Adaugat:
referent de specialitate (achiziții publice), grad II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
referent de specialitate (achiziții publice), grad II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Filarmonica Pitesti Expira in 2024-12-18
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
In conformitate cu prevederile HG nr.1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Filarmonica Pitesti organizeaza in data de 09.01.2025, ora 11.00, la sediul sau din Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2, concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de referent de specialitate (achizitii publice), grad II, studii superioare in cadrul Serviciului Cultura si evenimente artistice, program inegal de munca, 40 ore/saptamana, pe perioada nedeterminata;
Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii postului contractual vacant de referent de specialitate (achizitii publice), grad II, studii superioare in cadrul Serviciului Cultura si evenimente artistice, pe perioada nedeterminata, sunt:
* Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul stiintelor administrative, juridice sau economice.
* Vechime in munca de minim 1 an.
* Cursuri in domeniul achizitiilor publice.
* Cunostinte de operare/ programare pe calculator.
* Disponibilitate pentru program flexibil.
Conditii specifice prevazute in fisa postului pentru postul de referent de specialitate (achizitii publice), grad II, studii superioare:
Intocmeste si actualizeaza, pe baza propunerilor compartimentelor, planul anual de achizitii
Elaboreaza documentatia de atribuire a contractelor avand ca obiect furnizare de produse si prestare de servicii si realizarea de lucrari, raspunzand de desfasurarea procedurilor de atribuire in conditiile prevazute de reglementarile in vigoare;
Asigura indeplinirea formalitatilor de publicitate catre Monitorul Oficial al Romaniei, Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, Operatorul Sistemului Electronic de Achizitii Publice, la termenele si in conditiile stabilite de reglementarile legale;
Redacteaza lucrarile de specialitate care tin de domeniul achizitiilor publice;
Participa ca membru in comisiile de evaluare a ofertelor in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica;
Intocmeste procesele-verbale, prevazute de lege, ale comisiei de evaluare;
Comunica ofertantilor rezultatele participarii la procedura de achizitie publica;
Aplica si finalizeaza procedurile de atribuire;
Intocmeste documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei;
Dupa incheierea contractelor de achizitii publice raspunde de administrarea acestora;
Constituirea si pastrarea dosarului achizitiei publice;
Ia masuri pentru protejarea proprietatii intelectuale si/sau a secretelor comerciale ale participantilor, precum si protejarea intereselor institutiei si a confidentialitatii, in limitele prevazute in cadrul legal si/sau cel intern existent, la organizare licitatiilor si pe parcursul desfasurarii lor;
Asigura si gestioneaza corespondenta cu autoritatile publice care au ca atributii monitorizarea achizitiilor publice, potrivit legii;
Verifica si avizeaza instructiunile pentru ofertanti in vederea organizarii procedurilor de achizitii publice;
Participa la sedintele comisiilor organizate la nivelul institutiei in scopul desfasurarii unor activitati specifice (licitatii);
Pregateste documentele pentru arhivare conform legislatiei in vigoare;
Studiaza normele, reglementarile si recomandarile europene in domeniul de activitate al institutiei;
Elaboreaza si actualizeaza procedurile specifice intregii activitatii de achizitii publice;
Intocmeste rapoarte si referate specifice atributiilor postului;
Respecta normele legale privind intocmirea, circuitul, arhivarea si pastrarea in conditii de siguranta a documentelor privind achizitiile publice;
Concursul se va desfasura conform calendarului urmator:
* 03.12.2024:publicare anunt concurs;
* 18.12.2024, ora 16.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):termenul limita de depunere dosare;
* 19.12.2024:afisare rezultat selectie dosare;
* 20.12.2024:depunere contestatii rezultat selectie dosare si afisare rezultat contestatii;
* 09.01.2025, ora 11.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):proba scrisa;
* 10.01.2025:afisare rezultat proba scrisa;
* 13.01.2025: depunere contestatii rezultat proba scrisa si afisare rezultat contestatii;
* 14.01.2025,ora 11.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):sustinerea interviului;
* 15.01.2025: afisare rezultat interviu
* 16.01.2025:depunere contestatii rezultat interviu si afisare rezultat contestatii
* 17.01.2025: afisare rezultatul final al concursului.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevazute la punctele b, c, d e, vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Sunt declarati admisi la proba scrisa si la proba interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte din maximum 100 de puncte.
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.
Se considera ADMIS candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.
Bibliografia pentru ocuparea functiei vacante de referent de specialitate (achizitii publice), grad II, studii superioare, in cadrul Serviciului Cultura si evenimente artistice:
1.Regulamentul de organizare si functionare al Filarmonicii Pitesti aprobat prin HCL 199/25.05.2017.
2.Codul Etic al personalului contractual al Filarmonicii Pitesti.
3.O.G.21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole si concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
5.Legea nr.101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
6. Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie public/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, aprobate prin H.G.nr.395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Mai multe detalii la sediul Filarmonicii Pitesti, situat in Mun. Pitesti, str. Calea Bucuresti, nr.2-Centru Multifunctional, la Compartimentul Resurse umane, telefon 0248/220 111 si pe site-ul institutiei
www.filarmonica-pitesti.ro.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.