Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Pitesti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Filarmonica Pitesti Expira in 2024-10-30
Locatie
Arges

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



In conformitate cu prevederile HG nr.1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Filarmonica Pitesti organizeaza in data de 06.11.2024, ora 10.00, la sediul sau din Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2, concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de inspector de specialitate, gr.IA in cadrul Compartimentului Financiar-Contabil, program inegal de munca, 40 ore/saptamana, pe perioada nedeterminata;

Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii postului contractual vacant de inspector de specialitate, gr.IA in cadrul Compartimentului Financiar-Contabil, pe perioada nedeterminata, sunt:

* Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic.

* Vechime de minim 7 ani in domeniu.

Conditii specifice prevazute in fisa postului pentru postul de inspector de specialitate, gr.IA:

-Intocmeste ordine de plata pentru activitatea institutiei si opereaza in programul de contabilitate Z.Buget

-Intocmeste statele de plata de la brut la rest de plata, statele de concediu de odihna, statele colaboratorilor la concertele sustinute de institutie, in programul de salarii Z.Buget

- Prezinta toate documentele pentru controlul financiar - preventiv;

-Asigura intocmirea, circulatia si pastrarea documentelor justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate

-Intocmeste lunar Declaratia 112

- Intocmeste la termen situatiile pentru Institutul National de Statistica

-Acceseaza Programul E-Factura in vederea vizualizarii si listarii facturilor primate

-Acceseaza Forexebug in vederea vizualizarii si listarii extraselor de cont

-Urmareste ca platile sa fie efectuate la termen, cu respectarea dispozitiilor legale;

-Asigura intocmirea, circulatia si pastrarea documentelor justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate;

Concursul se va desfasura conform calendarului urmator:

* 16.10.2024:publicare anunt concurs;

* 30.10.2024, ora 14.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):termenul limita de depunere dosare;

* 31.10.2024:afisare rezultat selectie dosare;

* 01.11.2024:depunere contestatii rezultat selectie dosare si afisare rezultat contestatii;

* 06.11.2024, ora 10.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):proba scrisa;

* 07.11.2024:afisare rezultat proba scrisa;

* 08.11.2024: depunere contestatii rezultat proba scrisa si afisare rezultat contestatii;

* 11.11.2024,ora 10.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):sustinerea interviului;

* 12.11.2024: afisare rezultat interviu

* 13.11.2024:depunere contestatii rezultat interviu si afisare rezultat contestatii

* 14.11.2024: afisare rezultatul final al concursului.

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Actele prevazute la punctele b, c, d e, vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

Sunt declarati admisi pentru proba de interviu candidatii care au obtinut minim 50 de puncte la proba scrisa.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.

Se considera ADMIS candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, in ordine descrescatoare.


Bibliografie/Tematica:

1. Regulamentul de organizare si functionare al Filarmonicii Pitesti, aprobat prin H.C.L. nr. 199/25.05.2017.

2. Codul Etic al personalului contractual al Filarmonicii Pitesti.

3. O.G. nr.21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, cu modificarile si completarule ulterioare

4. Legea nr.53/2003 - Codul muncii, Titlul IV, cu modificarile si completarile ulterioare

5. Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

6. Norme metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice aprobate prin O.M.F.P. nr.1917/2005

7. Norme metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, aprobate prin Ordinul nr.1792/21.12.2002, cu modificarile si completarile ulterioare

8. Legea nr.273/2006 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare

9. Norme metodologice privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, aprobate prin O.M.F.P. nr.2861/2009

10.Ordonanta nr.112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din functiune, casare si valorificare a activelor corporale care alcatuiesc domeniul public al statului si al unitatilor administrativ- teritoriale, cu modificarile si completarile ulterioare

11.Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, Titlul I,IV,V si IX

12.H.G.nr.72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la institutiile publice

13.H.G.nr.2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe


Mai multe detalii la sediul Filarmonicii Pitesti, situat in Mun. Pitesti, str. Calea Bucuresti, nr.2-Centru Multifunctional, la Compartimentul Resurse umane, telefon 0248/220 111 si pe site-ul institutiei

www.filarmonica-pitesti.ro.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.