Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
Aplicare Externa

Adaugat:

P

paznic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 3 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Pitesti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:





Primaria Bughea de Jos, judetul Arges Expira in 2025-01-10

Locatie
Arges

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractualaAnunt



Comuna Bughea de Jos, cu sediul in comuna Bughea de Jos , str. Valea I.M Iovescu, nr. 47, judetul Arges, in temeiul Hotararii Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice , modificata si completata prin H.G. nr. 372 din 26 aprilie 2023 si art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, organizeaza concurs pentru ocuparea unui numar de o functie contractuala vacanta, dupa cum urmeaza:


Denumirea postului: paznic in compartimentul Administrativ si Servicii


Pentru a participa la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

Conditii generale:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019

privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile de studii si vechime:

- studii studii liceale, respectiv studii medii liceale sau profesionale

- atestat/certificat/adeverinta paza ( agent de securitate/ agent de paza si ordine);

- vechimea in munca in specialitatea atestarii ( agent de securitate/ agent de paza si ordine) minim 5 ani.

- caracterizare de a ultimul loc de munca (nu mai mare de 12 luni)

- permis conducere categoria B si C


Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune la sediul Primariei comunei Bughea de Jos strada I.M Iovescu nr.47 judetul Arges, in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului, un dosar de concurs cuprinzand urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.

Dosarele se depun pana in data de 10.01.2025 orele 14.00 la sediul Primariei comunei Bughea de Jos iar rezultatele selectarii dosarelor se afiseaza la sediul Primariei comunei Bughea de Jos, in data de: 13.01.2025. Depunere contestatii 14.01.2025 - 15.01.2025 ora 10.00 si solutionare contestatii data 16.01.2025 orele 15.00.

Concursul se va desfasura la sediul Primariei comunei Bughea de Jos din strada I.M Iovescu, nr.47, judetul Arges, dupa urmatorul calendar:

- prima proba consta in proba scrisa, in data de 22.01.2025, ora 10.00; afisare rezultat 22.01.2025 ora 15.00, depunere contestatie 23.01.2025 - 24.01.2025 ora 13.00, solutionare contestatie 27.01.2025 ora 15.00

- proba interviu, in data de 28.01.2025, ora 10.00; afisare rezultat 28.01.2025, ora 15.00, depunere contestatie 28.01.2025 - 29.01.2025 ora 15.00, solutionare contestatie 30.01.2025, ora 14.00

- afisare rezultate: 31.01.2025, ora 10.00


Bibliografia necesara participarii la concurs:

- O.G. nr.137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata,

cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr.202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare: Cap. III si Cap. IV;

-Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si

completarile ulterioare: Cap.I si Cap. II;

-O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

Partea a VI-a-Titlul I;

-Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor,

republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

-H.G. nr.301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;

-Legea nr.61/1991 pentru sanctionarea faptelor de incalcare a unor norme de convietuire sociala, a ordinii si linistii publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.


Atributiile functiei sunt:

La intrare in serviciu, are urmatoarele obligatii:

1.Sa semneze planificarea in serviciu si condica de prezenta, puse la dispozitie de coordonatorul

compartimentului;

2.Sa se prezinte odihnit, apt din punct de vedere fizic si psihic pentru a executa in bune conditii

sarcinile de serviciu;

3. Sa cunoasca regulile de folosire a mijloacelor din dotare;


In timpul serviciului:

1.Verifica, in timpul serviciului, locurile si punctele vulnerabile, existenta si starea incuietorilor, a amenajarilor tehnice si a sistemelor de paza si alarmare si ia, in caz de nevoie, masurile care se

impun;

2.Pazeste obiectivul, bunurile si valorile nominalizate in planul de paza si se asigura de integritatea acestora;

3.Permite accesul in obiectiv numai in conformitate cu reglementarile legale si cu dispozitiile interne;

4.Supravegheaza ca persoanele carora li s-a permis accesul in incinta sa se deplaseze numai in locurile pentru care au primit permisiunea de acces;

5.Informeaza de indata seful ierarhic si conducerea unitatii beneficiare despre producerea oricarui eveniment in timpul executarii serviciului si despre masurile luate;

6.In cazul savarsirii unei infractiuni flagrante, ia masuri de predare a faptuitorului structurilor Politiei Romane competente potrivit legii. Daca faptuitorul a disparut, asigura paza bunurilor, nu permite patrunderea in campul infractional a altor persoane si anunta unitatea de politie competenta, intocmind totodata proces-verbal cu cele constatate;

7.Nu se prezinta la serviciu sub influenta bauturilor alcoolice sau a altor substante euforizante, si nici nu consuma astfel de bauturi/substante in timpul serviciului;

8.Nu absenteaza fara motive temeinice si fara sa anunte in prealabil conducerea serviciului despre aceasta;

9.Raspunde de elaborarea corespunzatoare si in termenele stabilite a rapoartelor si celorlalte lucrari sau actiuni cuprinse in programele de activitate sau dispuse de consiliul local/primar/seful de serviciu;

10.Raspunde de calitatea activitatilor desfasurate, in limita competentei, si propune masuri de organizare care sa conduca la imbunatatirea acestor activitati;

11.Respecta disciplina in munca, prevederile Regulamentului de ordine interioara, a Regulamentului de organizare si functionare, luand in acest scop masurile ce se impun;

12.Colaboreaza cu seful serviciului pentru asigurarea unor servicii publice de calitate;

13.Indeplineste sarcinile ce ii revin conform fisei postului;

14.Respecta toate procedurile si instructiunile de lucru in activitatea pe care o desfasoara;

15.Asigura securitatea datelor si pastreaza secretul de serviciu;

16.Raspunde pentru bunurile aflate in gestiunea sa;

17.Raspunde de deterioarea instrumentelor si dispozitivelor de lucru, daca aceasta s-a produs din culpa sa directa si anunta imediat conducerea institutiei;

18.Exercita si alte atributii stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotarari ale consiliului

local sau dispozitii ale primarului, prin note de serviciu scrise sau verbale ale conducerii serviciului.


Relatii suplimentare se pot obtine la: departamentul Secretar general comuna, telefon 0248/537480 sau 0766393622 e-mail: [email protected], persoana de contact dna Bianca State-Golumbeanu, secretar general UAT








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: paznic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Aplicare Externa
Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.