medic primar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
medic primar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges Expira in 2024-12-06
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
In conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile art. VII alin (1) si alin (3) din O.U.G. nr.115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare,
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges, organizeaza concurs de recrutare in data de 16.12.2024, ora 1000 - proba scrisa si in data de 19.12.2024, ora 1000 - proba interviu, la sediul din Mun. Pitesti, Calea Dragasani, nr.8, Judetul Arges - sala de consiliere nr. 23, pentru ocuparea unui post vacant, pe durata nedeterminata, cu norma intreaga de medic, grad profesional primar la Serviciul de Evaluare Complexa a Persoanelor Adulte cu Handicap din cadrul Aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Arges.
Conditii specifice :
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul de licenta ,,sanatate", specializarea ,,medicina";
- documentul care sa ateste obtinerea gradului profesional primar;
- certificate de membru al Colegiului Medicilor din Romania, insotit de avizul anual de libera practica vababil;
- vechime in specialitatea studiilor pentru ocuparea postului scos la concurs: 6 luni pe gradul profesional primar
Nivel post : de executie
Perioada: durata nedeterminata
Program de lucru : 7 ore/zi
Dispozitii generale privind concursul de recrutare:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Documente necesare pentru inscrierea la concurs:
Conform art. 35 din HG nr.1336/2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la HG nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la pct. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 la HG nr. 1336/2022;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la pct.1 lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la pct.3 se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la sediul D.G.A.S.P.C. Arges, situat in Mun. Pitesti, Calea Dragasani, nr.8, la Serviciul Resurse Umane, Registratura si Relatii cu Publicul sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau adresa de email [email protected], in perioada 25.11.2024 - 06.12.2024 inclusiv, pana la ora 1600.
Candidatii care transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau adresa de email [email protected], au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la pct.(1) lit. b)-e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane, Registratura si Relatii cu Publicul sau la telefon 0248/271131, int.18.
Concursul va consta in 3 etape succesive:
- selectia dosarelor de inscriere: 10.12.2024
- proba scrisa: 16.12.2024
- proba interviu : 19.12.2024
Calendarul de desfasurare a concursului:
Data limita de depunere a dosarului de concurs: 06.12.2024, ora 1600
Termenul limita de afisare a selectiei dosarelor de concurs: 11.12.2024 ora 1600
Termenul de depunere a contestatiei la selectia dosarelor de concurs: 12.12.2024 ora 1600
Termenul de solutionare a contestatiei la selectia dosarelor de concurs: 13.12.2024 ora 1600
Proba scrisa va avea loc in data de 16.12.2024 ora 1000
Rezultatul probei scrisa se afiseaza in data de 16.12.2024 ora 1600
Termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisa 17.12.2024 ora 1600
Termenul limita de solutionare a contestatiilor: 18.12.2024 ora 1600
Interviul pentru candidatii care au promovat proba scrisa va avea loc in data de 19.12.2024 ora 1000
Rezultatul interviului se afiseaza la data de 19.12.2024 ora 1600
Termenul de depunere a contestatiei la interviu : 20.12.2024 ora 1400
Termenul de solutionare a contestatiei la interviu : 23.12.2024 ora 1400
Afisarea rezultatelor finale : 24.12.2024 ora 1400
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA PENTRU SUSTINEREA PROBEI SCRISE
Bibliografie
1. Lege nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. H.G. nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap;
3. H.G. nr 548/2017 privind aprobarea conditiilor de obtinere a atestatului, procedurile de atestare si statutul asistentului personal profesionist;
4. H.G. nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare ale serviciilor publice de asistenta sociala si a structurii orientative de personal;
5. Ordin nr. 762/2007 (*actualizat*) pentru aprobarea criteriilor medico-psihosociale pe baza carora se stabileste incadrarea in grad de handicap;
6. Ordin nr. 2298/2012 privind aprobarea Procedurii-cadru de evaluare a persoanelor adulte in vederea incadrarii in grad si tip de handicap;
7. Ordin nr.1069/2018 privind aprobarea Standardelor minime obligatorii pentru asigurarea ingrijirii si protectiei adultilor cu handicap grav sau accentuat la asistentul personal profesionist;
Tematica
1. Lege nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare; Capitolul II Drepturile persoanelor cu handicap, Capitolul VI Incadrarea in grad de handicap;
2. H.G. nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap; Capitolul V Incadrarea in grad de handicap;
3. H.G. nr 548/2017 privind aprobarea conditiilor de obtinere a atestatului, procedurile de atestare si statutul asistentului personal profesionist; Anexa Conditiile de obtinere a atestatului, procedurile de atestare si statutul asistentului personal profesionist;
4. H.G. nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare ale serviciilor publice de asistenta sociala si a structurii orientative de personal; Anexa I;
5. Ordin nr. 762/2007(*actualizat*) pentru aprobarea criteriilor medico-psihosociale pe baza carora se stabileste incadrarea in grad de handicap;
6. Ordin nr. 2298/2012 privind aprobarea Procedurii-cadru de evaluare a persoanelor adulte in vederea incadrarii in grad si tip de handicap;
7. Ordin nr.1069/2018 privind aprobarea Standardelor minime obligatorii pentru asigurarea ingrijirii si protectiei adultilor cu handicap grav sau accentuat la asistentul personal profesionist; Modulul III - Ingrijirea si protectia adultului cu handicap grav sau accentuat la asistentul personal profesionist (Standardele 6-13).
Pentru toate actele normative mai sus mentionate in cadrul Bibilografiei si tematicii, forma valabila se considera aceea avand toate modificarile si completarile ulterioare, pana la ziua publicarii anuntului.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.