEBUTANT
1. Relatii de munca:
-Ierarhice: este subordonat directorului, doctorului din unitatea de invatamant si administratorului
-Colaboreaza: cu cabinetul medical, educatoarele si cu intreg personalul de ingrijire
2. Specificul operatiunilor postului:
a). Specificul postului:
-executarea curateniei;
-sarcini de deservire copii;
-ingrijirea copiilor;
b). Aptitudini specifice:
-afectivitate fata de copii;
-onestitate si interes fata de munca prestata;
-empatie, implicare, daruire ;
-capacitatea de organizare a muncii;
-rezistenta la efort fizic si psihic;
-capacitate de aplanare a conflictelor.
c). Competente specifice
-Cunosinte de comunicare
-Cunostinte santiare si de educatie
3. Responsabilitatea implicata de post:
-asumarea responsabilitatii in ingrijirea copiilor
-asigurarea securitatii copiilor;
-asigura curatenia salilor de grupa, cabinetelor medicale si a altor spatii apartinand untatii;
-dezinfecteaza spatiile de joca, jucariile.
-are o conduita adecvata fata de conducere, cadre medicale si didactice, fata de copii, parintii acestora si fata de colegi.
- manifesta respect fata de copii oferind ocrotire, supraveghere, sensibilitate, afectiune, intelegere fata de deficientele copiilor.
4 Contextul muncii:
-cunoaste si respecta Regulamentul de ordine interioara;
- cunoaste si participa la instructajul de protectia muncii si P.S.I.;
-participa la instructaje specifice privind normele igienico-sanitare;
-efectueaza controale medicale periodice;
-manifesta afectiune si solicitudine fata de parintii copiilor;
-coopereaza cu toti angajatii din unitatea deservita;
-utilizeza eficient echipamentele si materiale de curatenie si dezinfectie;
-raspunde cu promptitudine sarcinilor primite de la conducere si personalului medical din unitate;
-face cunoscute sefului de compartiment defectiunile aparute in locatiile deservite;
- abilitati de munca in echipa.
5. Sectorul deservit:
Suprafata din urmatoarele spatii: sali de grupa, cabinete, holuri, vestiare, grup sanitar copii si adulti, camara, curtea si spatiul din jurul unitatii.
SARCINI DE SERVICIU
a) Gestionarea bunurilor:
1. Preia sub inventar, de la administrator, bunurile din salile de grupa, cabinete, izolator, holuri, grup sanitar, camara, curte, spatii de joaca si raspunde de pastrarea lor;
2. Preia materialele de curatenie saptamanal sau ori de cate ori este nevoie de ele;
3. Raspunde de bunurile personale ale copiilor, educatoarelor, psihpedagogi a tuturor persoanelor aflate in sala de grupa, holuri, vestiare si holuri.
b) Sarcini si activitati specifice:
1. Triaj epidemiologic zilnic si mentinerea starii de igiena in scoala la nevoie ;
2. Prezinta asistentului medical/medicului cazuri de boala depistate la triaj epidemiologic ;
3. Insoteste copii la grupurile sanitare si la nevoie ii igienizeaza, ii spala in caz de enurezie, encoprezie ;
4. Insoteste profesorii si ajuta la igienizarea copiilor inainte de masa si dupa aceasta;
5. Participa la activitatile educative conform deciziilor emise de directorul unitatii;
6. Alimenteaza copii la nevoie si ii insotesc in scoala ;
7. Supravegheaza in pauza si in timpul orelor, elevii care merg la logopedie, la kinetoterapie, in cabinetele scolare sau la grupul sanitar;
8. La nevoie va insoti elevii la domiciliu sau la spital pentru internare;
9. Indeplineste orice alta sarcina dispusa de conducerea unitatii ;
10. Respecta recomandarile igienico-sanitare facute de catre cabinetul medical ;
11. Respecta intocmai disciplina muncii Legea 53/2003, CIM;
12. Respecta legislatia scolara in vigoare;
13. Semnaleaza orice abatere de la disciplina muncii observata in sectorul de care raspund ;
14. Promoveaza relatii de colaborare cu personalul din cadrul unitatii de invatamant ;
15. Sustine buna desfasurare a intregii activitati din cadrul unitatii de invatamant ;
16. Respecta intocmai programul de lucru stabilit impreuna cu cabinetul medical si aprobat de conducere ;
17. Semnaleaza din timp orice situatie exceptionala/neprevazuta referitoare la programul de lucru, anunta secretariatul unitatii de invatamant .
c) Conservarea bunurilor:
Controleaza zilnic usile, geamurile, mobilierul, centrala termica, robinetele, W.C.-le si semnaleaza defectiunile constatate directorului, administratorului sau responsabilelor cu igiena si curatenia;
Sarcini de curatenie:
1. Ajuta la nevoie femeia de serviciu la igenizarea in timpul scolii;
2. In vacante participa la activitati de igienizare alaturi de femeia de serviciu si personalul scolii.
3. Participa la pregatirea spatiului scolar in vacantele scolare, in vederea inceperii anului scolar in conditii optime (conform proiectului administrativ).
ANEXA FISA POSTULUI
ANEXA 8 din Ordinul Ministerului Sanatatii si al Ministerului Educatiei nr. 2.508/4.493/2023 privind asigurarea asistentei medicale a anteprescolarilor, prescolarilor,elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar si studentilor in institutiile de invatamant superior pentru mentinerea starii de sanatate a colectivitatilor si pentru promovarea unui stil de viata sanatos
Pct. 5 Atributii specifice personalului didactic auxiliar
Tipul de servicii Atributii specifice
Servicii de asigurare a unui mediu sanatos pentru comunitatea de anteprescolari, prescolari si/sau elevi
Gestionarea circuitelor functionale La solicitarea conducerii unitatii de invatamant, sprijina personalul medical in evaluarea si conformarea la standarde a circuitelor functionale.
Monitorizarea conditiilor si a modului de preparare si servire a hranei La solicitarea conducerii unitatii de invatamant, sprijina implementarea in unitatea de invatamant a programelor guvernamentale de nutritie.
Servicii de mentinere a starii de sanatate individuale si colective
Imunizari in conditii epidemiologice speciale La solicitarea conducerii unitatii de invatamant, indeplineste masurile recomandate de medic pentru facilitarea efectuarii imunizarilor in conditii epidemiologice speciale.
Triaj epidemiologic Sprijina, la solicitare, personalul medical sau personalul didactic in efectuarea triajului epidemiologic.
Servicii de tratare a starii de sanatate individuale
Acordarea de ingrijiri pentru afectiuni curente a) Informeaza operativ personalul medical al unitatii de invatamant in situatii de necesitate de ajutor medical si ofera, in caz de nevoie, ajutor personalului medical in rezolvarea situatiei. Anunta si conducerea unitatii.b) Apeleaza Serviciul unic de urgenta 112 in situatii de urgente medicale.c) Informeaza operativ dirigintele, directorul unitatii de invatamant si, dupa caz, parintii in situatii de necesitate de ajutor medical.d) Asigura comunicarea eficienta a cabinetului medical scolar cu parintii, in caz de accidente sau afectiuni ale anteprescolarilor, prescolarilor si elevilor.
Servicii de promovare a unui stil de viata sanatos
Educatia pentru sanatate La solicitare,
Director
Prof. DEACONU MARIUS
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.